Επίκαιρα Θέματα:

Κυριακή 28 Μαΐου 2017

Καλή εβδομάδα

Πάει ο Μήτσος στο γιατρό

- Εγώ που λες γιατρέ είμαι παντρεμένος με τη γυναίκα μου εδώ και 10 χρόνια. Πριν ένα μήνα γυρνάω στο σπίτι μου και τη βλέπω με τον κουμπάρο. Μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι και φώναξα "Άτιμη τώρα θα σας σφάξω και τους δύο". Ο κουμπάρος μου λέει: "Κάτσε ρε κουμπάρε να πιούμε ένα καφέ να τα πούμε ψύχραιμα". Πίνουμε καφέ και τελικά ηρέμησα και δεν τους σκότωσα.

- Μπράβο, καλά κάνατε. Όμως, ποιο είναι το πρόβλημά σας, του λέει ο γιατρός.


- Άκου να δεις, απαντά ο ασθενής, πριν δύο εβδομάδες βρίσκω τη γυναίκα μου με ένα φαντάρο. Τρελαίνομαι και αρπάω το μπαλτά για να τους σφάξω. Ο φαντάρος όμως μου λέει: "Κάτσε ρε φίλε να πιούμε ένα καφέ να το συζητήσουμε το πράγμα". Και κάτσαμε και ήπιαμε έναν καφέ και τελικά δεν τους σκότωσα.

- Πολύ ψύχραιμο σας βρίσκω. Αλλά δεν μου είπατε ακόμα γιατί δεν ήρθατε σ' εμένα, λέει ο γιατρός.

- Περίμενε γιατρέ. Να τελειώσω γιατρέ. Πριν μια εβδομάδα βρήκα τη γυναίκα μου στο κρεβάτι με ένα ναυτικό. Αυτή τη φορά άρπαξα το δίκαννο και ήμουν έτοιμος να τους σκοτώσω και τους δύο. Ο ναυτικός όμως μου λέει: "Κάτσε ρε μεγάλε να τα πιούμε ένα καφέ να το λύσουμε το ζήτημα". Ήπιαμε που λες ένα καφέ και τελικά δεν το έκανα το φονικό.

- Ακούστε να δείτε κύριε, λέει ο γιατρός, μάλλον σπαταλάτε το χρόνο μου άσκοπα. Πείτε μου ποιο είναι το πρόβλημά σας.

- Εντάξει ρε γιατρέ τελειώνω. Προχτές έπιασα τη γυναίκα μου να βγάζει τα μάτια της με ένα αεροπόρο. Απάνω που ήμουν έτοιμος να ορμήσω και να τους στραγγαλίσω μου λέει ο αεροπόρος: "Βρε δεν πίνουμε ένα καφέ να τα πούμε σαν πολιτισμένοι άνθρωποι;". Πίνουμε τον καφέ, τα λέμε και τελικά δε χύθηκε αίμα καθόλου.

Ο γιατρός έχει πλέον αγανακτήσει και του φωνάζει:

- Μα τέλος πάντων παίζετε μαζί μου; Νομίζετε ότι με ενδιαφέρουν τα οικογενειακά σας; Πείτε μου αμέσως για ποιο λόγο ήρθατε εδώ!

- Ε να ρε γιατρέ, όλοι αυτοί οι καφέδες μου έχουν τσακίσει το στομάχι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας