Φιλοσοφώντας ο κύριος Ελευθερίου μας
λέει ότι ¨δεν μίκρυναν τα καρπούζια αλλά λιγόστεψαν τα λεφτά μας,
μίκρυναν τα σπίτια, οι οικογένειες και οι συνήθειές μας¨. Εδώ φίλες και
φίλοι ταιριάζει το ¨Πλίνθοι και κέραμοι ατάκτως ειρημένοι¨. Αναφέρεται
όμως και στις ομορφιές του τόπου μας το φυσικό τοπίο, τη λίμνη μας. Και
φυσικά στηρίζει γεωργούς και κτηνοτρόφους στον αγώνα τους.
Ας αφήσουμε όμως φίλες και φίλοι ¨Το παραμύθι¨ του κυρίου Ελευθερίου και ας προσγειωθούμε στη σκληρή πραγματικότητα.
Η έλλειψη σχεδιασμού όλα αυτά τα χρόνια, η ατολμία του κυρίου Ελευθερίου να διεκδικήσει αυτά που μας οφείλουν η Περιφέρεια αλλά και η Κεντρική Εξουσία, η φιλοσοφία του ότι αυτός και μόνο αυτός τα γνωρίζει όλα και όποιος διαφωνεί μαζί του τίθεται στο περιθώριο, η ευφορία που τον διακατέχει από τη διαχείριση της εξουσίας η οποία μαθηματικά τον οδήγησε σε έπαρση και τελικά στην αλαζονεία,
Κατόρθωσε μέσα σε επτά χρόνια να
ερημώσει τον τόπο, να διώξει ανθρώπους, να κλείσει σχολεία, να κλείσουν
τράπεζες, να κλείσει το ταχυδρομείο, να φύγουν υπηρεσίες, να κλείσουν
καταστήματα.
Με μία κουβέντα ¨χαντάκωσε¨ τον δήμο μας. Επτά χρόνια ντρεπόμαστε για τις δημόσιες τοποθετήσεις του.
Να θυμίσω τις κουβέντες του στο Περιφερειακό Συμβούλιο για το πρόβλημα της γέφυρας;
Να θυμίσω τα περί ¨Μουσουρούλη που θα μας οδηγήσει στη νίκη¨;
Να θυμίσω τα περί ¨Είμαι Δήμαρχος καμένος και κομμένος¨ απευθυνόμενος στο Νίκο Ανδρουλάκη;
Να θυμίσω το ¨Δίπολο και το Μονόπολο και για πάντα Μητσοτάκης¨;
Να θυμίσω τον διωγμό επιστήμονα υπαλλήλου του δήμου μας ο οποίος είχε το θάρρος της
γνώμης του αλλά και την τόλμη να διαφωνήσει με τον κύριο Ελευθερίου;
Και ενώ δικαιώθηκε ο υπάλληλος διοικητικά και νομικά, ο κύριος Ελευθερίου συνεχίζει το διωγμό;
Να θυμίσω την προσπάθειά του να φέρει τον αμίαντο και όλα τα σκουπίδια στο Ζιδάνι, στα πρώην ΜΑΒΕ;
Να θυμίσω την υπόθεση του Φυτωρίου Σερβίων;
Έχουν ιστορική ευθύνη ο κύριος Ελευθερίου αλλά και οι προηγούμενοι της
εποχής του 2011, που τους πήραν το Φυτώριο μέρα μεσημέρι, με κυβέρνηση
ΠΑΣΟΚ 41%.
Ε λοιπόν όλα αυτά είναι πράγματι έργο
του κυρίου Ελευθερίου και έχει το δικαίωμα να καμαρώνει για όλα αυτά.
Όμως η κλεψύδρα αδειάζει, ο χρόνος του κυρίου Ελευθερίου τελειώνει.
Μπορεί σήμερα οι δημότες να σιωπούν. Αυτή όμως η σιωπή θα μετατραπεί σε
καταδίκη. Φτάνει λοιπόν με ¨Το παραμύθι¨ του κυρίου Ελευθερίου.
Δεν πείθει πλέον κανένα.
Σέρβια 24/06/2026
Δημήτρης (Μίμης) Ζάκης
