Επίκαιρα Θέματα:

Τρίτη 14 Ιουνίου 2011

Δεν θα ψηφίσει το μεσοπρόθεσμο ο βουλευτής ΠΑΣΟΚ Αλ.Αθανασιάδης

«Δεν θα το ψηφίσω. Έχω αποφασίσει. Έχω μάθει να υπηρετώ τις αξίες μου και τα πιστεύω μου. Δεν θα το ψηφίσω, διότι πιστεύω ότι δεν θα έπρεπε να έλθει πακέτο. Έπρεπε να έλθει αναλυτικά. Είμαι έτοιμος να αναλάβω και τις ευθύνες μου. Δεν γνωρίζω αν υπάρχουν και άλλοι βουλευτές που θα το καταψηφίσουν, αλλά πάρα πολλοί βουλευτές μου λένε ότι η στάση μου είναι ειλικρινής, ξεκάθαρη και προς το συμφέρον της χώρας», είπε μεταξύ άλλων ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ κ Αλ Αθανασιάδης στο ραδιοσταθμό ΒΗΜΑ 99,5 εξηγώντας γιατί δεν θα ψηφίσει το μεσοπρόθεσμο.

Επανέλαβε τις ενστάσεις του για την αποκρατικοποίηση της ΔΕΗ υπογραμμίζοντας: «Μπορεί να με λένε γραφικό που φωνάζω. Κάποιοι αναλυτές με αποκάλεσαν στόκο, αλλά κανένας δεν με κάλεσε να καταθέσω τις απόψεις μου, τεκμηριωμένες, για την επιχείρηση που δραστηριοποιείται στη Δυτική Μακεδονία και δεν πρέπει να πουληθεί σε καμία περίπτωση. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να δοθεί σε ξένο επενδυτή, γιατί η επιχείρηση αυτή είναι η ατμομηχανή της ανάπτυξης. Γιατί δεν λέμε ότι ο ξένος που ενδιαφέρεται για τη ΔΕΗ είναι οι Γερμανοί και η RWE που εδώ και επτά χρόνια ενδιαφέρεται να μπει στο σύστημα καύσης λιγνίτη και για τα νερά, τα υδροηλεκτρικά που παράγουν ρεύμα με μηδενικό κόστος;»

Ερωτηθείς για τον κ. Παπακωνσταντίνου είπε : «Μπορεί να ανέβει στην Κοζάνη, δεν νομίζω ότι θα έχει πρόβλημα. Έχει πολλούς φίλους και το όνομα Παπακωνσταντίνου είναι βαρύ στην περιοχή, με τον θείο του που άφησε καλό όνομα ως υπουργός. Δεν είμαι ικανοποιημένος με τις αλλαγές που έφερε στο μεσοπρόθεσμο. Το δεύτερο μνημόνιο δημιουργεί ένα τεράστιο πρόβλημα στην περιοχή μου και στη χώρα, κατά την άποψή μου».
Πηγή: ΑΠΕ

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

As mi to psifisei..!
Na balei ta lefta pou tha mas dinane oi xenoi apo to tsepi tou!
Tosa lefta efage apo ti DEH..!

Oso gia ton papa(ra)kwstantinou...as kanei na anebei....!!!

Ανώνυμος είπε...

Του ΓΙΑΝΝΗ ΠΑΝΤΕΛΑΚΗ pantelak@ enet.gr

Οι κ. Λιάνης και Αθανασιάδης είχαν την ευκαιρία πολλές φορές τον τελευταίο χρόνο να διαφωνήσουν με μια σειρά από νομοσχέδια που επιδείνωναν δραματικά το βιοτικό επίπεδο της πλειονότητας της κοινωνίας.

Δεν θυμόμαστε πολλές σχετικές διαφωνίες τους. Το έκαναν τώρα, που είναι πανθομολογούμενο ότι η κυβέρνηση παραπαίει, ότι δυσκολεύεται να διαχειριστεί ακόμα και τα στοιχειώδη, ότι είναι υπό κατάρρευση.

Δεν είναι τόσο γενναίο από την πλευρά τους. Δραπετεύουν από μια κατάσταση, στη διαμόρφωση της οποίας συμμετείχαν και οι δύο. Προσπαθούν να μας πείσουν πως διατηρούν ανεξαρτησία γνώμης, όταν ο τρόπος που πορεύτηκαν και κυρίως τα επιχειρήματα που χρησιμοποιούν για να δηλώσουν τις διαφωνίες τους μοιάζουν τόσο πολύ μ' εκείνες τις καταστάσεις που οδήγησαν τη χώρα στην πολιτική και οικονομική χρεοκοπία.

Και οι δύο βουλευτές είναι μέρος του συστήματος που χρεοκόπησε. Είναι γνωστό πώς ο βουλευτής της Φλώρινας αναδείχτηκε στην πολιτική. Πώς το είπε ο συνάδελφός του Δ. Κρεμαστινός;

«Οι περισσότεροι βουλευτές αναδεικνύονται μέσα από ένα σύστημα συναλλαγής και όχι μέσα από αξιοκρατικές διαδικασίες». Κάπως έτσι.

Ο Α. Αθανασιάδης μάς είπε ότι διαφωνεί με το Μεσοπρόθεσμο επειδή ιδιωτικοποιείται η ΔΕΗ. Αν ο βουλευτής δεν εκλεγόταν στην Κοζάνη, όπου η τοπική οικονομία και κατ' επέκταση κοινωνία (δηλαδή κομματική πελατεία) είναι απολύτως συνδεδεμένες με την έντονη δραστηριότητα της ΔΕΗ, μάλλον δεν θα είχε την ίδια άποψη.

Ισως τις επόμενες ημέρες να εμφανιστούν ανάλογα φαινόμενα. Ας τα καταγράψουμε, αλλά μην έχουμε την ψευδαίσθηση πως αυτοί αποτελούν κάτι ξεχωριστό από τους άλλους...

Το Προφίλ μας