Ο Μιχάλης Λιάπης με το βαρύ πολιτικό όνομα -ανιψιός του
Κωνσταντίνου Καραμανλή- έχει διατελέσει βουλευτής επί 24 χρόνια και
υπουργός Μεταφορών, και το αδίκημα για το οποίο συνελήφθη χθες και τον
έκανε πανελληνίως ρεζίλι ξεπερνά κάθε όριο. Και όλα αυτά, όπως φαίνεται,
για να γλιτώσει τα 4.540 ευρώ των τελών κυκλοφορίας και του φόρου
πολυτελούς διαβίωσης...
Οι γελοίες δικαιολογίες για τις πλαστές πινακίδες
Ο Μιχάλης Λιάπης συνελήφθη χθες το πρωί στη Λούτσα. Στους
αστυνομικούς της ΔΙ.ΑΣ., που τον σταμάτησαν για έλεγχο, είπε ότι «έκανε
βόλτα» στη λεωφόρο Αρτέμιδος. Φορώντας χειροπέδες οδηγήθηκε αργότερα
ενώπιον του εισαγγελέα, ο οποίος του άσκησε ποινική δίωξη σε βαθμό
πλημμελήματος. Στη συνέχεια ο πρώην υπουργός οδηγήθηκε στο Β' Αυτόφωρο
Μονομελές Δικαστήριο, από το οποίο έλαβε προθεσμία για τις 19 Δεκεμβρίου
και αφέθηκε ελεύθερος.
Ο κ. Λιάπης φέρεται να δήλωσε στον εισαγγελέα ότι κατέθεσε τις πινακίδες τον περασμένο Αύγουστο για οικονομικούς λόγους. «Να μην παριστάνω τον φτωχό, αλλά συνταξιούχος είμαι, με άγγιξε η κρίση. Και όσο να 'ναι το τεκμήριο είναι ένα κάποιο κόστος. Το αυτοκίνητο το είχα σε μια αποθήκη στο Πόρτο Ράφτη και επειδή πρόκειται να φύγω ταξίδι στην Ασία το έβγαλα μόνο σήμερα για να φορτίσω την μπαταρία. Μάλιστα σκόπευα επιστρέφοντας από το ταξίδι να τις πάρω πίσω», φέρεται να είπε.
Οταν οι δικαστικοί λειτουργοί τον ρώτησαν γιατί έβαλε άλλες πινακίδες, τους απάντησε: «Ε... Τις έβαλα. Ηταν η κακιά η ώρα, έκανα λάθος και πρέπει να πληρώσω».
Ο κ. Λιάπης φέρεται να δήλωσε στον εισαγγελέα ότι κατέθεσε τις πινακίδες τον περασμένο Αύγουστο για οικονομικούς λόγους. «Να μην παριστάνω τον φτωχό, αλλά συνταξιούχος είμαι, με άγγιξε η κρίση. Και όσο να 'ναι το τεκμήριο είναι ένα κάποιο κόστος. Το αυτοκίνητο το είχα σε μια αποθήκη στο Πόρτο Ράφτη και επειδή πρόκειται να φύγω ταξίδι στην Ασία το έβγαλα μόνο σήμερα για να φορτίσω την μπαταρία. Μάλιστα σκόπευα επιστρέφοντας από το ταξίδι να τις πάρω πίσω», φέρεται να είπε.
Οταν οι δικαστικοί λειτουργοί τον ρώτησαν γιατί έβαλε άλλες πινακίδες, τους απάντησε: «Ε... Τις έβαλα. Ηταν η κακιά η ώρα, έκανα λάθος και πρέπει να πληρώσω».
Πήγε να πατήσει και την ομάδα ΔΙΑΣ!
Το απίστευτο περιστατικό σημειώθηκε χθες το πρωί, στη συμβολή των οδών Αρτέμιδος και Απόλλωνος. Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο πρώην υπουργός παραβίασε STOP, και παρολίγον να πέσει πάνω στους άνδρες της ομάδας ΔΙΑΣ με το μεγάλου κυβισμού τζιπ με φιμέ τζάμια, που κινούνταν στην παραλία της Ανατολικής Αττικής.
Ο Μιχάλης Λιάπης φορούσε τζόκεϊ καπέλο και σπορ ρούχα. Οι άνδρες της ΔΙ.ΑΣ. του ζήτησαν δίπλωμα και ταυτότητα. Τίποτα από τα δύο δεν είχε μαζί του ο πρώην υπουργός. Κι όταν οι ειδικοί έψαξαν να δουν τα χαρτιά του αυτοκινήτου, διαπίστωσαν ότι το θηριώδες τζιπ, ένα Βολγκσβάγκεν Τουαρέγκ V8, 4,4 λίτρων, έφερε πλαστές πινακίδες και ως εκ τούτου ήταν ανασφάλιστο. Επίσης, ο πρώην υπουργός επέδειξε ψευδή βεβαίωση από την εφορία.
Το απίστευτο περιστατικό σημειώθηκε χθες το πρωί, στη συμβολή των οδών Αρτέμιδος και Απόλλωνος. Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο πρώην υπουργός παραβίασε STOP, και παρολίγον να πέσει πάνω στους άνδρες της ομάδας ΔΙΑΣ με το μεγάλου κυβισμού τζιπ με φιμέ τζάμια, που κινούνταν στην παραλία της Ανατολικής Αττικής.
Ο Μιχάλης Λιάπης φορούσε τζόκεϊ καπέλο και σπορ ρούχα. Οι άνδρες της ΔΙ.ΑΣ. του ζήτησαν δίπλωμα και ταυτότητα. Τίποτα από τα δύο δεν είχε μαζί του ο πρώην υπουργός. Κι όταν οι ειδικοί έψαξαν να δουν τα χαρτιά του αυτοκινήτου, διαπίστωσαν ότι το θηριώδες τζιπ, ένα Βολγκσβάγκεν Τουαρέγκ V8, 4,4 λίτρων, έφερε πλαστές πινακίδες και ως εκ τούτου ήταν ανασφάλιστο. Επίσης, ο πρώην υπουργός επέδειξε ψευδή βεβαίωση από την εφορία.
Κάνω βόλτες
Οπως φαίνεται, παρόλο που είχε καταθέσει τις πινακίδες κυκλοφορίας και το όχημα δεν επιτρεπόταν να κυκλοφορεί, εκείνος εξακολουθούσε να το οδηγεί. «Εχω κάνει αυτοσχέδιες πινακίδες για να κάνω βόλτες», δικαιολογήθηκε στους αστυνομικούς, που εμβρόντητοι διαπίστωναν τις παραβάσεις του πρώην υπουργού Μεταφορών... Ως όφειλαν, τα όργανα της τάξης τον οδήγησαν αρχικά στο Α.Τ. Λούτσας και στη συνέχεια στην Τροχαία Αγίας Παρασκευής.
Ωστόσο, κατά παράβαση του νόμου, το όχημα του Μιχάλη Λιάπη δεν ακινητοποιήθηκε, ούτε ο ίδιος πήγε συνοδευόμενος στο Τμήμα. Οδήγησε ο ίδιος το αυτοκίνητό του μέχρι και το κτίριο της Τροχαίας στη λεωφόρο Λαυρίου, όπου πάρκαρε και οι πινακίδες αφαιρέθηκαν από τους αστυνομικούς...
Τελικά ο Μιχάλης Λιάπης προσκόμισε το δίπλωμά του που λήγει το 2016 και την ταυτότητά του.
Οπως φαίνεται, παρόλο που είχε καταθέσει τις πινακίδες κυκλοφορίας και το όχημα δεν επιτρεπόταν να κυκλοφορεί, εκείνος εξακολουθούσε να το οδηγεί. «Εχω κάνει αυτοσχέδιες πινακίδες για να κάνω βόλτες», δικαιολογήθηκε στους αστυνομικούς, που εμβρόντητοι διαπίστωναν τις παραβάσεις του πρώην υπουργού Μεταφορών... Ως όφειλαν, τα όργανα της τάξης τον οδήγησαν αρχικά στο Α.Τ. Λούτσας και στη συνέχεια στην Τροχαία Αγίας Παρασκευής.
Ωστόσο, κατά παράβαση του νόμου, το όχημα του Μιχάλη Λιάπη δεν ακινητοποιήθηκε, ούτε ο ίδιος πήγε συνοδευόμενος στο Τμήμα. Οδήγησε ο ίδιος το αυτοκίνητό του μέχρι και το κτίριο της Τροχαίας στη λεωφόρο Λαυρίου, όπου πάρκαρε και οι πινακίδες αφαιρέθηκαν από τους αστυνομικούς...
Τελικά ο Μιχάλης Λιάπης προσκόμισε το δίπλωμά του που λήγει το 2016 και την ταυτότητά του.
Πήρε φωτιά το Twitter
Τον γύρο του Διαδικτύου έκανε χθες η είδηση της σύλληψης του πρώην υπουργού της ΝΔ Μιχάλη Λιάπη, για σειρά παραβάσεων του ΚΟΚ. Με το που έγινε γνωστό το γεγονός, ξέσπασε σάλος στα social media, όπου οι πολίτες ανάρτησαν καυστικά και χιουμοριστικά σχόλια για τον πρώην υπουργό, ενώ έφτασε να γίνει το νούμερο ένα θέμα συζήτησης στο Twitter, όπου οι χρήστες ζητούσαν ειρωνικά την... απελευθέρωσή του (#FreeLiapis). Μάλιστα, σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία, περισσότεροι από 600.000 πολίτες σχολίασαν στους λογαριασμούς τους στο Τwitter τη σύλληψη του κ. Λιάπη. «Αυτά σαν του Λιάπη κάποτε τα διάβαζες στα «παράξενα» των Διεθνών για αφρικανικές χώρες», σχολίασε δηκτικά ένας πολίτης.
«Γιατί ο Λιάπης είναι ιδέα! Είναι το σύμβολο μιας άλλης εποχής που είναι ακόμα εδώ...», επισημαίνει χρήστης του Twitter, εννοώντας ότι τέτοιες νοοτροπίες έφτασαν τη χώρα στη σημερινή της κατάσταση.
«Πρώην υπουργός Μεταφορών. Οδηγάει δίχως δίπλωμα σε ανασφάλιστο αυτοκίνητο, με πλαστές πινακίδες. Και παραβιάζει στοπ.!!#free_liapis», έγραψε διαφορετικός χρήστης.
Ωστόσο, δεν έλειψαν και τα χιουμοριστικά σχόλια, όπως «Αφήστε ελεύθερο το Ρομπέν των τζιπ» και «θέλω κι εγώ να γίνω υπουργός Μεταφορών...».
Χρήστης του Facebook έγραψε ότι εκεί που έχουν φτάσει τα τέλη κυκλοφορίας πώς να τα βγάλει πέρα ένας πρώην υπουργός, ενώ τα περισσότερα λάικ συγκέντρωσε το εξής σχόλιο: «Σύντροφοι, ήρθε η ώρα να δείξουμε την αλληλεγγύη μας στα πραγματικά θύματα του μνημονίου» και «Ανοιξτε παλαμες κ ριξτε στο ακάουντ μου. Πληρωσα τα τελη κυκλοφορίας πριν 10 μερες. Τον Λιάπη μου μέσα!!!»
Τον γύρο του Διαδικτύου έκανε χθες η είδηση της σύλληψης του πρώην υπουργού της ΝΔ Μιχάλη Λιάπη, για σειρά παραβάσεων του ΚΟΚ. Με το που έγινε γνωστό το γεγονός, ξέσπασε σάλος στα social media, όπου οι πολίτες ανάρτησαν καυστικά και χιουμοριστικά σχόλια για τον πρώην υπουργό, ενώ έφτασε να γίνει το νούμερο ένα θέμα συζήτησης στο Twitter, όπου οι χρήστες ζητούσαν ειρωνικά την... απελευθέρωσή του (#FreeLiapis). Μάλιστα, σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία, περισσότεροι από 600.000 πολίτες σχολίασαν στους λογαριασμούς τους στο Τwitter τη σύλληψη του κ. Λιάπη. «Αυτά σαν του Λιάπη κάποτε τα διάβαζες στα «παράξενα» των Διεθνών για αφρικανικές χώρες», σχολίασε δηκτικά ένας πολίτης.
«Γιατί ο Λιάπης είναι ιδέα! Είναι το σύμβολο μιας άλλης εποχής που είναι ακόμα εδώ...», επισημαίνει χρήστης του Twitter, εννοώντας ότι τέτοιες νοοτροπίες έφτασαν τη χώρα στη σημερινή της κατάσταση.
«Πρώην υπουργός Μεταφορών. Οδηγάει δίχως δίπλωμα σε ανασφάλιστο αυτοκίνητο, με πλαστές πινακίδες. Και παραβιάζει στοπ.!!#free_liapis», έγραψε διαφορετικός χρήστης.
Ωστόσο, δεν έλειψαν και τα χιουμοριστικά σχόλια, όπως «Αφήστε ελεύθερο το Ρομπέν των τζιπ» και «θέλω κι εγώ να γίνω υπουργός Μεταφορών...».
Χρήστης του Facebook έγραψε ότι εκεί που έχουν φτάσει τα τέλη κυκλοφορίας πώς να τα βγάλει πέρα ένας πρώην υπουργός, ενώ τα περισσότερα λάικ συγκέντρωσε το εξής σχόλιο: «Σύντροφοι, ήρθε η ώρα να δείξουμε την αλληλεγγύη μας στα πραγματικά θύματα του μνημονίου» και «Ανοιξτε παλαμες κ ριξτε στο ακάουντ μου. Πληρωσα τα τελη κυκλοφορίας πριν 10 μερες. Τον Λιάπη μου μέσα!!!»
Συνταξιούχος με 28 ακίνητα και δύο συντάξεις
Πλήθος ακινήτων στην Αθήνα, τη Μύκονο και την Ευρυτανία, ένα «αξιοπρεπές» ετήσιο εισόδημα που ξεπερνά τα 100.000 ευρώ, αλλά και τρία αυτοκίνητα ΙΧ (ένα της συζύγου του και δύο δικά του, τα οποία ελέγχονται αν έχουν τις σωστές πινακίδες) εμφανίζονται στη δήλωση πόθεν έσχες του πρώην υπουργού και αρνητικού πρωταγωνιστή της χθεσινής μέρας Μιχάλη Λιάπη.
Πλήθος ακινήτων στην Αθήνα, τη Μύκονο και την Ευρυτανία, ένα «αξιοπρεπές» ετήσιο εισόδημα που ξεπερνά τα 100.000 ευρώ, αλλά και τρία αυτοκίνητα ΙΧ (ένα της συζύγου του και δύο δικά του, τα οποία ελέγχονται αν έχουν τις σωστές πινακίδες) εμφανίζονται στη δήλωση πόθεν έσχες του πρώην υπουργού και αρνητικού πρωταγωνιστή της χθεσινής μέρας Μιχάλη Λιάπη.
Εισοδήματα
Ο συνταξιούχος βουλευτής, όπως καταγράφεται χαρακτηριστικά στη δήλωσή του, δηλώνει εισόδημα 109.223 ευρώ και η σύζυγός του 29.250 ευρώ. Συνολικά, μαζί με τη σύζυγό του και το παιδί τους, κατέχουν μερίδια σε 28 ακίνητα. Ειδικότερα, 6 διαμερίσματα, εκ των οποίων τα δύο τα έχει παραχωρήσει στο παιδί του, με πάρκινγκ και αποθήκη στο Χαλάνδρι από 45 έως και 82 τετραγωνικά μέτρα, οικία 223 τ.μ. στη Μύκονο με πισίνα σε 5 στρ. έκταση, οικόπεδο 5 στρ. επίσης στη Μύκονο, δύο γραφεία 116 και 120 τ.μ. στη λεωφόρο Κηφισίας, καθώς και οικία 233 τ.μ. στον οικισμό Μεγάλο Χωριό Ευρυτανίας. Η σύζυγός του κατέχει οικία 451 τ.μ. στη λεωφόρο Κηφισίας.
Καταθέσεις
Οι καταθέσεις του πρώην υπουργού φτάνουν περίπου τις 46.000 ευρώ, ενώ ο ίδιος έχει δηλώσει τρία αυτοκίνητα, δύο δικά του και ένα της συζύγου του, τα οποία δεν έχουν κάνει και πολλά χιλιόμετρα. Το επίμαχο τζιπ, το οποίο είχε και τις πλαστές πινακίδες, είναι τεσσάρων ετών αυτοκίνητο, αφού αγοράστηκε λίγο πριν από το ξέσπασμα της κρίσης, το 2009.
Σύμφωνα μάλιστα με έγκυρες πληροφορίες ο κ. Λιάπης λαμβάνει δύο συντάξεις, μια ως δικηγόρος και μια ως πρώην υπουργός και βουλευτής.
Ντόλτσε βίτα στη Γερμανία με χορηγία Χριστοφοράκου
Δεν ήταν η πρώτη φορά που η συμπεριφορά του κ. Λιάπη προκάλεσε αρχικά
αμηχανία και στη συνέχεια οργή στην παράταξη που τον ανέδειξε, τον
έκανε υπουργό σε τρεις διαφορετικές 4ετίες και του προσέδωσε κύρος και
πολιτική υπόσταση. Η πρώτη επί των κυβερνήσεων Μητσοτάκη και οι άλλες
δύο επί των ημερών του εξαδέλφου του Κώστα Καραμανλή.
Πιο χαρακτηριστική ήταν η περίπτωση με το ταξίδι που έκανε με τον τότε ισχυρό άνδρα της Siemens Μιχάλη Χριστοφοράκο, προκειμένου να παρακολουθήσει με τον γιο του τον αγώνα της Εθνικής μας ομάδας ποδοσφαίρου με τη Βραζιλία. Η κατηγορία που κλήθηκε να αντιμετωπίσει όχι μόνον ο ίδιος, αλλά ολόκληρη η κυβέρνηση Καραμανλή τότε, ήταν ότι ο υπουργός Μεταφορών δέχθηκε να συνταξιδεύσει και να διαμείνει σε πολυτελές ξενοδοχείο στη Γερμανία με έξοδα του επικεφαλής μίας εταιρείας που συνεργαζόταν με το ελληνικό Δημόσιο και συγκεκριμένα με το υπουργείο του κ. Λιάπη.
Πιο χαρακτηριστική ήταν η περίπτωση με το ταξίδι που έκανε με τον τότε ισχυρό άνδρα της Siemens Μιχάλη Χριστοφοράκο, προκειμένου να παρακολουθήσει με τον γιο του τον αγώνα της Εθνικής μας ομάδας ποδοσφαίρου με τη Βραζιλία. Η κατηγορία που κλήθηκε να αντιμετωπίσει όχι μόνον ο ίδιος, αλλά ολόκληρη η κυβέρνηση Καραμανλή τότε, ήταν ότι ο υπουργός Μεταφορών δέχθηκε να συνταξιδεύσει και να διαμείνει σε πολυτελές ξενοδοχείο στη Γερμανία με έξοδα του επικεφαλής μίας εταιρείας που συνεργαζόταν με το ελληνικό Δημόσιο και συγκεκριμένα με το υπουργείο του κ. Λιάπη.
Σκάφος... φορτηγό και ΕΚΑΣ
Παράλληλα, ο κ. Λιάπης είχε και κακή σχέση με το... «πόθεν έσχες». Εχει δηλώσει -εκ παραδρομής, είχε πει τότε ο ίδιος- το σκάφος του ως φορτηγό, ενώ παράλληλα και πάλι από λάθος είχε διεκδικήσει το ΕΚΑΣ.
Ας σημειωθεί ότι μετά τις αποκαλύψεις για το ταξίδι με τον Χριστοφοράκο της Siemens o τότε πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλής ζήτησε από τον Μιχάλη Λιάπη να μην είναι υποψήφιος στις εκλογές του 2009, όπως και συνέβη.
Tι άφησε πίσω του ως υπουργός
Φεύγοντας από το πρώην υπουργείο Μεταφορών το 2007 άφησε στον ΟΣΕ
ζημιές 950 εκατ. ευρώ, δάνεια 6,8 δισ. ευρώ και συνολικές υποχρεώσεις
8,4 δισ. ευρώ.
Με κύκλο εργασιών 105 εκατ. ευρώ, ο ΟΣΕ πλήρωσε το 2007 για μισθούς,
ημερομίσθια και επιδόματα 284 εκατ. ευρώ και είχε αρνητικό κόστος
πωλήσεων -681 εκατ. ευρώ.
Το 2007 ο ΟΑΣΑ είχε σχεδόν 400 εκατ. ευρώ ζημιές, δάνεια ύψους 1,7 δισ. ευρώ και σύνολο υποχρεώσεων άνω των 2 δισ. ευρώ.
Ο ΟΑΣΑ με κύκλο εργασιών 181 εκατ. ευρώ πλήρωσε για μισθούς,
ημερομίσθια και επιδόματα 341 εκατ. ευρώ και είχε αρνητικό κόστος
πωλήσεων -585 εκατ. ευρώ.
1 σχόλιο:
Έφτιαξε τελικά μόνος του τις πινακίδες ή τις βρήκε αλλού;
Δημοσίευση σχολίου