της Μαίρης Κεσκιλίδου από τον ΠΡΩΙΝΟ ΛΟΓΟ
Το βιβλίο που παρουσιάζεται σήμερα ενώπιον της ειδικής επιτροπής του υπουργείου Παιδείας για να αναρτηθεί στη συνέχεια στην ιστοσελίδα του υπουργείου Παιδείας δημιουργήθηκε από την Δέσποινα Καραγιαννάκου διευθύντρια- καθηγήτρια φιλόλογο του ΕΕΕΕΚ Πτολεμαϊδας και τον Θεόδωρο Καραγιάννη Αναπληρωτή λογοθεραπευτή οι οποίοι πήραν ένα κείμενο της νεοελληνικής λογοτεχνίας και με καθολικό γραμματισμό το προσάρμοσαν στα δεδομένα των μαθητών του σχολείου παραδίδοντας το στην εκπαιδευτική κοινότητα της ειδικής Αγωγής ως ένα χρήσιμο εργαλείο στην δουλειά των συναδέλφων τους. «Το κείμενο για όλους» πέρασε και ως βιωματικό δρώμενο μέσα από Θεατρική παράσταση του Δημοτικού περιφερειακού θεάτρου Κοζάνης – ΔΗΠΕΘΕ- στέλνοντας το μήνυμα της αναγκαιότητας των διαπροσωπικών σχέσεων ενώ με την ηλεκτρονική του μορφή προωθήθηκε σε αρκετά σχολεία της χώρας όπως στο ίδρυμα ΠΑΜΜΑΚΑΡΙΣΤΟΣ και σε ΕΕΕΚ μετά από αίτημα τους. Μιλώντας η Δέσποινα Καραγιαννάκου αναφέρει καταρχάς ότι είναι ίσως η πρώτη φορά που σε επίπεδο Δυτικής Μακεδονίας η Ειδική Αγωγή εμφανίζεται σε έναν τέτοιο θεσμό, και καταφέραμε μεταξύ 900 συμμετεχόντων σχολείων από τα οποία βραβεύτηκαν τα 100 να καταλάβουμε την 10η θέση. Σημείωσε ότι η προσπάθεια ξεκίνησε με σκοπό την δημιουργία ενός βιβλίου για να καθοδηγήσουμε τους εκπαιδευτικούς και με στόχο να διαχυθεί η γνώση αυτή σε πολλά σχολεία. Αφορά και στις πρώτες τάξεις του δημοτικού ως βιβλίο αλλά και τα τμήματα ένταξης του γυμνασίου, ειδικότερα στη β τάξη όπου διδάσκεται λογοτεχνία όπως επίσης στα ΕΕΕΕΚ όπου διδάσκονται και διαπροσωπικές σχέσεις. «Για μας άξιζε τον κόπο γιατί από την στιγμή που θα αναρτηθεί θα μπορούν να βοηθηθούν άνθρωποι νέοι στην ειδική Αγωγή. Γιατί μπορεί να έχουν μεταπτυχιακό, διδακτορικό και να βρίσκονται στην Ειδική Αγωγή αλλά δεν έχουν την εμπειρία των υλικών που θα δουλέψουν. Αν καταφέρουμε τέτοια βιβλία ως ενότητες νεοελληνικής λογοτεχνίας για τα παιδιά των τμημάτων ένταξης των ΕΕΕΕΚ πολλά πράγματα θα είναι ευκολότερα στην ειδική Αγωγή». κατέληξε η κ. Καραγιαννάκου.
Στην δέκατη θέση του πανελλήνιου διαγωνισμού με τίτλο «Θεσμός
καινοτομίας και αριστείας καλών πρακτικών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση»
φιγουράρει το έργο των εκπαιδευτικών του ειδικού εργαστηρίου
επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης Πτολεμαίδας και αφορά στην
δημιουργία ενός βιβλίου με τη χρήση σουηδικής μεθόδου επιτρέποντας στα
παιδιά που αδυνατούν να παρακολουθήσουν τον γραπτό λόγο να διαβάζουν
ευχάριστα.
Το βιβλίο που παρουσιάζεται σήμερα ενώπιον της ειδικής επιτροπής του υπουργείου Παιδείας για να αναρτηθεί στη συνέχεια στην ιστοσελίδα του υπουργείου Παιδείας δημιουργήθηκε από την Δέσποινα Καραγιαννάκου διευθύντρια- καθηγήτρια φιλόλογο του ΕΕΕΕΚ Πτολεμαϊδας και τον Θεόδωρο Καραγιάννη Αναπληρωτή λογοθεραπευτή οι οποίοι πήραν ένα κείμενο της νεοελληνικής λογοτεχνίας και με καθολικό γραμματισμό το προσάρμοσαν στα δεδομένα των μαθητών του σχολείου παραδίδοντας το στην εκπαιδευτική κοινότητα της ειδικής Αγωγής ως ένα χρήσιμο εργαλείο στην δουλειά των συναδέλφων τους. «Το κείμενο για όλους» πέρασε και ως βιωματικό δρώμενο μέσα από Θεατρική παράσταση του Δημοτικού περιφερειακού θεάτρου Κοζάνης – ΔΗΠΕΘΕ- στέλνοντας το μήνυμα της αναγκαιότητας των διαπροσωπικών σχέσεων ενώ με την ηλεκτρονική του μορφή προωθήθηκε σε αρκετά σχολεία της χώρας όπως στο ίδρυμα ΠΑΜΜΑΚΑΡΙΣΤΟΣ και σε ΕΕΕΚ μετά από αίτημα τους. Μιλώντας η Δέσποινα Καραγιαννάκου αναφέρει καταρχάς ότι είναι ίσως η πρώτη φορά που σε επίπεδο Δυτικής Μακεδονίας η Ειδική Αγωγή εμφανίζεται σε έναν τέτοιο θεσμό, και καταφέραμε μεταξύ 900 συμμετεχόντων σχολείων από τα οποία βραβεύτηκαν τα 100 να καταλάβουμε την 10η θέση. Σημείωσε ότι η προσπάθεια ξεκίνησε με σκοπό την δημιουργία ενός βιβλίου για να καθοδηγήσουμε τους εκπαιδευτικούς και με στόχο να διαχυθεί η γνώση αυτή σε πολλά σχολεία. Αφορά και στις πρώτες τάξεις του δημοτικού ως βιβλίο αλλά και τα τμήματα ένταξης του γυμνασίου, ειδικότερα στη β τάξη όπου διδάσκεται λογοτεχνία όπως επίσης στα ΕΕΕΕΚ όπου διδάσκονται και διαπροσωπικές σχέσεις. «Για μας άξιζε τον κόπο γιατί από την στιγμή που θα αναρτηθεί θα μπορούν να βοηθηθούν άνθρωποι νέοι στην ειδική Αγωγή. Γιατί μπορεί να έχουν μεταπτυχιακό, διδακτορικό και να βρίσκονται στην Ειδική Αγωγή αλλά δεν έχουν την εμπειρία των υλικών που θα δουλέψουν. Αν καταφέρουμε τέτοια βιβλία ως ενότητες νεοελληνικής λογοτεχνίας για τα παιδιά των τμημάτων ένταξης των ΕΕΕΕΚ πολλά πράγματα θα είναι ευκολότερα στην ειδική Αγωγή». κατέληξε η κ. Καραγιαννάκου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου