Επίκαιρα Θέματα:

Τετάρτη 24 Μαρτίου 2010

Τη σύνταξή μου για την Ελλάδα

από ΤΑ ΝΕΑ
«Πρέπει όλοι να συμβάλουν ώστε να ξεπεράσει σύντομα η Ελλάδα τη δύσκολη οικονομική κατάσταση που αντιμετωπίζει και εγώ από τη μεριά μου αποφάσισα να καταθέτω στην Τράπεζα της Ελλάδος τη σύνταξή μου, στον Λογαριασμό Αλληλεγγύης για την απόσβεση του δημόσιου χρέους». Φωτογραφία «Φταίει η φοροδιαφυγή» Η κ. Ινράιχ Παπαδοπούλου πιστεύει ότι η Ελλάδα έφτασε στη σημερινή κατάσταση γιατί υπάρχει μεγάλη φοροδιαφυγή. «Σχεδόν κανένας δεν εκδίδει αποδείξεις και εγώό πως είχα μάθει στη Δανία- από την πρώτη ημέρα που έφτασα στη Ρόδο όταν αγόραζα κάτι ζητούσα πάντα να μου δώσουν απόδειξη και πολλές φορές γινόμουν και κακιά» 
Η κ. Λιζ Ινράιχ-Παπαδοπούλου είναι Δανέζα παντρεμένη με Έλληνα και μένει μόνιμα στη Ρόδο. «Δεν είμαι καμιά πλούσια και η σύνταξη που μου βγήκε από το ΙΚΑ είναι μόλις 538 ευρώ, αλλά πιστεύω ότι δεν θα πρέπει να αφήσουμε τη χώρα να βουλιάξει», λέει η 65χρονη Δανέζα. «Μπορεί να γεννήθηκα και να μεγάλωσα στη Δανία, αλλά εδώ και 33 χρόνια ζω στην Ελλάδα, εδώ παντρεύτηκα, εδώ γεννήθηκαν οι δύο γιοι μου, ο Δημόκριτος και ο Γιώργος, την Ελλάδα υπηρέτησαν στον Στρατό και τη νιώθω σαν πατρίδα μου». Δεν είναι από τους προνομιούχους η κ. Ινράιχ-Παπαδοπούλου. Δούλευε στο εστιατόριο του συζύγου της και τα τελευταία χρόνια εργαζόταν ως νοσηλεύτρια σε Οργανισμό Κοινωνικής Πρόνοιας του Δήμου Ρόδου. Ο σύζυγός της Μιχάλης Παπαδόπουλος είναι συνταξιούχος του ΤΕΒΕ «και με τη σύνταξή του μπορούμε να τα βγάλουμε πέρα περιορίζοντας τις δαπάνες μας», λέει η κ. Ινράιχ-Παπαδοπούλου.  
Κόβει τα ταξίδια Μεταξύ των «μέτρων» που θα πάρει είναι να περιορίσει τα ταξίδια της στη Δανία για να συναντά τον γιο της Γιώργο που εργάζεται εκεί και να βλέπει και τα δύο εγγονάκια της! Στη Ρόδο μένει με τον σύζυγό της σε ένα μικρό διαμέρισμα και διαθέτουν και ένα μικρό αυτοκίνητο. «Δεν χρειαζόμαστε περισσότερα πράγματα, αλλά τώρα η χώρα χρειάζεται βοήθεια που πρέπει να δώσουμε όλοι», λέει η κ. Ινράιχ-Παπαδοπούλου και προσθέτει: «Ο Γιώργος Παπανδρέου δίνει μεγάλο αγώνα και στο εξωτερικό για να σωθεί η χώρα και όλοι μας έχουμε υποχρέωση να σταθούμε δίπλα του και να τον βοηθήσουμε με κάθε τρόπο ώστε να μη χρεοκοπήσουμε». Και ο σύζυγός της είναι σύμφωνος με την πράξη της να δίνει τα 538 ευρώ της σύνταξής της στον Λογαριασμό Αλληλεγγύης, μάλιστα ο γιος της ο Γιώργος όταν το πληροφορήθηκε στη Δανία τής είπε «Μπράβο, μαμά!». 
Η κ. Ινράιχ-Παπαδοπούλου πιστεύει ότι η Ελλάδα έφτασε στη σημερινή κατάσταση γιατί υπάρχει μεγάλη φοροδιαφυγή. «Σχεδόν κανένας δεν εκδίδει αποδείξεις και εγώ- όπως είχα μάθει στη Δανία- από την πρώτη ημέρα που έφτασα στη Ρόδο όταν αγόραζα κάτι ζητούσα πάντα να μου δώσουν απόδειξη και πολλές φορές γινόμουν και κακιά, αλλά έτσι έπρεπε να γίνει για να έχει πάντα χρήματα το κράτος και να μην αναγκάζεται να δανείζεται». Δεν έχουν καλή εικόνα Μπορεί η Δανία να μην είναι στην ευρωζώνη, αλλά η κ. Ινράιχ-Παπαδοπούλου τονίζει πως οι Δανοί πιστεύουν ότι θα πρέπει να βοηθηθεί η χώρα μας σε αυτή τη συγκυρία, αν και όπως λένε «οι Έλληνες μπορεί να μην είναι φτωχοί, αλλά το κράτος τους είναι φτωχό γιατί η φοροδιαφυγή είναι τεράστια». Ακόμη, οι συμπατριώτες της δεν φαίνεται να έχουν και καλή εικόνα για την Ελλάδα γιατί όπως διαβάζει στις δανέζικες εφημερίδες, τις οποίες παρακολουθεί καθημερινά μέσω Ίντερνετ, «οι απεργίες, οι φωτιές στα καταστήματα, οι τρομοκρατικές ενέργειες προκαλούν μεγάλη ζημιά, ιδιαίτερα στον τουρισμό που είναι από τις σημαντικότερες πηγές πλούτου της χώρας».

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο. Ίσως ακολουθήσουν και οι Έλληνες

Το Προφίλ μας