Επίκαιρα Θέματα:

Κυριακή 12 Ιουνίου 2011

Καλή εβδομάδα

Σε ένα συνέδριο του κινήματος των φεμινιστριών πρόκειται να μιλήσουν οι εκπρόσωποι τριών χωρών: Γαλλίας, Γερμανίας και Ελλάδας.

Πρώτη άρχισε να μιλά η Γαλλίδα:

-Εγώ που λέτε συντρόφισσες του τα ‘πα στα ίσια του Μισέλ : "Άκου να δεις αγάπη μου, όλα κ όλα, δεν είμαι υπηρέτρια σου, αν θες να φας ψήσε 2 αυγά και φάε!" Περνά μια μέρα τίποτα, δεύτερη μέρα τίποτα, την τρίτη μέρα βλέπω τον Μισέλ να τηγανίζει 2 αυγά!

Ζήτωωωωωωωω!! όλες μαζί οι φεμινίστριες από κάτω ζητωκραυγάζουν με χειροκροτήματα! Μπράβο! Άξια!


Στη συνέχεια μίλησε η Γερμανίδα:

-Εγώ αγαπητές συναγωνίστριες πιάνω τον Γιούργκεν και του λέω: "Άκου να δεις παλικάρι μου, δεν είμαι δούλα σου τράβα σιδέρωσε και κανά πουκάμισο μόνος σου!" Περνά μια μέρα τίποτε, δεύτερη μέρα τζίφος, την τρίτη μέρα βλέπω τον Γιούργκεν να σιδερώνει ένα πουκάμισο!

Γιούχουυυυυυυυυυυυ, συγχαρητήρια, Μπράβοοοοοο, ζητωκραυγές και χειροκροτήματα κάτω από το ακροατήριο!!!

Τέλος μίλησε και η Ελληνίδα:

-Εγώ που λέτε συντρόφισσες πιάνω του Βαγγέλη και του λέω: "Κοίτα Βαγγέλη μου δεν είμαι σκλάβα σου, ρίξε και εσύ κανένα σκούπισμα καμιά φορά!" Περνά μια μέρα τίποτα, δεύτερη μέρα τίποτα, τρίτη τίποτα, τέταρτη.., πέμπτη.. Ε, κατά την έκτη μέρα... κάτι άρχισα να βλέπω από το δεξί μάτι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας