Επίκαιρα Θέματα:

Πέμπτη 27 Απριλίου 2017

Διαμαρτυρία εργαζόμενου στα οχτάμηνα της Κοινωφελούς για τη στάση της δημοτικής αρχής του Δήμου Σερβίων-Βελβεντού

από το kozanimedia.gr
Από τον Γιώργο Θεοδωρίδη, δημότη του Δήμου Σερβίων και απασχολούμενο στα οχτάμηνα της Κοινωφελούς Εργασίας, λάβαμε και δημοσιεύουμε αυτούσια την παρακάτω επιστολή διαμαρτυρίας για τη δημοτική αρχή:
«Θα ήθελα να κάνω μια καταγγελία για ένα θέμα που έχει προκύψει με έμενα και το Δήμο Σερβίων-Βελβεντού κατά την πρόσληψη μου στην κοινωφελή εργασία του ΟΑΕΔ. Είμαι  1ος επιτυχών στο πρόγραμμα κοινωφελής εργασία 2017 (βάση μορίων) αναμεσα σε 8 ατομα ειδικοτητας  ‘γενικών καθηκοντων σχολειων’.Με τοποθετησαν σε ένα σχολειο το οποιο είναι 15 χιλιομετρα από τον τοπο διαμονης  μου. Η προσβαση στο σχολειο γινεται μονο με αυτοκινητο. Εγω δεν μπορω να χρησιμοποιησω το δικο μου αυτοκινητο, διοτι οπως τους εχω πει εχω ένα παιδι με 67% αναπηρια και χρειαζεται για την καθημερινη μεταφορα του στην Κοζανη λογω των θεραπειων που χρειαζεται. Η τοποθετηση των ατομων ανα σχολειο εγινε καθαρα με μονο κριτηριο,  την κριση των αντιδημαρχων/δημαρχων (δηλαδη να βαλουμε κοντα τους δικους μας) και όχι με τις πραγματικες αναγκες του καθενος δημοτη.Η εστω με βάση την μοριοδοτηση του καθενως επιτυχόντος .Το πιο αξιολογο είναι πως, ενώ τους ανεφερα το προβλημα μου, δεν εδειξαν καμια ευαισθησια σε ένα τετοιο πολύ λεπτο ζητημα, παρα μονο μου ειπαν εν ολιγις «ετσι είναι η κατασταση κανε ότι θες».Αυτο που θελω να εκθεσω περισοτερο με την καταγγελια μου αυτή είναι όχι στο να παρω την θεση καποιου αλλου,  αλλα πιο πολύ την ευαισθησια των ανθρωπων αυτων σε τετοια ζητηματα
Με εκτιμηση Γεωργιος Θεοδωριδης»

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

pious na ektheseis....o vregmenos tin vroxi den tin fovatai....

Ανώνυμος είπε...

to ldio ezisa kai ego me ton proigoumeno dimarxo

Το Προφίλ μας