Επίκαιρα Θέματα:

Τετάρτη 21 Μαΐου 2014

Δήλωση και ευχαριστίες από τη Διαλεχτή Φουντούλη - Καρτσαμπά

Τελειώνοντας ο πρώτος  γύρος των δημοτικών εκλογών αποφάσισα να πω κάποια πράγματα κι εγώ... δεν το έκανα πριν γιατί δεν ήθελα να κατηγορηθώ ότι το κάνω για να με ψηφίσετε.
Θέλω να σας πω γιατί μπήκα σε αυτόν τον συγκεκριμένο συνδυασμό, το συνδυασμό Ενωτική Κίνηση του Βασίλη Κωνσταντόπουλου.
Πέρα από τα έργα που έχουν κάνει και την μείωση του χρέους...μέσα σε αυτόν τον συνδυασμό υπάρχουν άνθρωποι καθαροί, άνθρωποι που συμμερίζονται τα προβλήματα των Δημοτών, άνθρωποι με το Α κεφαλαίο
Το λέω αυτό και από προσωπική μου εμπειρία και γνωρίζοντας πολλές άλλες οικογένειες που έχουν βοηθηθεί από το Δήμο, που είχαν ανάγκη από δουλειά και ο Δήμαρχος ήταν εκεί,
που είχαν ανάγκη από οικονομικά, που είχαν ανάγκη ακόμα και από τρόφιμα και ο Δήμαρχος και τα άτομά του πάλι εκεί.
Δεν είναι ντροπή να τα λέμε αυτά και να τα παραδεχόμαστε.
Ο κόσμος τελικά την ξέρει αυτή την πλευρά του Δημάρχου;

Μήπως λέμε απλά ότι δεν μας έβαλε σε δουλειά, αλλά δεν πήγαμε και ποτέ να του τη ζητήσουμε; (βαριόμαστε βλέπετε να ανέβουμε τα σκαλοπάτια του Δημαρχείου, είναι καλύτερα να πίνουμε καφέ και να λέμε λόγια που δεν ισχύουν)
Μήπως τελικά πρέπει να μιλήσουμε με τους ίδιους και μετά να πούμε;
Γιατί έτσι καταλαβαίνουμε το ποιοί είναι πραγματικά άνθρωποι
Και ειλικρινά σας το λέω....ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!!!!
Οι πιο πολλοί γνωρίζετε ποιά είμαι, γνωρίζετε την ιστορία μου...άρα γνωρίζετε  ότι αυτά που λέω αληθεύουν....
Ευχαριστώ τον κ. Βασίλη Κωνσταντόπουλο που μου έδωσε την ευκαιρία και με τίμησε να βάλει το όνομά μου στον συνδυασμό!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας