Νομοθετική Ρύθμιση
Υ.ΠΑΙ.Θ. για τη μεταφορά θέσεων επιτυχόντων των σχολικών ετών 2009-2010,
2010-2011, 2011-2012 και 2012-2013 στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων
δίνει τη δυνατότητα μεταφοράς θέσης στους επιτυχόντες των σχολικών ετών
2009-2010, 2010-2011, 2011-2012 και 2012-2013 σύμφωνα με το άρθρο 34 του Ν.
4186/2013 (ΦΕΚ 193/τεύχος Α΄/2013) και την Υπουργική Απόφαση
Φ.1/182016/Β3/28-11-2013 (ΦΕΚ 3030/τεύχος Β΄/2013).
Η μεταφορά της θέσης πραγματοποιείται μόνο
από Πανεπιστήμιο σε Πανεπιστήμιο ή από ΤΕΙ σε ΤΕΙ διαφορετικής πόλης,
αντίστοιχης Σχολής ή Τμήματος.
Ο αριθμός των μεταφερόμενων θέσεων φθάνει
έως το 15% επί του συνολικού αριθμού εισακτέων ανά Σχολή ή Τμήμα, Πανεπιστημίου
ή Τ.Ε.Ι.
Από τις διατιθέμενες θέσεις θα δοθούν:
α) το 10% στους εισακτέους της σχολικής
χρονιάς 2009-2010,
β) το 30% στους εισακτέους της σχολικής
χρονιάς 2010-2011,
γ) το 30% στους εισακτέους της σχολικής
χρονιάς 2011-2012 και
δ) το 30% στους εισακτέους της σχολικής
χρονιάς 2012-2013
Δικαίωμα υποβολής αίτησης:
Δικαίωμα υποβολής αίτησης έχουν οι
επιτυχόντες που είχαν εισαχθεί στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση,είτε:
α)με τη συμμετοχή τους στις εξετάσεις
πανελλαδικού επιπέδου Γενικού (ΓΕΛ) ή Επαγγελματικού Λυκείου (ΕΠΑΛ) Ομάδας
Α΄και Ομάδας Β, Μαΐου-Ιουνίου των σχολικών ετών 2009-2010, 2010-2011, 2011-2012
και 2012-2013,
β) με τη χρήση της βεβαίωσης πρόσβασης των
δύο προηγούμενων της εισαγωγής τους ετών, κατά τα σχολικά έτη 2009-2010,
2010-2011, 2011-2012 και 2012-2013
και των οποίων το κατά κεφαλήν
οικογενειακό εισόδημα, δεν υπερβαίνει τις 9.000 ευρώ ή τις 18.000 ευρώ για
Ειδικές κατηγορίες που προβλέπονται στο άρθρο 34 παρ. 1 του Ν. 4186/2013
(μονογονεϊκές οικογένειες, επιτυχόντες με σοβαρές παθήσεις ή δωρητές οργάνων ή
μυελού των οστών σε συγγενείς α΄ή β΄βαθμού, επιτυχόντες με γονείς ή κηδεμόνες
που ο ένας εκ των δύο ή και οι δύο αθροιστικά έχουν αποδεδειγμένα συμπληρώσει
οκτώ (8) μήνες ανεργίας εντός του 2013)
Η Διαδικασία υποβολής της αίτησης
μεταφοράς έχει ως εξής:
Η αίτηση υποβάλλεται ηλεκτρονικά.
Για την ηλεκτρονική αίτηση, ο υποψήφιος
που επιθυμεί τη μεταφορά της θέσης εισαγωγής του, προσέρχεται σε οποιαδήποτε
Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, επιδεικνύοντας το Δελτίο Αστυνομικής του
Ταυτότητας/Διαβατήριο (ταυτοποίηση), προκειμένου να δημιουργήσει Προσωπικό
Κωδικό Ασφαλείας.
Με τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας και τον 8-ψηφίο
Κωδικό Πανελληνίων Εξετάσεων υποβάλλεται η αίτηση ηλεκτρονικά μέσω της
ιστοσελίδας του Υ.ΠΑΙ.Θ.http://solon.it.minedu.gov.gr
Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων ξεκινά
την Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου 2013 και λήγει την Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2013.
Οι ενδιαφερόμενοι, έχουν δικαίωμα υποβολής
μιας και μόνο αίτησης για τη μεταφορά θέσης, όπως δηλώνουν υπεύθυνα σε αυτή.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου