Επίκαιρα Θέματα:

Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2012

Μιχάλης Γκανάς

του Β.Π. Καραγιάννη
Την εσπέραν προς το βράδυ της χτες αφίχθη στην πόλη εκ Θεσπρωτίας ορμώμενος και της Εγνατίας διερχόμενος ΄ιι﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽ςς ιεα ςδοερ ποταμε μου-
οι τομεσνυτκιονε ς Θανσς Μκ ποιητής Μιχάλης Γκανάς μει τομεσνυτκιονε ς Θανσς Μκτά της κυι τομεσνυτκιονε ς Θανσς Μκρίας Πόπης  Γκανά αρχόντισσας των εκδχοερησε ﷽﷽ κυρ Ηπαδοερ ποταμε μου-
όσεων Μελάνι. ι τομεσνυτκιονε ς Θανσς ΜκΣτην παι τομεσνυτκιονε ς Θανσς Μκρέα κι ο ποιητής Θανάσης Μαρκόπουλος. Ηπιαμε τι τομεσνυτκιονε ς Θανσς Μκσίπουρο αυτός άνευ ημείς με, η κυρία τσάιι τομεσνυτκιονε ς Θανσς Μκ! Πει τομεσνυτκιονε ς Θανσς Μκρί το μεσονύκτιον  με την ανα ﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽οιητική συυν μΜκχώρησιν μας εγχείρησε την μόλις κυκλ ﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽οιητική συυν μΜκοφορήσασα  ποιητική συλλογή ΑΨΙΝΘΟΣ εκδ. Μελάνι.
               
        ***
Εγένετο σιγή εν των ουρανώ ως ημιώριον


Πού πας εσύ με τα λεπτά σφυρά η ραδινή
εσύ με τα πλατιά λαγόνια.

Θα βρέξη κυμοθόη
εσύ με τ’ αμάλαγο στήθος.

Ας βρέξει σιταρένια
ας βρέχει όλη μέρα κι αύριο και μεθαύριο.

Ας φυσήξει μετά πλατυτέρα
να φέρει 
λι σου
﷽﷽νεις το μανε ποταμε μου-
το τραγούδι μου σ’ εσένα.

Εκεί στο τρίκλωνο ποτάμι -ποταμέ βρε ποταμέ μου-
δίπλα στην
λι σου
﷽﷽νεις το μανε ποταμε μου-
πέτρα που πλένεις το μαν
λι σου
﷽﷽νεις το μανε ποταμε μου-
τήλι σου.
                        ***
Και είτα η απόλυσις.
-        Τώρα έξω ήδη βρέχει...
                               
                                                        Β.Π.Κ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας