Επίκαιρα Θέματα:

Τρίτη 12 Οκτωβρίου 2010

Ανακοίνωση Υποψηφιότητας Γ. Μητρόπουλου με τον Γ. Παπαϊορδανίδη


ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΠΑΠΑΪΟΡΔΑΝΙΔΗ “ΑΡΧΗ…ΖΟΥΜΕ  ΜΑΖΙ”
 Με πλήρη γνώση της ευθύνης που αναλαμβάνω και με γνώμονα το συμφέρον του τόπου, ανακοινώνω την υποψηφιότητά μου στις Περιφερειακές εκλογές της 7ης Νοεμβρίου, ως υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος του συνδυασμού “Αρχη…ζουμε μαζί”  με υποψήφιο Περιφερειάρχη τον Γιάννη Παπαϊορδανίδη.
            Με βάση την αυτογνωσία, την εμπειρία, τις γνώσεις και πάνω απ’ όλα την αγάπη για τον τόπο και την θέληση μου να προσφέρω το καλύτερο δυνατόν στην υπηρεσία των συμπολιτών μου, στα νέα δεδομένα το β’ βαθμού αυτοδιοίκησης, όπως διαμορφώνεται από την ψήφιση του σχεδίου “Καλλικράτης” θέλω να δηλώσω το “παρόν” με την ενεργό παρουσία μου.
            Ζητώντας την στήριξη όλων σας, δεσμεύομαι με πλήρη ευθύνη απέναντι σε όλους, ότι το όραμα μου-μας για τον τόπο μας να γίνει πραγματικότητα.
                                                                        Σας ευχαριστώ
                                                            Μητρόπουλος Γιώργος
                                                Υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΑ , ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΑΤΕΒΕΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ , ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΤΟ 'ΧΡΙΣΜΑ' ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΒΟΙΟΥ ?
ΑΝΤΕ ! ΑΛΛΟΣ ΕΝΑΣ 'ΣΩΤΗΡΑΣ' ΠΟΥ ΚΑΤΑΦΕΥΓΕΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ...

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΩΡΓΟ ΣΟΥΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΚΟΥΣ ΑΥΤΑ ΤΟΠΥ 7.48 ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ ......ΣΕ ΑΓΑΠΑΜΕ ΟΛΟΙ .

Το Προφίλ μας