Επίκαιρα Θέματα:

Παρασκευή 15 Μαρτίου 2024

Όλγα Μαρκογιαννάκη: Είναι τιμή μου να είμαι στο ευρωψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ – Θα δώσω μια μάχη για τις ζωές μας, για τις ζωές των παιδιών μας

Η Κοζανίτισσα Όλγα Μαρκογιαννάκη ανήκει στους τρεις υποψήφιους ευρωβουλευτές του ΠΑΣΟΚ που ανακοίνωσε ο Νίκος Ανδρουλάκης. Όπως ανέφερε: «Είναι τιμή μου να είμαι στο ευρωψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ. Ζω στην Κοζάνη και έχω καταγωγή από την Κρήτη. Ασχολούμαι με την προστασία των υποδομών σε φυσικές καταστροφές και την αντιμετώπιση των συνεπειών της κλιματικής κρίσης. Θα αγωνιστώ σε αυτές τις εκλογές για μια ανθεκτική Ελλάδα, για μια ανθεκτική Ευρώπη. Έχοντας δυο παιδιά βιώνω και εγώ την ανασφάλεια για το μέλλον. Στις 9 Ιουνίου δημιουργούμε τις βάσεις για μιας Ελλάδα και μια Ευρώπη αλληλεγγύης, ευημερία, ισότητας και δημοκρατίας. Με το ΠΑΣΟΚ θα δώσω μια μάχη για τις ζωές μας, για τις ζωές των παιδιών μας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας