Επίκαιρα Θέματα:

Παρασκευή 12 Ιουνίου 2009

Πύλη Πελατών για ταχύτερη εξυπηρέτηση από τη ΔΕΗ

Στην έναρξη λειτουργίας μιας σύγχρονης διαδικτυακής Πύλης Πελατών προχώρησε πρόσφατα η ΔΕΗ, στοχεύοντας στη βελτίωση της ποιότητας των παρεχομένων υπηρεσιών και στην ταχύτερη εξυπηρέτηση και ενημέρωση των Πελατών της.
http://www.dei.gr/LoginPage.aspx?id=4943&nt=19&sc=1&lang=1
Ο ενδιαφερόμενος επισκέπτης του ιστοτόπου έχει πλέον τη δυνατότητα να αντλεί εξειδικευμένη πληροφόρηση για τις υπηρεσίες που παρέχει η ΔΕΗ για:
· το σπίτι: αρχική ηλεκτροδότηση διαμερίσματος, μονοκατοικίας, πολυκατοικίας, αλλαγή κατοικίας κλπ,
· τον επαγγελματικό χώρο: παρέχονται πληροφορίες για εμπορικά καταστήματα, επιχειρήσεις, αποθήκες, γραφεία, ιατρεία, εστιατόρια, σχολεία κλπ. και χορηγούνται σ' αυτούς τα τιμολόγια Γενικής Χρήσης/Εμπορικής Χρήσης,
· τη βιομηχανία και βιοτεχνία: παρέχεται ενημέρωση για αρχική ηλεκτροδότηση, προϊόντα και υπηρεσίες της Διεύθυνσης Μεγάλων Πελατών κλπ.
Επίσης, ο επισκέπτης του ιστότοπου μπορεί να ενημερώνεται για ειδικές κατηγορίες τιμολογίων όπως είναι, για παράδειγμα, τα αγροτικά. Μέσα από ένα φιλικό για το χρήστη περιβάλλον καλύπτεται πλέον οποιοδήποτε αίτημα ή απορία που έχει ο πελάτης όσον αφορά στην εξυπηρέτησή του από τη ΔΕΗ. Συγκεκριμένα στην Πύλη πελατών, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνονται τα ακόλουθα:
· Έντυπα αιτήσεων, δηλώσεων, συμβολαίων και κάθε άλλο έντυπο υλικό, που χρειάζεται ο πελάτης για να ικανοποιηθεί οποιοδήποτε αίτημά του από τις αρμόδιες υπηρεσίες της ΔΕΗ, παρέχονται πλέον από το διαδίκτυο. Στην ενότητα αυτή ο πελάτης ενημερώνεται για το τι χρειάζεται προκειμένου να ηλεκτροδοτηθεί ή να προχωρήσει σε μετατροπή ή αλλαγή της υφιστάμενης ηλεκτροδότησής του. Ανάλογα με τις ανάγκες του ο πελάτης έχει την απαιτούμενη πληροφόρηση αλλά και τα έντυπα που χρειάζεται να συμπληρώσει. Επίσης, περιέχει ανάλυση των τιμολογίων για την κατηγορία στην οποία υπάγεται, καθώς και πληροφόρηση για το είδος της παροχής που μπορεί να επιλέξει (μονοφασική ή τριφασική). Με την πληροφόρηση που παρέχεται ο πελάτης προετοιμάζεται κατάλληλα και εξασφαλίζει όλη την απαραίτητη ενημέρωση που χρειάζεται από το σπίτι, το γραφείο του κλπ, περιορίζοντας στις απολύτως αναγκαίες τις επισκέψεις του στα καταστήματα της Επιχείρησης.
· Τρόποι Εξόφλησης Λογαριασμών. Αποτελεί μία ξεχωριστή ενότητα που περιέχει χρηστικές πληροφορίες και τις εναλλακτικές λύσεις που έχει στη διάθεσή του ο πελάτης για την εξόφληση του λογαριασμού του. Έτσι, ο πελάτης μπορεί να επιλέξει την καλλίτερη γι΄ αυτόν λύση προκειμένου να εξοφλεί τους λογαριασμούς του.
· Επεξήγηση του Λογαριασμού. Αυτή η ενότητα εξηγεί αναλυτικά το έντυπο του λογαριασμού ρεύματος είτε πρόκειται για ΕΝΑΝΤΙ είτε για ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ λογαριασμό. Έτσι, ο πελάτης μπορεί να κατανοήσει με ακρίβεια τι πληρώνει για τι ΔΕΗ και τι πληρώνει για τρίτους (δημοτικά τέλη, ΦΠΑ κλπ), την κλιμάκωση της τιμολόγησης ανάλογα με την κατανάλωσή του κλπ.
· Δίκτυο Καταστημάτων της ΔΕΗ. Περιλαμβάνει πλήρη στοιχεία ανά περιοχή και κατάστημα για όλη την επικράτεια (διευθύνσεις, τηλέφωνα πληροφοριών και βλαβών).
· Συχνές Ερωτήσεις/Απαντήσεις Πελατών. Αυτή η ενότητα παρέχει ολοκληρωμένη ενημέρωση σε θέματα που αφορούν:
ηλεκτροδοτήσεις, λογαριασμούς και τιμολόγια, διευκρινίσεις για εγκατάσταση Φωτοβολταϊκών από ιδιώτες, χρήσιμες συμβουλές σε περίπτωση Βλαβών κλπ.
Η σχετική πληροφόρηση προέκυψε από τις καθημερινές απορίες/ διευκρινίσεις που απηύθυναν προς τη ΔΕΗ οι πελάτες της κατά τα τελευταία χρόνια, τις οποίες αξιοποιεί η Επιχείρηση προκειμένου να ενισχύσει τις σχέσεις της με τον κάθε πελάτη, μέσα από τα αμφίδρομα κανάλια επικοινωνίας που παρέχει το διαδίκτυο. Η αναβάθμιση αυτή του εταιρικού ιστοτόπου της ΔΕΗ έχει πελατοκεντρική κατεύθυνση και αποτελεί ένα ακόμη βήμα για παροχή μιας ολοκληρωμένης σειράς υπηρεσιών που σταδιακά προτίθεται η Επιχείρηση να εξασφαλίσει στους πελάτες της στο επόμενο διάστημα.
Αθήνα, 11 Ιουνίου 2009
ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας