Τέλος αγωνιστικής σεζόν για φέτος με μία ακόμη πανελλήνια νίκη, ύστερα από μια πολύ δύσκολη χρονιά βάσει συνθηκών και ενός σοβαρού τραυματισμού που μας ταλαιπώρησε για μήνες.

Και λέω «μας», διότι δεν ήμουν μόνη.

Πρώτο απ’όλους θέλω να ευχαριστήσω τον προπονητή μου Γυλτίδης Χρήστος που τόσα χρόνια ξεπερνάμε οποιοδήποτε πρόβλημα μαζί, χαρές, λύπες, καθημερινότητα, είμαστε ένα. Όπως και την οικογένειά μου!

Τον Dimitris Pappas που με αγκάλιασε και έγινα κομμάτι του Α.Ο. Μυκόνου. Ήταν σε κάθε μου αγώνα παρών και τον ευχαριστώ για όλα όσα έκανε και κάνει για μένα.

Τον γιατρό μου Θωμά Μέλλο, τους φυσιοθεραπευτές Christos Papanikos και Ελισάβετ Αναστασάκη, την ψυχολόγο μου Frosso Patsou και την διατροφολόγο Eirini Babaroutsi! Τον Kosmas Pozidis και τα @xtremestores. Καθώς και όλους όσους πίστεψαν και πιστεύουν σε μένα.

«Ό,τι δεν σε σκοτώνει, σε κάνει πιο δυνατό»!

Πηγή: fb: Stella Tzikanoula