Επίκαιρα Θέματα:

Σάββατο 7 Μαΐου 2011

"Ποιος είµαι το ξέρει ο Ελληνικός λαός"

Σκληρή επίθεση – και σε προσωπικό επίπεδο – έκανε ο Γ. παπανδρέου στον Αλ. Τσίπρα, κατηγορώντας τον για υιοθέτηση αθλιοτήτων: «∆ηλώσατε ότι δούλεψα βάσει σχεδίου για να κάνω τη δουλειά των άµερικάνων. Μου θυµίζετε τους πατριδοκάπηλους που έλεγαν τα ίδια για τον πατέρα µου ότι ήταν πράκτορας των άµερικάνων. Και ο κ. Σαµαράς που έλεγε ότι σχεδίαζα την υπαγωγή µας στο ∆ΝΤ και τους βουλευτές της Ν.∆. που κανείς δεν τους λέει να µαζευτούν. 


∆εν ξέρω αν πρέπει να οργισθώ ή να γελάσω απ’ όσα λέτε κ. Τσίπρα. τα πρώτα χρόνια µετά τη δικτατορία η ∆εξιά διέρρεε ότι ήµουν αξιωµατικός του αµερικανικού στρατού και υπηρέτησα στο Βιετνάµ. Μου το είπε ένας ταξιτζής και ενώ φορούσα το χακί επειδή υπηρετούσα στον εβρο. Για να τον πείσω έπρεπε να του δείξω την ταυτότητά µου.

την προσωπική µου λάσπη και αποδόµηση την έχω ξαναζήσει. ∆εν πρόκειται να το βάλω κάτω και θα δώσω τη µάχη για να πορευτούµε χωρίς εξαρτήσεις και επιτηρήσεις. Σήµερα µετά από 30 χρόνια στον δηµόσιο βίο δεν χρειάζεται να βγάζω την ταυτότητά µου. ποιος είµαι το ξέρει οελληνικός λαός. παραµένουν όµως πολλά ερωτηµατικά για τη δικιά σας πορεία κ. τσίπρα εάν συνεχίσετε µ’ αυτές τις αθλιότητες...». 
TA NEA

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

εισαι αυτος που με σημαια το αθλιεστατο λεφτα υπαρχουν κοροιδεψε. Φυσικα καιτο ξερει ο ελληνικος λαος ποιος εισαι και πολύ καλυτερα το ξερει η τσεπη του.

Ανώνυμος είπε...

Se ema8e o Ellinikos laos kala mesa apo to Video tou Lazopoulou pios eisai, Ypogios kai anexixniastos!!!

Ανώνυμος είπε...

Ο Παπανδρέου θα μείνει στην Ιστορία ως ο Πρωθυπουργός που έσωσε την Χώρα από την χρεοκοπία, είτε σας αρέσει είτε όχι .
Αλλά είστε τόσο ΑΝΟΗΤΟΙ που προτιμάτε να χρεοκοπήσει η Χώρα αρκεί το κόμμα σας να τσιμπήσει μια δυο μονιάδες παραπάνω στις εκλογές. Ο Λαός δεν τρώει κουτόχορτο γι αυτό θα είστε μια ζωή μειοψηφία στον Ελληνικό λαό.
Γιατί ο Ελληνικός γνωρίζει ποιος είναι ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ

Ανώνυμος είπε...

Anoite Pasogtzi, 8elo na xreokopisi i Elldada gia na paro piso ola ta xrimata pou mou eklepse to kommasou sto xrimatistirio, aytin tin fora to pexnidi den exartate apo aytous emis to katey8inoume, kai otan leo emis enoo oxi tin Nea dimokratia alla tous Ellines polites. Bae ligo batopedi, giati xipnises mine eki pou eisouna, stin Dei ston OTe kai sto dimosio opou se bolepsane, 8a sou kani kalo. Alla na xeris deyteri fora o blaxos den tin pata!!!!

Ανώνυμος είπε...

Αν χρεοκοπήσει η Ελλάδα θα πάρεις τα΄αρχ@@@α μου και εσύ και εγώ.
Γι’ αυτό λέμε να έχει ο Θεός καλά τον Παπανδρέου μπας και την σκαπουλάρουμε.
Αλλά με την ΑΝΟΗΣΙΑ που σε δέρνει δεν ξέρω αν αξίζει τον κόπο….

Ανώνυμος είπε...

1:47 ΑΝΟΗΤΟΙ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ. ΤΟΥΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΕΟΚΟΠΗΣΕΙ Η ΧΩΡΑ. ΑΛΛΩΣΤΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΘΕΛΕΙ, ΚΑΤΑ ΒΑΘΟΣ, ΚΑΙ Ο ΑΝΟΗΤΟΣ 1:20, ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΤΙΠ ΑΝΟΗΤΟΣ.

Ανώνυμος είπε...

Κατ'αρχάς η χώρα έχει χρεοκοπήσει. Κατά δεύτερον, το ότι πλάνεψε τον κόσμο είναι γεγονός, με σημαία της προεκλογικής εκστρατείας το κοινωνικό κράτος και τα γεμάτα (αλλά λάθος χρησιμοποιούμενα) ταμεία εφάρμοσε την πιο αντικοινωνική πολιτική. Κατά τρίτον, έσωσε τους δανειστές του, όχι την Ελλάδα, της οποίας η εθνική κυριαρχία "απειλείται περισσότερο από ποτέ (από το δημοσιονομικό αδιέξοδο), για πρώτη φορά από το 1974" (δηλώσεις του ίδιου). Κατά τέταρτον, ελπίδα στο παρόν πολιτικό σύστημα δεν υπάρχει καμία. Κατά πέμπτον, καλύτερα ανόητος (φέρων διαφορετική άποψη) σκέτο, παρά ανόητο παπαγαλάκι.

Ανώνυμος είπε...

Εσυ που χρησιμοποιεις συνεχεια τη λεξη ΑΝΟΗΤΕ μαθε πρωτα τι σημαινει χρεοκοπια και τι θελει να διασωσει το ειδωλο σου πριν απ αυτη. ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΟ Ε ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΟ

Ανώνυμος είπε...

Μου θυμιζεις εσυ και οι ομοιοι σου κατι ΤΡΙΣΑΘΛΙΟΥΣ τυπους που οταν εβγαινε ο ΠΑΤΤΑΚΟΣ να μιλησει χαιρονταν και ζητοκραυγαζαν.. Μην ξεχνας κι αυτοι τη χωρα εσωζαν τοτε!

Ανώνυμος είπε...

p.x... Lampros D.

Το Προφίλ μας