Επίκαιρα Θέματα:

Δευτέρα 7 Ιουνίου 2010

Επιστολή-καταγγελία αναγνώστη του ai-vreS


Θεσσαλονίκη 07-06-2010
 ΠΡΟΣ:

1.    Τον Δήμαρχο Αιανής κ. Γεώργιο Τζέλλο
2.    Τους Δημοτικούς Συμβούλους
3.    Τους Δημότες Αιανής
4.    Κάθε ενδιαφερόμενο

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
κ. Δήμαρχε Αιανής,
Με μεγάλη μου θλίψη και ιδιαίτερη έκπληξη πληροφορήθηκα πως στο Δημοτικό Συμβούλιο που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 02-06-2010 παρουσία πλήθους Δημοτών Αιανής εξαπολύσατε φραστική επίθεση προς το πρόσωπο μου. Συγκεκριμένα είπατε: «Βγαίνουν πολλοί και με κατηγορούν στο ίντερνετ και στα sites. Βγαίνει ο Θύμιος ο Ματούλας, ο οποίος δεν είναι στην Αιανή και δεν τον έχουμε δει πουθενά, με κατηγορεί και σχολιάζει χωρίς να ξέρει τι γίνεται εδώ πέρα. Γι’αυτό σας λέω να μην παρασύρεστε και χειροκροτάτε τον καθένα.» 
Σας πληροφορώ, λοιπόν, πως ασχολούμαι με τα κοινά και την πολιτική για περισσότερο από δέκα χρόνια. Η ενασχόληση μου αυτή έχει θεμελιωθεί και γαλουχηθεί με όρους αφιλοκέρδειας, σε αντίθεση με εσάς που το ασκείτε ως επάγγελμα. Αυτή η απουσία οικονομικής συναλλαγής, στην περίπτωση μου, μου έδωσε τη δυνατότητα αποφυγής αγκυλώσεων, εξαρτήσεων και υποταγής.          
            Είμαι περήφανος Αιανιώτης, εδώ γεννήθηκα, ανδρώθηκα και έζησα αδιάκοπα μέχρι τα δεκαοχτώ μου χρόνια. Δεν επέλεξα ποτέ να ζήσω στην πόλη για λόγους ευκολότερης κοινωνικής καταξίωσης και παροχής προοπτικών. Έφυγα για να σπουδάσω πριν από δέκα χρόνια, αλλά ποτέ δεν εγκατέλειψα την Αιανή. Στο διάστημα αυτών των δέκα χρόνων αποφοίτησα με επιτυχία από την Οδοντιατρική Σχολή Α.Π.Θ., εκπλήρωσα τις στρατιωτικές μου υποχρεώσεις και αυτή την περίοδο κάνω Μεταπτυχιακές Σπουδές στον τομέα της Χειρουργικής Στόματος. Η Αιανή είναι ο ΤΟΠΟΣ μου και το πατρικό μου σπίτι είναι το ΣΠΙΤΙ μου. Έρχομαι πολύ συχνά, παρά το βεβαρημένο μου πρόγραμμα, ενημερώνομαι, διαβάζω, συμμετέχω και νοιάζομαι για τον ΤΟΠΟ μου. Εσείς, ακυρώνοντας όλα αυτά, με κατηγορείτε γιατί επέλεξα το δύσκολο δρόμο, να γίνω κοινωνός Ανώτατης Εκπαίδευσης, με την καθοριστική ηθική και οικονομική συμβολή των γονέων μου, ώστε όταν επιστρέψω στην Αιανή να προσφέρω και εγώ στην τοπική κοινωνία από το επαγγελματικό μου μετερίζι.
            Με κατηγορήσατε, επιπλέον, ότι σας κρίνω και σας σχολιάζω στο ίντερνετ. Δεν έχω κάνει το παραμικρό σχόλιο σε κανένα site ή blog που να αφορά εσάς. Σας προκαλώ εάν έχετε έστω και ένα δημοσίευμα ή σχόλιο που να φέρει το όνομα μου, να μου το κοινοποιήσετε ώστε να κινηθώ δικαστικά εναντίον οιουδήποτε πλαστογραφεί την υπογραφή μου και με διαβάλλει δημοσίως. Φυσικά κάτι τέτοιο δε θα βρείτε γιατί, απλά, δεν υπάρχει. Έχω πολύ καλή σχέση με την τεχνολογία και το ίντερνετ κάτι που αποτελεί, άλλωστε, ίδιον της γενιάς μου. Παρακολουθώ τα διάφορα blogs και γνωρίζω τι γράφεται για εσάς από ανώνυμους και επώνυμους. Επίσης, αντιλαμβάνομαι ότι αντί να προβληματιστείτε με όλες αυτές τις κραυγές αγωνίας για το μέλλον της Αιανής εσείς ψάχνετε εναγωνίως να στοχοποιήσετε ένα συγκεκριμένο άνθρωπο γιατί προτιμάτε να στρουθοκαμηλίζετε. Θεωρώ, βάσιμα, πως η στοχοποίηση μου επιλέχθηκε μετά την έντονη αντιπαράθεση που είχαμε στη Συνεδρίαση της Συντονιστικής Επιτροπής Αγώνα στις 22-05-2010.    
            Η επίθεση σας προς το πρόσωπο μου ήταν ανέντιμη, άνανδρη και ανοίκεια, καθώς δεν επιδείξατε καν την ευθιξία να το πράξετε ενώπιον μου, παρά το κάνατε ερήμην μου. Ίσως γιατί συστηματικά αποφεύγετε τον αντίλογο.
            Κατόπιν όλων τούτων, ΑΠΑΙΤΩ να ανακαλέσετε και να ζητήσετε δημόσια συγνώμη για τη διαπόμπευση του ονόματος μου και της τιμής της οικογένειας μου. Σε διαφορετική περίπτωση είστε ένας κοινός συκοφάντης και διατηρώ το ηθικό δικαίωμα να διαφυλάξω την αξιοπρέπεια μου με κάθε νόμιμο μέσο.
            Παραφράζοντας μια παροιμία του θυμόσοφου ελληνικού λαού: “τα αξιώματα δεν κάνουν τις προσωπικότητες”. Επικαλούμαι όλους τους Δημότες Αιανής για την εντιμότητα, το ήθος, την αξιοπρέπεια και την πίστη μου σε ανώτερες ηθικές αξίες. Σας προκαλώ να κάνετε το ίδιο. Ο καθένας κρίνει και κρίνεται
Με αποτροπιασμό,
      Ευθύμιος Α. Ματούλας

13 σχόλια:

ΣΥΝΑΙΑΝΙΩΤΗΣ είπε...

ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ ΕΝΟΣ ΕΥΘΙΚΤΟΥ ΠΟΥ ΑΝΑΖΗΤΕΙ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΔΗΛΩΣΕΙ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ .
ΤΗ ΔΗΛΩΝΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΤΡΟΠΟ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΓΑΡΜΠΑ.
ΤΩΡΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΕΡΓΗ ΚΑΙ ΑΝΕΞΗΓΗΤΗ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΤΙΣ 22 ΜΑΙΟΥ ΣΤΗΝ ΑΙΑΝΗ , ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΤΟΥ ΈΚΑΝΑΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΠΟΛΛΟΙ ΝΕΟΙ.
ΜΑ ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΑΙ ΞΕΣΠΑΕΙ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΣΚΛΗΡΟΤΗΤΑ;
ΑΥΤΗ Η ΦΡΑΣΗ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΠΙΟ ΠΑΝΩ;
Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΤΗ ΔΙΑΤΥΠΩΣΕΙ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΣΚΛΗΡΑ.
ΕΛΕΟΣ!
ΚΡΙΜΑ , ΝΕΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ!
ΛΑΘΟΣ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΣΥΝΑΙΑΝΙΩΤΗ
ΔΕΝ ΣΕ ΕΘΙΞΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΕ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΕ ΤΗΝ ΕΝΤΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΗΘΟΣ ΣΟΥ.
ΖΗΤΑ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΑΝΤΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ

Ανώνυμος είπε...

Δηλαδή κύριε Ματούλα οτι σας λένε βγαίνετε και το καταγγέλετε χωρις να το έχετε διασταυρώσει?αυτό είναι έντιμο και αντρίκιο απο μέρους σας?δε νομίζω..
Σαν κοινωνός ανώτατης εκπαίδευσης όπως θέλετε να λέγεσθε θα έπρεπε να είχατε τουλάχιστον την αξιοπρέπεια να μην καταφύγετε αμέσως σε ηλεκτρονικές καταγγελίες αλλά να ρωτήσετε και να μάθετε τι ΑΚΡΙΒΩΣ ειπώθηκε για σας..
Και για να τελειώνουμε, επειδή έτυχε να είμαι στη συνεδρίαση , σας πληροφωρώ πως κατα λέξη είπε: Βγαίνουν και με σχολιάζουν στα ιντερντε και στα blog, όπως ο γιος του Ματούλα, ο Θύμιος που ούτε τον ξέρω και ούτε με ξέρει..χαμός γίνεται..
Αυτά είπε..Γι΄αυτό η συγνώμη που ζητάς δεν έχει βάση..
Υ.Γ. με την δική σου λογική πρέπει και ο Δήμαρχος να καταγγείλει όλα όσα ακούει και τον πληροφορούνε..Φαντάζεσαι τι έχει να γίνει μετά??

Efthimis είπε...

Αγαπητέ Συναιανιώτη,
Τη δυναμική παρουσία μου στον τόπο καταγωγής μου δεν τη διεκδικώ και δεν τη διαπραγματεύομαι, είναι δεδομένη.
Στις 22/05/2010 ήμουν στην ίδια πλευρά, για να μην πω "στρατόπεδο", με τους νέους και αποδέκτης της κριτικής ήταν ίδιος ο κ. Δήμαρχος. Επομένως είτε απουσιάζατε είτε έχετε πολύ ασθενή και επιλεκτική μνήμη.
Δεν είχα διαφορές με τον κ. Τζέλλο, μέχρι που αποφάσισε να τις δημιουργήσει ο ίδιος.
Ευχαριστώ για την κριτική, αλλά δεν δέχομαι υποδείξεις από ανθρώπους που υπογράφουν με ψευδώνυμο.

Αγαπητέ Ανώνυμε,
Φυσικά και διασταύρωσα τις πληροφορίες που είχα από ανθρώπους που δεν έχουν ανάγκη υποταγής σε κανέναν. Θεωρώ έντιμο και αντρίκειο το γεγονός πως πριν δημοσιοποιήσω την καταγγελία μου τη γνωστοποίησα στον ίδιο τον κ. Δήμαρχο, παρότι ο ίδιος δεν το έκανε πριν αποφασίσει να μου επιτεθεί.
Εσείς θεωρείτε έντιμο και αντρίκειο να με σχολιάζετε και να με κατηγορείτε ΑΝΩΝΥΜΑ;
Δεν θέλω να λέγομαι, είμαι.
Γνωρίζω ακριβώς τι είπε ο κ. Τζέλλος στην επίμαχη συνεδρίαση, σίγουρα, πάντως, όχι αυτά που γράφετε. Η απόδειξη πως τα γραφόμενα σας στερούνται βάσης είναι το γεγονός πως με ξέρει και τον ξέρω πολύ καλά. Άρα είτε ο κ. Δήμαρχος ψεύδεται (δεν το πιστεύω), είτε (πιθανότερα) προσπαθείτε να διαστρεβλώσετε τα λεγόμενα του.

Είναι εντυπωσιακή η απόπειρα και των δυο σας να αποπροσανατολίσετε την κοινή γνώμη από την ουσία, που είναι η χυδαία και άνανδρη επίθεση προς το πρόσωπο μου, και να δώσετε άλλη τροπή στη συζήτηση κάνοντας αστείες επικλήσεις και επικίνδυνες γενικεύσεις. Όλα αυτά, φυσικά, ΑΝΩΝΥΜΑ.
Τυχαίο; Δε νομίζω!

Ευθύμιος Α. Ματούλας

Ανώνυμος είπε...

Είναι προφανές,ψάχνεις αφορμές για να φένεσαι!!
Δεν μου κάνει εντύπωση. καταγγέλεις κάποιον επειδή αναφέρθηκε σε σένα. ε και??που είναι το περίεργο? σε έβρισε ή είπε ψέματα ? δεν νομίζω να υπήρχε λόγος να προβείς σε καταγγελία επειδή είπε κάτι που στην ουσία είναι και αλήθεια.
Συμβουλή:αν έχεις κατι προσωπικό μαζί του, λείσε το σε προσωπικό επίπεδο και όχι μέσω ιντερνετ.
΄Ετσι λύνουν οι άντρες τις διαφορές τους!
Υ.Γ. και ποιό είναι το πρόβλημα με την ανωνυμία,δεν κατάλαβα?σε ελεύθερη χώρα ζούμε,μιλάμε και εκφραζόμαστε όπως θέλουμε!

Efthimis είπε...

Δεν ψάχνω αφορμές για να φαίνομαι! Όλοι ξέρουν ποιος είμαι! Και εσείς ο ίδιος ξέρετε ποιος είμαι, αλλιώς δε θα ζητούσατε τη συμβουλή μου τουλάχιστον 2 φορές στο παρελθόν. Και επειδή έχω αντρική τιμή δεν λέω περισσότερα για να μη σας εκθέσω.
Σε όποιον αναφέρεται σε μένα δεν κάνω καταγγελία. Αντιθέτως του στέλνω λουλούδια να τον ευχαριστήσω για τη διαφήμιση. Το συγκεκριμένο όμως ήταν προσωπική ΕΠΙΘΕΣΗ και αστήρικτη ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΑ.
Συμβουλή: αφού επικαλείστε τόσο συχνά τη λύση σε προσωπικό επίπεδο, και ως μεγάλος άντρας που είστε, γιατί δε με παίρνετε εσείς ένα τηλέφωνο να το λύσουμε;
Υ.Γ.: Το πρόβλημα με την ανωνυμία δεν το έχω εγώ. Απλά σκεφτείτε ότι ένας ανώνυμος(με την έννοια του απλού πολίτη) έχει τα ....κότσια να υπογράφει τα κείμενα του, ενώ ένας επώνυμος κάνει ανώνυμες παρεμβάσεις και σχόλια. Πόσο περισσότερο ένοχος μπορεί να αισθάνεται; Το ερώτημα είναι ρητορικό, δεν περιμένω απάντηση...την ξέρω ήδη.

Ευθύμιος Α. Ματούλας

Ανώνυμος είπε...

Προσγειώσου Ευθύμη,
Μην επιμένεις άλλο.
Υπάρχουν σοβαρότερα θεματα να τρώς το χρόνο σου..
Η περίπτωση αυτή είναι ένα τίποτα μπροστά σε άλλα, που θέλεις δεν θέλεις, θα συναντήσεις στη ζωή σου.
Γνώρισα το Δήμαρχο τα τελευταία τρία χρόνια. Είναι άκακος και κυρίως έχει πολύ υπομονή και ακούει.Πήγαινε και δεν θα χάσεις!!!!!!

Το τηλεφωνο του εύκολα μπορείς να το βρείς και να λυσεις τη διαφορά.
ΦΤΑΝΕΙ!

Efthimis είπε...

Προσγειωμένος είμαι κύριε μου. Εσείς από την άλλη μπορείτε να συνεχίσετε να ονειροβατείτε.
Φυσικά και θα επιμένω. Έτσι έχω διδαχθεί, να επιμένω μέχρι τελικής δικαίωσης όταν έχω δίκιο. Ποιο είναι το πρόβλημα σας ακριβώς; Τόσο πολύ έχετε εθιστεί στην ασυδοσία και ενοχλείστε που κάποιος σας ξεβολεύει;
Δεν με ενδιαφέρει η ακακία και υπομονή κανενός.

Όσο για το ΦΤΑΝΕΙ, εδώ και τρεις μέρες έχω κάνει μια ΕΠΩΝΥΜΗ καταγγελία και από εκείνη τη στιγμή απαντώ σε κακοήθη και ψευδή ΑΝΩΝΥΜΑ σχόλια και παρεμβάσεις. Οπότε αν κουραστήκατε σταματήστε να ασχολείστε μαζί μου. Ούτως ή άλλως όλα τα σχόλια μόνος σας τα γράφετε. Πολύ ύποπτο το υπέρμετρο ενδιαφέρον σας, δε βρίσκετε;

Αλήθεια, δε βρίσκετε επίσης περίεργο το γεγονός ότι σταματήσατε να σχολιάζετε σε άλλα blogs όταν άρχισαν να σας απαντούν και να καταρρίπτουν τις φαντασιώσεις σας πολλοί Αιανιώτες;

Ανώνυμος είπε...

κύριε Ματούλα, γιατί επιμένεις να συμφωνούν όλοι μάζι σου,δεν μπορώ να το καταλάβω!τόσο πολύ σε πειράζει που υπάρχουν υποστηρικτές της άλλης πλευράς?θέλουμε και υποστηρίζουμε αυτό που πιστεύουμε.γιατί για εμένα αυτό είναι το σωστό,έτσι κάνεις και εσύ,υποστηρίζεις την άποψη σου.και όπως λες και έσυ για τις παρεμβάσεις και τα σχόλια τα δικά μου και μερικών άλλων οτι είναι κακοήθη και ψευδή (και αυτό επειδή δε σου είναι ευχάριστα), το ίδιο θα μπορούσα να πώ κι εγω για τα δικά σου.Ποιός με διαβεβαιώνει οτι λες αλήθειες?
Δεν το βρίσκω περίεργο το γεγονός οτι εγω δε σχολιάζω στο άλλο blog αφού (με βάση τα γραφόμενα σου) μου έχει δωθεί και εκέι απάντηση για έναν και μόνο λόγο:εσείς κάνατε αντιγραφή το σχόλιο μου απο αυτό το blog και το επικολλήσατε στο άλλο,οπότε γιατι να απαντήσω?ΕΛΕΟΣ ρε παιδιά.
Για ποιούς πολλούς Αιανιώτες μιλάς?για τους φίλους σου?γιατί εγώ αυτό είδα, ένα blog οικογενειακό..

Ανώνυμος είπε...

ΠΛΑΚΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΤΕ;
ΕΧΕΤΕ ΠΑΡΕΙ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΜΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ (ΚΑΛΩΣ Ή ΚΑΚΩΣ) ΚΑΙ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΠΑΛΕΥΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΧΕΤΕ ΒΓΑΛΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΤΟΥ. ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΕΡΕΣ. ΑΠΑΝΤΑΕΙ ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΝ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΜΙΑ ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΣ. ΓΙΑΤΙ ΤΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΤΕΤΟΙΟ ΠΟΛΕΜΟ; ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ; ΜΗΠΩΣ ΕΓΡΑΨΕ ΚΑΙ ΛΙΓΑ; ΔΗΛΑΔΗ ΑΠΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΟΤΙ ΤΟΝ ΕΝΟΧΛΟΥΝ ΟΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ ΤΗΣ ΑΛΛΗΣ ΠΛΕΥΡΑΣ;
ΑΝ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟΝ "ΡΙΞΕΤΕ" ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΑΠΟΤΥΧΑΤΕ. ΟΠΟΙΟΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΗΝ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ. ΤΟΥ ΕΠΙΤΙΘΕΣΤΕ ΑΝΕΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑΘΕΤΕΤΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΣΕ ΑΛΛΗ ΒΑΣΗ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΠΟΥ Ο ΙΔΙΟΣ ΕΘΕΣΕ. ΜΑΛΛΟΝ ΤΟΝ ΔΥΝΑΜΩΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ ΜΕ ΑΥΤΗ ΣΑΣ ΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ. ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΔΕΙΞΕΤΕ ΟΤΙ ΔΙΑΛΕΞΑΤΕ ΠΛΕΥΡΑ, ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΑΙ ΔΗΛΩΣΤΕ ΤΟ.
ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΙΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!

Efthimis είπε...

Ευχαριστώ που μόλις επιβεβαιώσατε τις βάσιμες υποψίες μου ότι όλες οι ανώνυμες παρεμβάσεις γραφόταν από το ίδιο άτομο, εσάς. Εγώ απάντησα στον ανώνυμο που με αποκαλούσε "Ευθύμη" και μου απάντησε ο ίδιος αποκαλώντας με "κύριε Ματούλα". Γράφοντας τόσα πολλά σχόλια από διαφορετικούς, υποτίθεται, ανθρώπους μπερδευτήκατε. Σας έχω νέα όμως. Μόλις αποκαλυφθήκατε κύριε ΑΝΩΝΥΜΕ. Πλέον, είναι πρόδηλη η πρόθεση σας.
Όσο και να πασχίσετε, από δω και πέρα, να πείσετε ότι είστε πολλοί όλοι κατάλαβαν ότι κάθε σχόλιο είναι δικό σας. Και όταν κάποιος αναγκάζεται να εφεύρει υποστηρικτές τότε τα πράγματα είναι πραγματικά πολύ δύσκολα. Κουράγιο κύριε ΑΝΩΝΥΜΕ!

Στο θέμα αυτό καθ'εαυτό δεν θα προσθέσω τίποτα άλλο. Άλλωστε, τα επιχειρήματα μου είναι τα ίδια τα σχόλια σας. Γι'αυτό κάνω έκκληση σε όποιον παρακολουθεί το θέμα να διαβάσει όλα τα σχόλια σας πολύ προσεκτικά, είναι η καλύτερη γραμμή υπεράσπισης που θα μπορούσα να έχω.
Σας είμαι ευγνώμων γι'αυτό!

Ευθύμιος Α. Ματούλας

Ανώνυμος είπε...

Oύτε διεθνές πρόβλημα να ήτο το παραπάνω!
Εγκυροι παρατηρηταί του όλου θέματος, εκτιμούν οτι οι εντονοι διαλογισμοί που αναπτύχθησαν εκατέρωθεν, ήσαν δια ολίγην...δημοσιότηταν μερικών μερικών!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΟΜΑΔΑ ΑΙΑ-ΝΕΩΝ

Παρασκευή, 11 Ιουνίου 2010
Επιστολή του Δημάρχου Αιανής κ.Τζέλλου
Δημοσιεύουμε την επιστολή που μας έστειλε ο Δήμαρχος Αιανής κ.Τζέλλος με αφορμή την πρόσφατη ανάρτηση που κάναμε.


Αγαπητέ φίλε Κώστα,


Εντοπίζω στο κείμενο τη φράση σου: "Ξαναλέω ότι έχουμε σκοπό να ενώσουμε και όχι να διχάσουμε."
Θαυμάσια φράση. Παραπέμπει στον μεγάλο και αείμνηστο Γιάννη Ρίτσο.
Μακάρι, αλλά κατά το μέρος που αφορά στην ΟΜΑΔΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΑΙΑΝΗΣ αυτή μένει να φανεί και να αποδειχθεί στη συνέχεια.
Διότι το ξεκίνημα φαίνεται να είναι αρκετά διαφορετικό από το διακηρυγμένο σκοπό σας.
Με πολύ βιασύνη στείλατε διαφορετικό μήνυμα από αυτό που θα επιθυμούσατε.
Το αποδεικνύει η σπουδή σας να δημοσιεύσετε αβασάνιστα την σε βάρος μου εντελώς άδικη καταγγελία του φίλου σας, ο οποίος ανεξήγητα- δυστυχώς παρερμήνευσε( ελπίζω να μη κατηγορηθώ για αυτό) και μεγιστοποίησε άνευ λόγου στο έπακρο μια συνήθη φραστική αναφορά, ενδεχομένως κριτική (δεν τη θυμάμαι ακριβώς) , που λαμβάνει χώρα στο δημόσιο λόγο και που σε καμμία περίπτωση δεν είχε την έννοια της εξαπόλυσης φραστικής επίθεσης και της διάθεσης της μείωσης της προσωπικότητας ή της απαξίωσης του.
Αλίμονο!
Πως την εξέλαβε έτσι ; Λυπάμαι, αλλά το αντίθετο μάλιστα ισχύει.
Ήταν από τους νέους της Αιανής που πρόσεξα, καμάρωνα και επαίνεσα.
Τα θυμάται σίγουρα.
Λόγω της σκληρότητας όμως του λόγου του δεν θα απαντήσω.
Θα υπομείνω την αδικία, όπως και πολλές άλλες και χειρότερες που υπέστην το τελευταίο διάστημα .
Προτιμώ τον αποτελεσματικό και σε χαμηλούς τόνους διάλογο, παρά τις σκόπιμες προκλήσεις που δέχομαι συχνά..
Σας συμβουλεύω κυρίως λόγω ηλικίας για το α΄ :
α)Πριν δημοσιεύσετε τα κείμενα να σκέφτεστε τον παραπάνω σκοπό σας. "Ενώνουν ή διχάζουν τον κόσμο". Δεν ξέρω πως γίνεται αυτό, αλλά θα είστε περισσότερο χρήσιμοι. Τοπικό blogspot είστε.
β) Προτρέψτε τους φίλους σε επώνυμες τοποθετήσεις ,αν θέλετε να μη μετατραπεί σε «ζούγκλα» ο χώρος αυτός
γ) Αξιοποιήστε το θεσμό του Τοπικού Συμβουλίου Νεολαίας .
Τέλος στο βαθμό που θα έχω έστω και λίγο χρόνο, είμαι στη διάθεση σας για κάθε είδους ερώτημα και πρόβλημα που αφορά στο Δήμο μας και ειδικά στην Αιανή.
Και βέβαια η πόρτα του γραφείου μου στο Δημαρχείο ανοικτή , χωρίς δισταγμό ,στο καθένα σας .
Όλα διορθώνονται και ξεχνιούνται !…….. και όλοι κρινόμαστε .
Φιλικά

Γιώργος Τζέλλος
Δήμαρχος Αιανής
2461 3 52107

Ανώνυμος είπε...

ΔΗΛΑΔΗ ΡΕ ΔΗΜΑΡΧΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ Ή ΚΑΝΕΙΣ ΠΩΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ;
Ο ΝΕΑΡΟΣ ΣΕ ΚΑΤΕΙΓΓΕΙΛΕ ΓΙΑΤΙ, ΟΠΩΣ ΙΣΧΥΡΙΖΕΤΑΙ, ΨΕΥΔΩΣ ΑΝΕΦΕΡΕΣ ΟΤΙ ΣΕ ΣΧΟΛΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙ.
Η ΦΡΑΣΗ ΣΟΥ "ο οποίος ανεξήγητα- δυστυχώς παρερμήνευσε( ελπίζω να μη κατηγορηθώ για αυτό) και μεγιστοποίησε άνευ λόγου στο έπακρο μια συνήθη φραστική αναφορά, ενδεχομένως κριτική (δεν τη θυμάμαι ακριβώς) , που λαμβάνει χώρα στο δημόσιο λόγο και που σε καμμία περίπτωση δεν είχε την έννοια της εξαπόλυσης φραστικής επίθεσης και της διάθεσης της μείωσης της προσωπικότητας ή της απαξίωσης του." ΘΑ ΕΙΧΕ ΝΟΗΜΑ ΑΝ ΠΑΡΑΔΕΧΟΤΑΝ ΟΤΙ ΣΕ ΕΙΧΕ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΕΙΣ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΗΤΑΝ ΣΥΝΗΘΗΣ ΦΡΑΣΤΙΚΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΑΛΛΑ ΟΤΙ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΕΣ ΕΝΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ Ο ΙΔΙΟΣ ΔΙΑΨΕΥΔΕΙ.
ΤΑ ΠΡΑΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ: Ή ΕΧΕΙΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΟΤΙ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΕΙΣ Ή ΠΑΡΑΔΕΧΕΣΑΙ ΟΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΖΗΤΑΣ ΣΥΓΝΩΜΗ.
ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΠΟΥΡΔΕΣ.

Το Προφίλ μας