Προσέχουμε τη διαθεσιμότητα των προϊόντων και τον χρόνο παράδοσης.
Ελέγχουμε τυχόν πλασματικές εκπτώσεις. Στην πράξη για να πετύχουμε τον έλεγχο της τιμής και πως αυτή διαμορφώνεται ενόψει της BLACK FRIDAY θα πρέπει να παρακολουθούμε την πορεία της τιμής του προϊόντος από μήνες πριν. Θα πρέπει να σημειώνουμε την πορεία της τιμής ώστε να γνωρίζουμε αν πράγματι έχουμε οικονομικό όφελος.
Επιλέγουμε την πληρωμή με αντικαταβολή αφού πρώτα ελέγξουμε την κατάσταση του προϊόντος που παραλάβαμε. Αποφεύγουμε την πλήρη αποπληρωμή της αξίας του προϊόντος πριν την παράδοση με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ακόμη κι αν εμπιστευόμαστε τον πωλητή.
Σε αγορές εξ αποστάσεως θα πρέπει να βεβαιωνόμαστε για τα πλήρη στοιχεία του εμπόρου και τα στοιχεία επικοινωνίας του. Σε περίπτωση αμφιβολιών μπορούμε να αναζητήσουμε και τον αριθμό καταχώρησης στο Γενικό Εμπορικό Μητρώο.
Στην τελική τιμή του προϊόντος υπολογίζουμε το κόστος μεταφοράς και αντικαταβολής.
Σε περίπτωση που κατά την παράδοση του προϊόντος εντοπίσουμε φθορές και αλλοιώσεις θα πρέπει να φωτογραφήσουμε αυτές και να επικοινωνήσουμε με τον προμηθευτή – πωλητή.
Πρέπει να γνωρίζουμε την πολιτική επιστροφής των προϊόντων καθώς κάθε πωλητής ακολουθεί τη δική του και δεν υποχρεώνεται από το νόμο.
Σε αγορές εξ αποστάσεως έχουμε δικαίωμα υπαναχώρησης 14 ημερών. Αν ο πωλητής δεν μας ενημερώσει για το ανωτέρω δικαίωμα αυτό ισχύει για ένα χρόνο και 14 ημέρες.
Έχουμε δικαίωμα στην αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος, στη δωρεάν διόρθωση ή στην επιστροφή των χρημάτων.
Προσέχουμε τις υπερβολικά χαμηλές τιμές. Θα πρέπει να μας προβληματίσουν σχετικά με την ποιότητα του προϊόντος, την αυθεντικότητά του καθώς και την φυσική ύπαρξη του καταστήματος σε περίπτωσης ηλεκτρονικής προώθησης – διαφήμισης του προϊόντος.
Σε περίπτωση παραγγελίας από τρίτη χώρα θα πρέπει να ενημερωνόμαστε για τα έξοδα τελωνείου.
Προβαίνουμε σε έρευνα αγοράς έτσι ώστε να ανακαλύψουμε τυχόν αποκλίσεις στην τιμή του ίδιου ή παρόμοιου προϊόντος.
Δεν παρασυρόμαστε σε βιαστικές και επιπόλαιες αγορές. Καλό είναι πριν αγοράσουμε ένα προϊόν να κοιτάξουμε μήπως έχουμε παρόμοια τα οποία έχουν περιπέσει σε αχρησία.
Πλέον στην εποχή
του διαδικτύου ο καταναλωτής μπορεί να ψωνίζει από απόσταση και να έχει το
προϊόν στην πόρτα του το επόμενο πρωί. Στις παραδοσιακές μορφές αγορών έχει
προστεθεί το διαδίκτυο και οι ηλεκτρονικές πλατφόρμες αναζήτησης προϊόντων. Με
γνώμονα την καλή ποιότητα, την χαμηλή τιμή και την διαθεσιμότητα του προϊόντος
οι καταναλωτές αναζητούν τις αγορές τους. Πάντοτε καλό είναι να γίνεται έρευνα
αγοράς.
Πραγματικά κερδισμένος από την BLACK FRIDAY είναι εκείνος ο καταναλωτής που ψωνίζει ένα προϊόν το οποίο θα του είναι χρήσιμο, είτε στην εργασία του, είτε στην καθημερινότητά του και το οποίο θα αποκτήσει σε χαμηλότερη τιμή.
Για το Δ.Σ.
Ο Πρόεδρος
Βασίλειος Ιωαννίδης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου