Στα Γρεβενά ο χιονοδρομικός τουρισμός καταποντίζεται με τις λάθος επιλογές στέγασης προσφύγων στον ορεινό όγκο της Βασιλίτσας, ο Ε65 φαίνεται ότι εγκαταλείπεται όπως σωστά αναδεικνύει ο Κώστας Καναβός και η Δεσκάτη η δεύτερη μεγάλη κωμόπολη με προοπτικές ανάπτυξης παραμένει αποκομμένη απο την Εγνατία και το αστικό της κέντρο. Οι κάτοικοι των χωριών παλεύουν ακόμη για το αυτονόητο δικαίωμά τους στα ξύλα για να ζεστάνουν τα σπίτια τους και το φυσικό αέριο παραμένει μια χαμένη υπόσχεση. Αν δεν υπάρξει μια συντονισμένη κινητοποίηση της κοινωνίας και των θεσμικών της φορέων της ΠΕ για να διεκδικήσουν το αναπτυξιακό τους μέλλον και αν η Περιφέρεια δεν ξεφύγει απο τις δημόσιες σχέσεις και δεν αναλάβει την τεράστια ευθύνη που έχει να κινήσει την οικονομία με γρήγορες αποφάσεις και έργα συγκεκριμένα, ο τόπος θα ερημώσει από τους ανθρώπους του και θα γυρίσει χρόνια πίσω.Τώρα είναι η ώρα!

Δείτε τι αναφέρει και ο Κώστας Καναβός: «Για την χάραξη του Ε65 που μέχρι τώρα γνωρίζουμε (σύνδεσή της με την Εγνατία στο Κηπουρειό) έγιναν πολλές ενέργειες ώστε να διασφαλιστεί η επιλεγμένη σύνδεση. Αναφέρω περιληπτικά:
Επισκέψεις στο υπουργείο, στην διαχειριστική αρχή, στην διεύθυνση σχεδιασμού, του κ. Σημανδράκου (π. αντιπεριφερειάρχη Γρεβενών) και δικής μου. Συντονισμένες προσπάθειες (με συνεχή επαφή με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου) ώστε να πείσουμε τους πάντες ότι η επιλογή της σύνδεσης στην περιφέρεια Ηπείρου δεν συμφέρει κανέναν. Ούτε τον παραχωρησιούχο, ούτε το υπουργείο, ούτε κέρδιζε κάτι περισσότερο η περιφέρεια της Ηπείρου.
Για τον παραχωρησιούχο ανέβαζε το κόστος κατά πολύ, αυξημένο κόστος συντήρησης λόγω αποχιονισμού μια και έβγαινε σε μεγαλύτερο υψόμετρο, και για την Ήπειρο σήμαινε απλώς μία διαδρομή δέκα λεπτών παραπάνω. Η εμμονή του τότε υφυπουργού Καλογιάννη (κυβέρνηση Σαμαρά) και νυν αναπληρωτή υπουργό ανάπτυξης είχε να κάνει μόνο με μικροπολιτικά συμφέροντα. Να θυμίσω πως η Ήπειρος έχει συνδεθεί ήδη με την νότια Ελλάδα. Με αποφάσεις περιφερειακού συμβουλίου οι δύο περιφέρειες Ηπείρου και Δ. Μακεδονίας συναινούν, η σύνδεση να γίνει στο Κηπουρειό Γρεβενών. Εδώ πρέπει να τονίσω την μεγάλη υπέρβαση του κ. Καχριμάνη, που έδειξε για ακόμη μία φορά την διορατικότητά του και τον έχω ευχαριστήσει δημόσια γι’ αυτό.
Κατόπιν είχαμε επισκέψεις στελεχών της κατασκευάστριας εταιρίας στην Π.Ε. Γρεβενών. Δεσμεύσεις ότι θα συνδεθεί και η Δεσκάτη με αυτόν, με νέο κάθετο. Σε χρόνο ρεκόρ οι υπηρεσίες της Π.Ε. Γρεβενών δίνουν έγκριση περιβαλλοντικών όρων!
Η κατασκευάστρια εταιρία περίμενε την έγκριση της Ε.Κ.Τ. για να αρχίσει την κατασκευή του τμήματος Τρικάλων Γρεβενών.
Τι άλλαξε λοιπόν και ξαφνικά ο αρμόδιος υπουργός άρχισε να «μασά» τα λόγια του, κατά την επίσκεψή του στα Ιωάννινα;
Θα πρέπει κάποιος να πεί στον κ. Καλογιάννη ότι είναι υπουργός της χώρας και όχι μόνο βουλευτής Ιωαννίνων!
Περιμένω την αντίδραση όλων των εκλεγμένων των Γρεβενών και των φορέων ολόκληρου του νομού.
Αυτή η χώρα πρέπει κάποτε να μάθει να σχεδιάζει αναπτυξιακά και όχι παραταξιακά, επιτέλους!
Ευελπιστώ να μην γυρίσουμε πίσω και ότι όλα αυτά συμβαίνουν γιατί κάποιοι δεν μπορούν να σταθούν στο ύψος τους και ότι τελικά θα επικρατήσει η λογική και η ηθική τάξη των πραγμάτων.
Εμείς οι πολίτες των Γρεβενών επαγρυπνούμε και με ό,τι δυνάμεις έχουμε θα αντιδράσουμε άμεσα.
Ήρθε ο καιρός να ξυπνήσουμε και να πάρουμε τις τύχες στα χέρια μας, με αυτά που «ψιθυρίζονται» τελευταία!
Ζητώ συγνώμη για τον τόνο της γραφής, αλλά είμαι πολύ εκνευρισμένος και δίκαια πιστεύω».
prlogos.gr