Επίκαιρα Θέματα:

Τρίτη 12 Οκτωβρίου 2010

Ανακοίνωση υποψηφιότητας Γιώργου Βασιλειάδη

Αγαπητοί φίλοι
Με αφορμή τις επερχόμενες Δημοτικές Εκλογές, στα πλαίσια του διευρυμένου Καλλικρατικού Δήμου Εορδαίας, πήρα την απόφαση να συμμετάσχω στην εκλογική διαδικασία ως Υποψήφιος Σύμβουλος Δημοτικής Κοινότητας Πτολεμαΐδας, με τον συνδυασμό “Δημιουργική Ενότητα” και υποψήφια Δήμαρχο την κα. Παρασκευή Βρυζίδου.


Θεωρώ καθήκον μου να υπερασπιστώ τις ιδέες μου για την Εορδαία και την Πτολεμαΐδα με την συμμετοχή μου στο ψηφοδέλτιο, με βασικούς άξονες οδήγησης την ευκαιρία που δίνει η κα Παρασκευή Βρυζίδου στη νέα γενιά, την αγάπη μου για την πόλη και την Εορδαία, την ανάγκη μου να υλοποιήσω  τις ιδέες μου για την περιοχή και να δούμε όλοι, την Εορδαία και την Πτολεμαΐδα στη θέση που της αξίζει, σε μια εποχή δύσκολη όσο ποτέ για τον τόπο μας αλλά και την χώρα μας.

Αγαπητοί φίλοι, στόχος δεν είναι η εξαγωγή πολιτικής, στόχος είναι η παραγωγή έργων για τον τόπο μας. Θέλω να πιστεύω ότι ως νέα γενιά αυτού του τόπου, αξίζουμε καλύτερο μέλλον, μαζί θα καταρρίψουμε τους φόβους που μας δημιούργησαν οι παλαιότερες διοικήσεις, μαζί θα αναδείξουμε τις αξίες μας και θα ορθώσουμε το ανάστημα μας διεκδικώντας ένα ανθρώπινο μέλλον και αφήνοντας παρακαταθήκη επένδυσης για τα παιδιά μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας