Επίκαιρα Θέματα:

Πέμπτη 20 Απριλίου 2017

Σάββας Σαλτσίδης: Απάντηση στην ανακοίνωση της ΕΠΣ Κοζάνης

Διάβασα   στην σημερινή ανακοίνωση της Ε.Π.Σ. Κοζάνης  ότι το Δ.Σ  θα με…οδηγήσει (!) στις αίθουσες των… Δικαστηρίων για τις  καταγγελίες που έκανα στην εκπομπή του Σκάι ‘’ Δίκη στο Σκάι’’
διότι…λένε ότι θίχτηκαν !!!!
Για την Ταμπακέρα…ουδέν!!
Δεν εξηγούν το παραμικρό, ποιο από αυτά που  ανέφερα είναι ψέμα;
Μεγάλωσα από φτωχή οικογένεια και οι ‘’αξίες’’ μου , με επιβάλλουν, ‘’ όταν λες αλήθειες, μην σταματάς μπροστά σε καμιά
Απειλή’’.
Σε κανένα σημείο της εκπομπής ΔΕΝ κατηγόρησα κανένα μέλος του Δ.Σ της Ε.Π.Σ. Κοζάνης για το ότι δεν μοχθούν για το καλό του Ερασιτεχνικού ποδοσφαίρου, καθώς  επίσης  δεν  έθιξα  την  αξιοπρέπεια  των  μελών  του  ΔΣ και  των  εκπροσώπων  των  σωματείων. Σέβομαι  τις  αποφάσεις  της  εκλογικής  διαδικασίας, όταν έχει εκλεγεί Νόμιμα, χωρίς παρατυπίες.
Πρέπει σαφώς να υπογραμμιστεί ότι ΟΛΕΣ οι καταγγελίες μου, αφορούσαν ΕΝΑ συγκεκριμένο πρόσωπο, το οποίο ΟΛΟ το ελληνικό ποδόσφαιρο ( ΕΠΟ), προσπαθεί να αποβάλλει (κατηγορούμενος για κακουργηματική πράξη το αδίκημα αφορά σε απιστία σε βάρος της ομοσπονδίας ύψους 29 εκατομμυρίων ευρώ – Πηγή ‘’Ματιές στα Σπόρ 29/8/2016’’) και  ο  ίδιος έχει γαντζωθεί με νύχια και με δόντια στο σώμα της ΕΠΣ Κοζάνης, προσπαθώντας να σώσει τον εαυτό του, μέσα από τα Σωματεία, ενώ δήλωνε ότι :  <<γνωστοποιώ την απόφαση μου να παραιτηθώ από οποιαδήποτε εμπλοκή με το ποδόσφαιρο>>.
Τώρα για το αν εμπλέκεται στις εκλογές της Ε.Π.Σ. Κοζάνης το γνωρίζουν πολύ καλά τα σωματεία, στα οποία μοίραζε ψηφοδέλτια και  κάποιοι  που  δεν  τα  παίρνανε   ….μοίραζε ΑΠΕΙΛΕΣ! Όπως το ίδιο έκανε και με εμένα, (παρουσία τρίτου προσώπου) μόλις πληροφορήθηκε ότι θα πάω σε τηλεοπτική εκπομπή του ΣΚΑΙ.
Και για αυτό υπάρχει καταγγελία στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Κοζάνης από εμένα, για απειλές και εκφοβισμό.
Ερώτηση: Αυτό το γνωρίζουν οι αξιότιμοι κύριοι συνάδελφοι του Δ.Σ της ΕΠΣ Κοζάνης; ( Οι αποδείξεις στο δικαστήριο ).
Να το μάθουν και τα σωματεία τα οποία με τίμησαν με την ψήφο τους στις εκλογές, περίπου 50%.
Αλλά ο…πολυμήχανος  (Υπόδικος) βρήκε τρόπο να μην προσφύγει αυτός στα δικαστήρια.
Απορία:Αν έρθει  τι  θα  πει άραγε!
Απλά έδωσε την εντολή και αφήνει τους άλλους να εκτεθούν.
Φαίνεται ότι συνήθισε τόσα χρόνια την παρέα μου, που θέλει και μένα…υπόδικο!
Και θα απαντήσω μόνο σε  σας  κύριε  Κυρζόπουλε: Ξέρεις πολύ καλά, πόσο σε εκτιμούσα και συνεχίζω να σε εκτιμώ!!
Γιατί και εσύ υπογράφεις την  ανακοίνωση της ΕΠΣ Κοζάνης.Είναι έγκλημα και τιμωρείτε το να είναι κανείς φιλόδοξος και να θέλει να προσφέρει; Oπως το έχω αποδείξει άλλωστε στην πορεία μου αυτά τα χρόνια!!!
Εάν ναι είναι…έγκλημα, εγώ θα ζητήσω ταπεινά συγγνώμη από όλους σας.
Αλλιώς περιμένω να γίνει το αντίθετο.
Και συνεχίζω προς εσένα κύριε Κυρζόπουλε:
Προσωπική φιλοδοξία εννοείς το ότι σε παρότρυνα να γίνεις Πρόεδρος σε μια προσωπική μας συνάντηση, επί 1,50  ώρα
σε γνωστό καφέ της Κοζάνης και μου έλεγες με σθένος  ‘’για  μένα τελείωσε η ΕΠΣ Κοζάνης, ούτε καν για σύμβουλος (!) δεν θα βάλλω.
Τι έγινε και άλλαξες γνώμη την τελευταία ημέρα των εκλογών?
Από εσένα τουλάχιστον δεν περίμενα ότι θα έρθει μια ημέρα που θα με…έσερνες στα δικαστήρια, ΧΩΡΙΣ τη…θέλησή σου!!!!
Εγώ να ξέρεις ότι και αύριο που θα σε δω, θα σου πω ΚΑΛΗΜΕΡΑ με όλη μου την ψυχή! Γιατί γνωρίζω.
Με τους υπόλοιπους συναδέλφους θα τα πούμε στα δικαστήρια. Εκεί που θα…αναπτύξετε(!) τα επιχειρήματα σας.
Θα έρθετε όμως, εγώ θα σας περιμένω…
Και να ολοκληρώσω την ανακοίνωση μου, με μια Μαντινάδα:
‘’ Τον άνδρα πούχει με αρχές,
Όμορφες μεγαλώσει,
Πράμα στον κόσμο δεν μπορεί
Να τον…εταπεινώσει!!!! ‘’

Μετά  τιμής
ΣΑΒΒΑΣ  ΣΑΛΤΣΙΔΗΣ
Πρώην Ταμίας Ε.Π.Σ. Κοζάνης

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Η ταμπακερα είναι οτι δεν ασχολείται κανενας

Ανώνυμος είπε...

Gia tin tampakiera des les tipote. Ihteles na gineis lroedros esy.

Ανώνυμος είπε...

ΑΡΧΙΣΑΝ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ

Το Προφίλ μας