Επίκαιρα Θέματα:

Σάββατο 15 Απριλίου 2017

Η Κορίνα Εμμανουηλίδου από την Κοζάνη: μαθήτρια και μοντέλο (συνέντευξη)

από το liveview.gr 14/04/2017
H Κορίνα Εμμανουηλίδου είναι πολύ όμορφη και πολύ συνειδητοποιημένη μαθήτρια Λυκείου που έχει αρχίσει να κάνει ευτυχία στον χώρο του μόντελινγκ. Το βλέμμα της καθηλώνει, και οι απαντήσεις της δείχνουν ένα ισορροπημένο κορίτσι με όνειρα και φιλοδοξίες.
< Η Κορίνα Εμμανουηλίδου είναι από την όμορφη Μακεδονία, την Κοζάνη, και επαληθεύει με τον καλύτερο τρόπο ότι για να πετύχεις τους στόχους σου πρέπει να αλωνιστείς, σκληρά.. Λατρεύει το βόλεϊ και όνειρό της είναι να γίνει δικηγόρος ή δημοσιογράφος.
Η Κορίνα Εμμανουηλίδου έχει κάνει ήδη με επιτυχία τα πρώτα της βήματα στο χώρο του μόντελιγκ, συμμετέχοντας στις πρώτες της επιδείξεις μόδας, ενώ παράλληλα ασχολείται με τον αθλητισμό, παίζοντας βόλεϊ, σε συνδυασμό πάντα με τα μαθήματά της στο Λύκειο.



Έτσι, επικοινωνήσαμε με την Κορίνα, με την συγκατάθεση των γονέων της, για να απαντήσει στις ερωτήσεις του lifeviews.gr για να μάθουμε περισσότερα για μια κοπέλα που δίνει τον αγώνα της στο σχολείο αλλά και στην πασαρέλα.
Η Κορίνα Εμμανουηλίδου αποκαλύπτεται στο lifeviews.gr:
Που έχεις γεννηθεί;
Γεννήθηκα στη Βέροια αλλά κατοικώ στην Κοζάνη. Η μητέρα μου είναι από την Βέροια και ο πατέρας μου από Κοζάνη. Είμαι 17 χρόνων, μαθήτρια της Β΄ Λυκείου, δίνω σε έναν χρόνο πανελλήνιες, και στόχος μου είναι η σχολή της Νομικής ή της δημοσιογραφίας δυο χώροι που μου φαίνονται αρκετά ενδιαφέρον.






Ποια ήταν τα πρώτα επαγγελματικά σου βήματα σου στο μόντελινγκ;
Το modeling το ξεκίνησα όταν ήμουν 16 πριν ένα χρόνο δηλαδή μέσα από μια φωτογράφιση με νυφικά.
Έχεις κάνει επιτυχία Facebook αλλά και στο Instagram με τις φωτογραφίες που ανεβάζεις. Πες μας γι αυτό;
Όσο αναφορά τους προσωπικούς μου λογαριασμούς στα social media δεν επιμένω στην επιτυχία έρχεται από μόνη της.
Είναι δύσκολο γίνεις αναγνωρίσιμη στο χώρο του μόντελινγκ στην Ελλάδα ή στην πόλη σου;
Η αλήθεια είναι ότι σιγά – σιγά έρχεται η αναγνωσιμότητα είτε στην πόλη μου είτε γενικότερα στην Ελλάδα, με σταθερά βήματα όλα μπορούν να γίνουν.
Ποια είναι η σχέση σου με τα social media. Σε έχουν βοηθήσει στην δουλειά σου;
Θεωρώ πως τα social media είναι ένας τρόπος που βοηθάει την προώθηση της δουλειάς μου και η αλήθεια είναι ότι έχω πολύ καλή σχέση με αυτά.
Αυτό το χρονικό διάστημα είσαι ελεύθερη ή δεσμευμένη;
Την συγκεκριμένη περίοδο υπάρχει κάτι, αλλά δεν μπορώ να αποκαλύψω πολλά πράγματα, όμως εύχομαι να πάνε όλα καλά με το συγκεκριμένο άτομο.
Πιστεύεις στα ζώδια;
Δεν πιστεύω στα ζώδια αν και είμαι ιχθύς αλλά δεν είμαι τόσο ευαίσθητη όσο θεωρείται.
Ποια ήταν το πιο έξυπνο κομπλιμέντο που σου έχουν κάνει;
Το πιο ωραίο κομπλιμέντο ήταν όταν με σταμάτησε ένα αυτοκίνητο στο δρόμο και ο οδηγός μου έκανε πρόταση γάμου.
Έχεις υπέροχο σώμα. Ποια η σχέση σου με την γυμναστική;
Η αλήθεια είναι ότι γυμνάζομαι καθημερινά, παίζω βόλεϊ εδώ και 4 χρόνια και αγαπώ την γυμναστική, δεν αντέχω μέρα χωρίς αυτή.
Φιλοδοξίες και σχέδια για το μέλλον;
Για το μέλλον έχω σχεδιάσει πολλά πράγματα και έχω πολλά όνειρα που θέλω να πραγματοποιήσω, με σταθερά και σωστά βήματα έχοντας τους κατάλληλους ανθρώπους δίπλα μου, και εύχομαι όλα να έρθουν όπως τα επιθυμώ.
Τι σε ενοχλεί και τι θα άλλαζες στην δουλειά σου;
Στη δουλεία μου (όσο αναφορά το modeling που δουλεύω άδω και δυο χρόνια επαγγελματικά), θα ήθελα να αλλάξω την συμπεριφορά κάποιον ανθρώπων όσο αναφορά την ζήλια και την ανασφάλεια που διαθέτουν.
Ποιο είναι το πιο δυνατό σημείο επάνω σου;
Θεωρώ πως το πιο δυνατό σημείο επάνω μου είναι το βλέμμα μου και το σώμα μου γενικότερα.
 Τι σε ενοχλεί και τι θα άλλαζες στην Ελλάδα
Στην Ελλάδα θα ήθελα να αλλάξει η μιζέρια και η απελπισία που διαθέτουν οι νέοι άνθρωποι. Συγκεκριμένα θα ήθελα τα νέα παιδιά να έχουν όνειρα και φιλοδοξίες, να γίνουν περισσότερο δραστήριοι και ποτέ να μην τα παρατάνε διότι αυτή η χώρα μας ανήκει και εμείς θα την βοηθήσουμε να ξαναβρεί την «αναπνοή» της.
Τι συμβουλές δίνεις στις νέες κοπέλες που θέλουν να ασχοληθούν με το μόντελινγκ;
Δεν έχω μεγάλη εμπειρία ακόμη για να συμβουλέψω κάποια νέα κοπέλα η οποία θέλει να ασχοληθεί με τον χώρο, απλά το μόνο που θα πω είναι ότι θα πρέπει να είναι δυνατός χαρακτήρας και να το αγαπάει πραγματικά αυτό που κάνει διότι δεν είναι τόσο εύκολα τα πράγματα όσο φαίνονται , αν διαθέτει αυτά τα δυο θα μπορέσει να αντιμετωπίσει κάθε κατάσταση.
Κλείσε την συνέντευξη με τις 3 ευχές σου
Οι 3 ευχές μου είναι: Πρώτον να είναι γερή η οικογένεια μου και οι φίλοι μου, δεύτερο εύχομαι να πετύχω κάθε στόχο μου συγκεκριμένα στο χώρο του modeling , και τέλος να υπάρχει αγάπη και ευημερία σε όλο τον κόσμο.
Τέλος, θα πρέπει να αναφέρουμε ότι η Κορίνα Εμμανουηλίδου έχει πετύχει το απόλυτο σκορ στο Instagram, αφού με μόνο 140 δημοσιευμένες φωτογραφίες της έχει καταφέρει να τραβήξει το ενδιαφέρον περισσότερων των 83,6 χιλιάδων followers.
Στα social media πως σε βρίσκουμε;
Δείτε τη στο Facebook και στο Instagram
Απολαύστε τις φωτογραφίες που την εκπροσωπούν περισσότερο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας