Επίκαιρα Θέματα:

Κυριακή 7 Μαΐου 2017

8ος πρόεδρος της Γαλλίας εξελέγη ο Εμανουέλ Μακρόν

8ος πρόεδρος της Γαλλίας εξελέγη ο Εμανουέλ Μακρόν και μάλιστα με θρίαμβο έναντι της Λεπέν, στον β’ γύρο των προεδρικών εκλογών στη Γαλλία.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις από τα exit polls ο κεντρώος υποψήφιος εκλέγεται με 65,8% έναντι 34,2% της ακροδεξιάς Μαρίν Λεπέν.
Η πρώτη δήλωση του Μακρόν μετά τη νίκη
«Ανοίγει μια νέα σελίδα», «αυτή της ελπίδας και της εμπιστοσύνης που αποκαθίσταται», δήλωσε πριν από λίγο ο νικητής των προεδρικών εκλογών Εμανουέλ Μακρόν στο Γαλλικό Πρακτορείο.
Ηταν η πρώτη αντίδραση από το νέο πρόεδρο της Γαλλίας μετά την ανακοίνωση των exit polls.
Στις επίσημες δηλώσεις του, ο θριαμβευτής των γαλλικών εκλογών Εμάνουελ Μακρόν, δήλωσε μεταξύ άλλων:

«Συμπατριώτες μου, κάνατε την επιλογή να μου δώσετε την εντολή σας την ψήφο σας. Νιώθω βαθιά ευγνωμοσύνη. Θα αφιερώσω το χρόνο και την ενέργειά μου για να φανώ αντάξιος της εμπιστοσύνης σας.
Υπάρχουν πολλές δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε σε πολιτικό, οικονομικό, ηθικό, κοινωνικό, επίπεδο.
Απόψε θα ήθελα να μιλήσω ειδικά για την αντίπαλό μου την Μαρίν Λεπέν. Σέβομαι όσους επέλεξαν κάτι διαφορετικό, σέβομαι την αγωνία και το άγχος τους. Είμαι έτοιμος να σας ακούσω. Να αντιμετωπίσω τις ανισότητες και μορφές διάκρισης. Να αντιμετωπίσω την ευημερία του έθνους μας. Πίσω από όλα αυτά, υπάρχουν πρόσωπα.
Θα υπερασπιστώ τη Γαλλία και τις φιλοδοξίες της. Θα υπερασπιστώ την Ευρώπη, τα κοινά μας πεπρωμένα. Τον ευρωπαϊκό πολιτισμό μας που μπορεί να πάει μπροστά τις αξίες μας. Θα εργαστώ για να ξαναχτίσω τις γέφυρες μεταξύ της Ευρώπης και εκείνων που έφτιαξαν την Ευρώπη. Μεταξύ των ιθυνόντων και των πολιτών της.
Η Γαλλία θα είναι στο μέτωπο του αγώνα κατά της τρομοκρατίας. Θα ήθελα αυτή η νέα σελίδα που γυρνάμε να είναι γεμάτη εμπιστοσύνη. Δεν θα επιτρέψω κανένα εμπόδιο να μπει στο δρόμο μου.
Θα ήθελα να αποτίσω φόρο τιμής στον απερχόμενο πρόεδρο.
Ευθύνη μου είναι να ενώσω όλους τους άνδρες και τις γυναίκες απέναντι τις προκλήσεις που έχουμε μπροστά μας. Θα αγωνιστώ με όλες μου τις δυνάμεις απέναντι στους διχασμούς που μας υπονομεύουν και μας κάνουν ζημιά».
Συγχαρητήρια Ολάντ σε Μακρόν
Ο απερχόμενος πρόεδρος της Γαλλίας Φρανσουά Ολάντ «συνεχάρη θερμά» τον Εμανουέλ Μακρόν για της εκλογή του στο προεδρικό θώκο της χώρας.
iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας