Καλοκαιρινή Ατζέντα:

-------------

Σάββατο, 20 Μαΐου 2017

Δημοσκόπηση: "Πως θα βλέπατε την Νεράιδα χωρίς αυτοκίνητα;"

 Φόρμα Δημοσκόπησης
https://polldaddy.com/poll/9750358/
Η έρευνα φιλοδοξεί να καταγράψει την γνώμη των επισκεπτών της Νεράιδας σχετικά  με την κυκλοφορία και στάθμευση των αυτοκινήτων εντός του Οικισμού.
            Παρακαλούμε τους επισκέπτες της Νεράιδας να εκφράσουν την άποψή τους, ψηφίζοντας Θετικά ή  Αρνητικά σε ένα μελλοντικό αποκλεισμό των αυτοκινήτων  εντός του Οικισμού Νεράιδας.
            Η έρευνα θα διαρκέσει μία εβδομάδα από σήμερα έως την επόμενη Παρασκευή 26 Μαΐου 2017.
            Προκειμένου να υλοποιηθεί η πιο πάνω πρόταση προβλέπεται  στην μελέτη Οικιστικής Αναβάθμισης της Νεράιδας:
1.    Δημιουργία κόμβου στην είσοδο της Νεράιδας έτσι ώστε τα λεωφορεία μετά την αποβίβαση, να κάνουν αναστροφή και να σταθμεύσουν στο παρκινγκ  που υπάρχει λίγο πριν στην είσοδο Νεράιδας.
          2.  Ο κεντρικός δρόμος εντός του οικισμού θα έχει μία λωρίδα κυκλοφορίας, για την αποβίβαση και επιβίβαση των επισκεπτών και θα γίνει  διαπλάτυνση του ενός πεζοδρομίου, έτσι ώστε ο επισκέπτης  θα έχει την δυνατότητα να κάνει περίπατο εντός του Οικισμού.
3.  Διαμόρφωση του σημερινού παρκινγκ με σχεδίαση των θέσεων στάθμευσης και διαμόρφωση του χώρου στη θέση Σχολείο, με δημιουργία Αθλητικών εγκαταστάσεων, πρασίνου, θέσεων θέασης και θέσεων παρκινγκ.
          Μην διστάσετε να επιλέξετε την φόρμα της Δημοσκόπησης και να επιλέξετε μία εκ των δύο ερωτήσεων Θετικά ή Αρνητικά.
Γνώμη σας θα μας βοηθήσει
    Σας Ευχαριστώ
Ξενοφών Βαΐζογλου
Πρόεδρος Νεράιδας

6 σχόλια:

  1. Πρόεδρε άσε με να μαντέψω: ΑΝΚΟ, πακέτο ανάπλασης, συνταγή ίδια και τα αποτελέσματα δραματικά. Ναι στην ανάπλαση Ναι στο Parking διαφορετικά μια πολυεθνική που θα έρθει όταν αρχίσει να αξιοποιείτε ο παραλίμνιος χώρος θα σβήσει ολοκληρωτικά την επαγγελματική δραστηριότητα. Είσαι δραστήριος και δυναμικός πρόεδρος αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να ρωτήσεις άλλους Δήμους και εμπορικούς συλλόγους που έγινε ανάπλαση εντός των πόλεων εδώ και 6-7 χρόνια ποια είναι τα αποτελέσματα στην εμπορικότητα των καταστημάτων? Και μην εμπιστεύεσαι τις δημοσκοπήσεις στο Διαδίκτυο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ξενοφών Βαΐζογλου21 Μαΐου 2017 - 2:47 μ.μ.

    Φίλε σχολιαστή σε ευχαριστώ για τις επισημάνσεις, είναι καλό όμως να γνωρίζουμε τις απόψεις των επισκεπτών.
    Το αποτέλεσμα θα δημοσιευθεί την επόμενη Παρασκευή -Σάββατο.
    Ο δρόμος είναι μακρύς, οι αποφάσεις θα παρθούν όταν γίνει η Οικιστική αναβάθμιση Νεράιδας και μετά από διάλογο με τους καταστηματάρχες και κατοίκους.
    Η πρόταση που κάνει η ΑΝΚΟ προβλέπει διεύρυνση του ενός πεζοδρομίου με πολύ χαμηλό ύψος 5 εκ.και διαφορετικού χρώματος κυβόλιθων , έτσι ώστε αν δεν γίνει ο αποκλησμός των αυτοκινήτων, θα χρησιμοποιείται όπως σήμερα για στάθμευση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα γίνει ανάπλαση θα μείνουν οι ίδιοι κατοικοι όπως στα Σερβία οποτε σε δέκα χρόνια τα ίδια χαλιά θα ειναι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κύριε Ξενοφών αφήστε την ΑΝΚΟ να λέει τα δικά της Ναι Στην ανάπλαση Ναι και στο parking, αντιθέτως μπορεί να γίνει. Να μικρύνουν τα πεζοδρόμια ίσα ίσα να περνάνε οι ανάπηροι με τα καροτσάκια, οι μαμάδες επίσης, και το υπόλοιπο να γίνει φαρδύς δρόμος με ειδικές σημάνσεις για φορτοεκφόρτωση των καταστημάτων για θέσεις στάθμευσης ΑΜΕΑ για θέση VIP και ότι άλλο θέλετε. Ένα πυροσβεστικό ένα ασθενοφόρο εάν χρηστεί να περάσει δεν θα μπορεί με τις αλχημείες της ΑΝΚΟ. Η Νεράιδα έχει εμπορικότητα και όχι γραφικότητα. Στην Εμπορικότητα αυτό που παίζει ρόλο είναι η πρόσβαση, εάν αυτή είναι αδύνατη ή ελλιπής τότε χαιρετίσματα. Το ίδιο κάνανε με τα Σέρβια, σκοτώσανε την εμπορικότητα τους. Κύριε Ξενοφών υπάρχει και η άλλη λύση προτού αρχίσετε τα σχέδια της ΑΝΚΟ χαράξτε στο οδόστρωμα το μήκος των πεζοδρομίων και με ιδική σήμανση προσπαθήστε να κάνετε μια μικρή εξομοίωση της όλης αλλαγής σε όλες της ημέρες (με και χωρίς κίνηση) και δείτε πως λειτουργεί. Εάν λειτουργήσει καλά προχωρείτε σε υλοποίηση διαφορετικά το αφήνετε όπως είναι. Αυτό υπαγορεύει η λογική αλλά και η επιστήμη της Επικοινωνίας. Την ΑΝΚΟ το μόνο που την ενδιαφέρει είναι να προωθήσει τα χρηματικά κεφάλαια αλλά και τα σχέδια υλοποίησης των αναπλάσεων (πόσο δημοκρατικό) να σου δίνει τα χρήματα αλλά και να επιβάλει και τα σχέδια, με απώτερο στόχο την αποκέντρωση και την δημιουργία μεγάλων και οργανωμένων συγκροτημάτων βλέπε Lidl. Να φανταστείτε πως στην Γερμανία αυτήν τη στιγμή όπου υπάρχει λιθόστρωτο το χαλάνε πολύ απλά γιατί εκεί υπάρχει νόμος και από τις μιμήσεις που γίνονται για φθορές των οχημάτων των πολιτών η εκάστοτε δημοτική αρχή τα ξηλώνει άρον άρον. Εδώ όμως στην Ελλάδα δεν υπάρχει νομοθεσία και ο καθένας κάνει ότι θέλει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ξενοφών Βαΐζογλου23 Μαΐου 2017 - 7:16 π.μ.

    Καλημέρα
    Φίλε 3:14 δεν γνωρίζω αν είναι εφικτό, αλλά θα ήθελα μια συνάντηση μαζί σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Xπραγματια καινοτόμα η πρόταση του3.14. Να τα πει αυτά στους καταστηματάρχες της Καρδίτσας των Τρικάλων των πεζοδρόμων της Αθήνας της Θεσσαλονίκης της Δράμας.

    Ακόμα και του Νυμφαίου οπου αφήνεις το αμάξι στην είσοδο του χωριού. Να τους πει οτι σκοτωνουν την εμπορικότητα τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας εμπιστευόμαστε για την ευπρέπεια των σχολίων σας. Δεν υιοθετούμε τις απόψεις των σχολιαστών καθώς αυτές εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.

backlinks

Follow by Email

Το Προφίλ μας

Google

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου