Πρώτα ήταν η τάχα μου γενναία παραδοχή του «εγκληματικού λάθους» της
γαλάζιας απογραφής του 2004. «Αυτή η ιστορία αφορά τον κύριο
Αλογοσκούφη» δήλωσε επισήμως ο εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας στα τέλη
του Απρίλη, , εμμέσως χαρακτηρίζοντας κουτό τον Κώστα Καραμανλή, πως
δεν καταλάβαινε άρα δεν έχει ευθύνη. Λες και ο τότε πρωθυπουργός ούτε
σχεδίασε, ούτε ενέκρινε την οικονομική απογραφή ως θεμελιώδη πολιτική
πράξη της κυβέρνησης της. Κουτός ο Καραμανλής το 2004 κατά τον κύριο
Σαμαρά; Κουτοπόνηρος ο διάδοχος του το 2011, αν νομίζει πως οι πολίτες
δεν καταλαβαίνουν πως το «άλλο Αλογοσκούφης, άλλο Καραμανλής» είναι μία
άγαρμπη προσπάθεια να διαφοροποιηθούν από την καταστροφική πρωθυπουργία
Καραμανλή χωρίς να πλήξουν τον ίδιο.
Δεν ήθελαν να χάσουν τη στήριξη των
καραμανλικών ψηφοφόρων; Οκ, το καταλάβαμε, αλλά δεν παύουν να είναι
«ανόητοι» οι νεοπαγείς ηρακλειδείς του κόμματος που χαράσσουν τέτοιες
γραμμές στην άμμο, σύμφωνα τουλάχιστον με τον Γιάννη Βαρβιτσιώτη.
Σήμερα, ο «Αντώνης ο κουτοπόνηρος» βρήκε άλλο παιχνίδι. Τη «συναίνεση». Σα δεν ντρέπονται να μας ζητούν οι ευρωπαίοι να συναινέσουμε μεταξύ μας, λέει η Νέα Δημοκρατία, και αισθάνεσαι πως αν βάλει ένα μπιπ αντί της λέξης «συναινέσουμε», θα πρόκειται για βρισιά. Από πότε η συναίνεση έγινε βρισιά; «Η χώρα έχει και Σύνταγμα και θεσμούς και Κυβέρνηση και Αντιπολίτευση και Αξιοπρέπεια», δήλωσε με στόμφο ο κύριος Σαμαράς. Σωστά. Τα έχει όλα αυτά (αν και καταρρακωμένα). Τι δεν έχει; Λεφτά! Είναι παράλογο λοιπόν οι δανειστές μας να μας δανείζουν υπό τους όρους τους; Είναι παράλογο, αν είναι να μας δώσουν χρήματα για να μας τραβήξουν από τον γκρεμό, να ζητούν να συμφωνήσουν πρώτα και τα δύο κόμματα εξουσίας επί της αρχής; Νομίζω πως όχι. Δεν είναι μόνο γιατί μέχρι το 2013 είναι πιθανόν το μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα να εφαρμόζεται από μία κυβέρνηση Νέας Δημοκρατίας, όποτε κι αν γίνουν εκλογές. Είναι γιατί πρόκειται για δύο κόμματα που δεν διαφέρουν σε πολλά. Μπορεί να είναι το ένα κεντροαριστερό και το άλλο κεντροδεξιό, αλλά υπερασπίζονται και τα δύο την αστική καπιταλιστική δημοκρατία δυτικού τύπου. Και τα δύο πιστεύουν σήμερα σε ένα μικρότερο κράτος-ρυθμιστή και όχι παραγωγό. Και ΠΑΣΟΚ και Νέα Δημοκρατία πιστεύουν πως δεν πρέπει να δαιμονοποιείται αλλά να ενθαρρύνεται η επιχειρηματικότητα. Και οι δύο θέλουν ένα κοινωνικό κράτος-δίχτυ προστασίας των αδυνάτων, όσο τα οικονομικά της χώρας το επιτρέπουν. Και Σαμαράς και Παπανδρέου τάσσονται υπέρ της αξιολόγησης στην Παιδεία, της ιδιωτικοποίησης (υπό όρους) πχ της ΔΕΗ, της παραμονής μας στο ευρώ. Και οι δύο, και οι δύο, και οι δύο…
«Έχω υποχρέωση να συναινώ στο λάθος;» αναρωτήθηκε ο πρόεδρος της αξιωματικής αντιπολίτευσης στο συνέδριο του Economist. Εκ πρώτης όψεως, βεβαίως και όχι. Θα ήταν κουτός αν το έκανε. Ωστόσο, ποιο είναι το λάθος; Όσες διαρθρωτικές αλλαγές με τα Μνημόνια Ι και ΙΙ μας ζητούν οι Ευρωπαίοι και το ΔΝΤ για να μας δανείσουν; Ή η κακή εφαρμογή αυτών των Μνημονίων; Για να το πω απλά: φταίει η συνταγή ή ο μάγειρας; Αν φταίει η συνταγή, κι αν δεν αρέσει η συνταγή στον κύριο Σαμαρά, γούστο του καπέλο του. Μόνο που οι επιλογές είναι περιορισμένες. Ή πείθει τους Ευρωπαίους Master Chef να την αλλάξουν (εξαιρετικά αμφίβολο). Ή θα έπρεπε να κηρύξει απευθείας στάση πληρωμών, πιθανόν αποχωρώντας από το ευρώ κι επιστρέφοντας στη δραχμή. Να διαπιστώσουμε και στη πράξη αν είμαστε «ο σπόρος που δεν πεθαίνει».
Αν από την άλλη φταίει ο μάγειρας, ο Γιώργος Παπανδρέου, και πόσο χάλια εκτελεί τη ξένη συνταγή του Μνημονίου, ο πρόεδρος της ΝΔ θα μπορούσε να συναινέσει επί της αρχής, να συνυπογράψει το Μνημόνιο και πέρσι και φέτος, και έπειτα να κατακεραυνώνει τον πρωθυπουργό κάθε μέρα για την κακή εφαρμογή του. Προς τέρψιν των δανειστών μας. Θα ήταν σαν εκείνα τα μπινελίκια του Μποτρίνι, με τον ελληνικό «Εφιάλτη στην Κουζίνα» να οφείλεται στο ότι ο πρωθυπουργός απλά δεν ακολουθεί τη συνταγή.
Συμπέρασμα; Κουτός σαν τον προκάτοχο του θα ήταν ο κύριος Σαμαράς. Αν δεν συναινούσε στη όποια συνταγή της τρόικας. Κι ας είναι «βαριά», κι ας μην είναι του γούστου του. Νταβατζιλίκι; Ναι, δυστυχώς νταβατζιλίκι και μειωμένη εθνική κυριαρχία. Δεν είναι κουτός όμως. Είναι κουτοπόνηρος, κλασικός έλληνας πολιτικός του χθες. Παίζει θέατρο ενώ γνωρίζουμε πολύ καλά πως, για να πάρει τα λεφτά η χώρα, αν ήταν πρωθυπουργός, ούτε εκείνος θα αρνιόταν τη συνταγή. Το πολύ πολύ; Να προσπαθούσε να την εκτελέσει καλύτερα…
Σήμερα, ο «Αντώνης ο κουτοπόνηρος» βρήκε άλλο παιχνίδι. Τη «συναίνεση». Σα δεν ντρέπονται να μας ζητούν οι ευρωπαίοι να συναινέσουμε μεταξύ μας, λέει η Νέα Δημοκρατία, και αισθάνεσαι πως αν βάλει ένα μπιπ αντί της λέξης «συναινέσουμε», θα πρόκειται για βρισιά. Από πότε η συναίνεση έγινε βρισιά; «Η χώρα έχει και Σύνταγμα και θεσμούς και Κυβέρνηση και Αντιπολίτευση και Αξιοπρέπεια», δήλωσε με στόμφο ο κύριος Σαμαράς. Σωστά. Τα έχει όλα αυτά (αν και καταρρακωμένα). Τι δεν έχει; Λεφτά! Είναι παράλογο λοιπόν οι δανειστές μας να μας δανείζουν υπό τους όρους τους; Είναι παράλογο, αν είναι να μας δώσουν χρήματα για να μας τραβήξουν από τον γκρεμό, να ζητούν να συμφωνήσουν πρώτα και τα δύο κόμματα εξουσίας επί της αρχής; Νομίζω πως όχι. Δεν είναι μόνο γιατί μέχρι το 2013 είναι πιθανόν το μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα να εφαρμόζεται από μία κυβέρνηση Νέας Δημοκρατίας, όποτε κι αν γίνουν εκλογές. Είναι γιατί πρόκειται για δύο κόμματα που δεν διαφέρουν σε πολλά. Μπορεί να είναι το ένα κεντροαριστερό και το άλλο κεντροδεξιό, αλλά υπερασπίζονται και τα δύο την αστική καπιταλιστική δημοκρατία δυτικού τύπου. Και τα δύο πιστεύουν σήμερα σε ένα μικρότερο κράτος-ρυθμιστή και όχι παραγωγό. Και ΠΑΣΟΚ και Νέα Δημοκρατία πιστεύουν πως δεν πρέπει να δαιμονοποιείται αλλά να ενθαρρύνεται η επιχειρηματικότητα. Και οι δύο θέλουν ένα κοινωνικό κράτος-δίχτυ προστασίας των αδυνάτων, όσο τα οικονομικά της χώρας το επιτρέπουν. Και Σαμαράς και Παπανδρέου τάσσονται υπέρ της αξιολόγησης στην Παιδεία, της ιδιωτικοποίησης (υπό όρους) πχ της ΔΕΗ, της παραμονής μας στο ευρώ. Και οι δύο, και οι δύο, και οι δύο…
«Έχω υποχρέωση να συναινώ στο λάθος;» αναρωτήθηκε ο πρόεδρος της αξιωματικής αντιπολίτευσης στο συνέδριο του Economist. Εκ πρώτης όψεως, βεβαίως και όχι. Θα ήταν κουτός αν το έκανε. Ωστόσο, ποιο είναι το λάθος; Όσες διαρθρωτικές αλλαγές με τα Μνημόνια Ι και ΙΙ μας ζητούν οι Ευρωπαίοι και το ΔΝΤ για να μας δανείσουν; Ή η κακή εφαρμογή αυτών των Μνημονίων; Για να το πω απλά: φταίει η συνταγή ή ο μάγειρας; Αν φταίει η συνταγή, κι αν δεν αρέσει η συνταγή στον κύριο Σαμαρά, γούστο του καπέλο του. Μόνο που οι επιλογές είναι περιορισμένες. Ή πείθει τους Ευρωπαίους Master Chef να την αλλάξουν (εξαιρετικά αμφίβολο). Ή θα έπρεπε να κηρύξει απευθείας στάση πληρωμών, πιθανόν αποχωρώντας από το ευρώ κι επιστρέφοντας στη δραχμή. Να διαπιστώσουμε και στη πράξη αν είμαστε «ο σπόρος που δεν πεθαίνει».
Αν από την άλλη φταίει ο μάγειρας, ο Γιώργος Παπανδρέου, και πόσο χάλια εκτελεί τη ξένη συνταγή του Μνημονίου, ο πρόεδρος της ΝΔ θα μπορούσε να συναινέσει επί της αρχής, να συνυπογράψει το Μνημόνιο και πέρσι και φέτος, και έπειτα να κατακεραυνώνει τον πρωθυπουργό κάθε μέρα για την κακή εφαρμογή του. Προς τέρψιν των δανειστών μας. Θα ήταν σαν εκείνα τα μπινελίκια του Μποτρίνι, με τον ελληνικό «Εφιάλτη στην Κουζίνα» να οφείλεται στο ότι ο πρωθυπουργός απλά δεν ακολουθεί τη συνταγή.
Συμπέρασμα; Κουτός σαν τον προκάτοχο του θα ήταν ο κύριος Σαμαράς. Αν δεν συναινούσε στη όποια συνταγή της τρόικας. Κι ας είναι «βαριά», κι ας μην είναι του γούστου του. Νταβατζιλίκι; Ναι, δυστυχώς νταβατζιλίκι και μειωμένη εθνική κυριαρχία. Δεν είναι κουτός όμως. Είναι κουτοπόνηρος, κλασικός έλληνας πολιτικός του χθες. Παίζει θέατρο ενώ γνωρίζουμε πολύ καλά πως, για να πάρει τα λεφτά η χώρα, αν ήταν πρωθυπουργός, ούτε εκείνος θα αρνιόταν τη συνταγή. Το πολύ πολύ; Να προσπαθούσε να την εκτελέσει καλύτερα…
www.protagon.gr
25 σχόλια:
Πώ πώ φανατικοί πού είστε ΠΑΣΟΚοι.Τό ίδιο καί σύ ai-vres.Ένα άρθρο κάποιου πού νά κατηγορεί τό ΠΑΣΟΚ δέν θά αναρτήσεις;Εσείς στηρίζετε τόν ΓΑΠ(τόν πρωθυπουργό μέ τό χαμηλότερο IQ)καί πιστεύει ότι τόν έστειλε ό Θεός νά μάς σώσει.Βρέ ό σωτήρας μας!!!!!!.Τά ίδια πίστευε καί ό ΜΠΟΥΣ γιά τήν ανθρωπότητα.Καί τήν έσωσε ό βλάκας.Χαχαχαχαχαχα!!!!!!!!!!!!!
Αναρωτιόμαστε 6.40 το δικό σου IQ ποιο να είναι... ο ΓΑΠ έχει πτυχίο Κοινωνιολογίας, μεταπτυχιακό από το LSE και μεταπτυχιακό από το Harvard καθώς και διδακτορικό από το Άμχερστ.
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ - δηλ. έθεσε εαυτόν στην κρίση του λαού- βουλευτής Αχαΐας, Αθηνών και Α' Θεσσαλονίκης ανελλιπώς από το 1981 έως σήμερα. Το 2009 εκλέγεται πρωθυπουργός με πάνω από 3 εκατομμύρια ψήφους.
Έχει υπάρξει υπουργός Παιδείας, Πολιτισμού και Εξωτερικών.
Εκλέχτηκε Πρόεδρος της Σοσιαλιστικής Διεθνούς.
Σου φαίνεται για άνθρωπος με χαμηλό IQ;
Εσύ με το υψηλότερο του ΓΑΠ IQ τι προσωπικά επιτεύγματα έχεις να επιδείξεις; Για κάνε μια λίστα να τις συγκρίνουμε...
Μαλιστα... Νομιζω πλεον οτι τα χω δει ολα πλεον.. (δεν ειμαι ο προηγουμενος)
1. Δηλαδη ο ΓΑΠ αν δεν ηταν γιος του Ανδρεα θα ηταν βουλευτης
2. Γνωριζουμε πολλοι (οι υπολοιποι ας ρωτησουν να μαθουν) γιατι εγινε υπουργος :)
3. Εκανε κατι συγκεκριμενο ως υπουργος που αποδεικνυει την ευφυια του, (ολοι ξερουμε αμετρητους υπουργους, βουλευτες, κι οχι μονο στην Ελλαδα, μεχρι και προεδρους των ΗΠΑ πχ :) στα ορια της ανθρωπινης βλακειας)
4. Αν δεν ηταν ο ΓΑΠ (ηταν πχ ο Βενιζελος που ειναι οντως εξυπνος σε ο,τι αφορα το ΙQ) το ΠΑΣΟΚ δε θα παιρνε 3 εκ ψηφους
5. Να υποθεσω οτι ολοι οι Παπανδρεου, Σαμαραδες, Μητσοτακηδες, κλπ κλπ, ΧΩΡΙΣ ΣΧΕΔΟΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ σχεδον!! θα ειχαν αποφοιτησει απο τα κορυφαια πανεπιστημια αν δεν ειχαν το προσον ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ και των γνωριμιων.
6. Εγινε προεδρος της Σοσιαλιστικής Διεθνούς λογω ευφυιας (εδω γελαμε)
7. Εχοντας περασει απο πανεπιστημια, μεταπτυχιακα γνωριζω παρα πολυ καλα οτι χαρτι παιρνουν οι εξυπνοι αλλα και αυτοι που ΠΡΕΠΕΙ να παρουν.
8. Υποθετω τα παιδια του ΓΑΠ σε λιγα χρονια θα χουν διδακτορικο... (τυχαιο? δε νομιζω.. μαλλον το γονιδιο της ευφυιας) :)
Δυστυχως δεν εχω να παραθεσω επιτευγματα που να πλησιαζουν αυτο τον ΟΓΚΟΛΙΘΟ (που δυσκολευεται ακομα στα Ελληνικα), ειμαι δηλαδη ενας απλος εργαζομενος (με διαπιστωμενο iq πολυ ανωτερου του μεσου ορου). Μαλλον επρεπε να φτασω το 200 μπας και γινω κι εγω πολιτικος (η εστω ψηφοφορος του ΠΑΣΟΚ)...
Συγνωμη.. ξεχασα το υστερογραφο. Απ το Harvard νομιζω περασε κι ο "γιος" του Μητσοτακη ο Κυριακος. Μαλλον ειναι κι αυτος διανοια ε???
Δεν παραθέτεις επιχειρήματα ικανά να μας πείσουν για το μειωμένο IQ του Παπανδρέου. Άλλωστε όταν σπούδαζε ο Γιώργος, ο πατέρας του δεν είχε εμπλακεί με την πολιτική, δεν είχε καν έρθει στην Ελλάδα. Άρα πάει περίπατο το επιχείρημα πήρε πτυχίο εξαιτίας "του μπαμπά".
Η μπηχτή σου στο τέλος για τους ψηφοφόρους του ΠΑΣΟΚ είναι γελοία: αποκαλείς μειωμένης αντίληψης πάνω από 3 εκατομμύρια ανθρώπους - σοβαρά τώρα γιατί μένεις εσύ ο "διαπιστωμένα πάνω του μέσου IQ", σε μία χώρα που απαρτίζεται από 3 εκατομμύρια ηλιθίους;
Η Σοσιαλιστική Διεθνής είναι οργάνωση που απαρτίζεται από σοσιαλιστικά και σοσιαλδημοκρατικά κόμματα από περίπου 160 χώρες. Μάλλον τόσοι άνθρωποι θα είχαν διαπιστώσει ότι ο πρόεδρός τους (επανεξελέγη και για 2η θητεία, by the way) είναι μειωμένης αντίληψης...
Όσο για τα ελληνικά του ΓΑΠ έχει κουράσει το αστείο. Είδαμε και τον Καραμανλή που είχε ταλέντο στο λέγειν... σκατά τα έκανε.
Άλλωστε δεκάδες πολιτικοί (όπως και γιατροί, μηχανικοί, ασφαλιστές, κλπ) δεν έχουν ευχέρεια στον προφορικό λόγο - αυτό δεν τους κάνει χειρότερους στο επάγγελμά τους. Πού λέει στο σύνταγμα ότι ο πρωθυπουργός πρέπει πρωτίστως να είναι φιλόλογος;
Στο υστερόγραφό σου έχουμε να πούμε ότι ο Κυριάκος Μητσοτάκης φοίτησε στο Harvard την περίοδο 1986-90. Θυμάσαι τι ήταν τότε ο πατέρας του;
Αυτο που εχει καταντησει αστειο ειναι η ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ αντιπαραβολη με τον Καραμανλη. Επιτελους δεν ειπε κανεις οτι ειναι ικανοτερος, ισα ισα λεω οτι ειναι χειροτερος (κατα πολυ - τελειως αχρηστος)
Οι ψηφοφοροι του ΠΑΣΟΚ φυσικα και δεν ειναι ηλιθιοι. Εννοειται οτι υπαρχουν μεσα και ηλιθιοι. ΟΜΩΣ αυτο που ειναι αδιαμφισβητητο ειναι οτι στην Ελλαδα δεν υπαρχει "δημοκρατικη συνειδηση". Υπαρχει κυριως συμφερον, οπαδισμος, ακομα και αφελης και επικινδυνη κομματικη παραδοση απο γενια σε γενια. Εννοω απλα το προφανες: Εκτος ακραιων περιπτωσεων οποιος και να βαζε θα κερδιζε. Τωρα, αν θες να μου πιπιλισεις τη γνωστη καραμελα της "δημοκρατιας" δικαιωμα σου. Δυστυχως η εννοια της δημοκρατιας στην Ελλαδα εχει παρεξηγηθει παρα πολυ
Αντε να πω του παππου.. οχι του μπαμπα
Σε ο,τι αφορα τη Διεθνη παω πασο απλα θεωρω οτι σ' αυτες τις οργανωσεις ο προεδρος εκλεγεται με βαση διαφορα κριτηρια, τελος παντων δε με ενδιαφερει το θεμα
Διαπιστωμενα εννοω με βαση τα κριτηρια που υπαρχουν, αν γνωριζεις (φυσικα κι αυτοι μπορει να κανουν λαθος)
Ο Παπανδρεου δεν ειναι βλακας, ειναι ανθρωπος μεσης ευφυιας (αυτο κανει ΜΠΑΜ), απλα ειχε τα γνωστα "προσοντα" και εγινε οτι εγινε. Ευφυεις ειναι οι ανθρωποι που τον πλαισιωνουν και δε φαινονται. Παντως, στο ΠΑΣΟΚ ΣΙΓΟΥΡΑ υπαρχουν πολυ ευφυεστεροι πολιτικοι (δυστυχως λιγοι απο αυτους ειναι και εντιμοι)
Το "φιλολογος" δεν ξερω τι σχεση εχει, αλλα το πως μιλαει ενας πολιτικος, το να ισχυροποιει τη θεση αυτων που τον θεωρουν ανθελληνα και πουλημενο ειναι νομιζω σημαντικο, το να μην εχει πειθω ειναι επισης. Το να προκαλει αποστροφη η γελιο οταν μιλαει δεν παραβλεπεται. Και φαντασου οτι μιλαει ετσι κατοπιν εκατονταδων φανταζομαι μαθηματων...
υστερογραφο.. το "ασφαλιστες" που κολαει??? :D :D
Μάλιστα. Τώρα φτάνουμε κάπου. Άρα δεν είναι χαμηλού IQ ο ΓΑΠ, αλλά μέσου IQ. Ουδέν πεμπτόν εδώ.
Περί φιλολόγου, απλά θέλαμε να υπογραμμίσουμε ότι καταντά γελοίο το επιχείρημα 'δεν γνωρίζει ελληνικά, δεν είναι Έλληνας', η γιαγιά του η Μινέικο κλπ κλπ. Σαφώς και υπάρχουν εξυπνότεροι και με εξαιρετική ευχέρεια λόγου στο ΠΑΣΟΚ. Ο προφορικός και γραπτός λόγος του πανεπιστημιακού Βενιζέλου είναι απαράμιλλος.
Δεν είναι μόνο ο προφορικός λόγος ή το μυαλό όμως. Ο Σουφλιάς π.χ. λόγω του γνωστού προβλήματος με το αυτί του δεν ανέβαινε σε αεροπλάνο, επομένως δεν μπορούσε να συναντηθεί με κανέναν ομόλογό του στο εξωτερικό. Έστελνε υφυπουργό ή Γ.Γ. Θεωρητικά μια στοιχειώδη φυσική κατάσταση δεν θα έπρεπε να είναι προαπαιτούμενο σε τέτοιες θέσεις, αφού απαιτούνται μετακινήσεις;
Δυστυχώς στην πολιτική δεν υπάρχει ένα μίνιμουμ στάνταρ για όποιον θέτει υποψηφιότητα και εκλέγεται. Μακάρι να υπήρχε, θα είχαμε γλιτώσει από πολλούς που βγαίνουν λόγω καραμπόλας και διαφόρων άλλων πραγμάτων.
Τι να περιμένεις όμως από ένα σύστημα που η ψήφος του ψαγμένου, ενημερωμένου ψηφοφόρου, του ενεργού πολίτη που ενδιαφέρεται, πληροφορείται και έχει άποψη, μετράει το ίδιο με το ψηφοδέλτιο της γιαγιάς που το φέρνει από το σπίτι; Πού είναι παραγγελιά του γιού, εγγονού κλπ που προσδοκά ρουσφέτι, θέση στο δημόσιο, δουλειά στη ΔΕΗ, νομιμοποίηση αυθαιρέτου ή οτιδήποτε άλλο.
Ευτυχώς ή δυστυχώς αυτή είναι η δημοκρατία. Και αυτό το πολιτικό σύστημα είναι το καλύτερο από όσα γνωρίζουμε...
Υστερόγραφο: για σκέψου λίγο πού κολλάει... :-)
Αυτο ειναι σιγουρα το καλυτερο πολιτευμα, καλο ομως ειναι να προσπαθουμε να το βελτιωσουμε. Αυτο ομως δε γινεται οταν υποστηριζουμε με παθος και βρισκουμε μονο καλα (και τα δημοσιευουμε κιολας) στο δικο μας κομμα, κι ολοι οι αλλοι ειναι αχρηστοι, με μονο φοβο (οχι μονο στην περιοδο αυτη που υποτιθεται στηριζουμε την κυβερνηση γιατι ζορισαν τα πραματα) αλλα παντα, πως θα βγουνε παλι οι αλλοι. Ετσι αυτο που γινεται ειναι ανακυκλωση των ιδιων καταστασεων. Αυτη ειναι η δημοκρατια της συγχρονης Ελλαδας και οχι το καλυτερο πολιτευμα που αναφερεσαι. Για την ακριβεια, το πολιτευμα που εχουμε ειναι "κομμουνιστικος νεοφιλελευθερισμος" :D και ειναι αυτο που μας οδηγησε εδω. Δε φερνει η δημοκρατια τους αχρηστους στα πραγματα αλλα το οτι νομιζουμε οτι την εχουμε και την υποστηριζουμε με παθος, ενω αυτο που εχουμε ειναι.. ας μη βρισω.. Η αληθινη δημοκρατια επιτυγχανεται οχι με την προβολη των "καλων" που εκανε το ΠΑΣΟΚ πχ, ο δημαρχος κλπ, αλλα με την κριτικη των λαθων του
Ειστε σιγουροι κυριοι οτι η δημοκρατια εναι το καλυτερο πολιτευμα????Μηπως σημερα εχουμε κοινοβουλευτικη ολιγαρχια με το προσχημα της δημοκρατιας για καλυτερο ελεγχο του "λαου" οχλου????ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ?????<<Η ιδεωδης πολιτεια εναι "Αριστοκρατικη" , αλλα η αριστοκρατια της δεν βασιζεται στην καταγωγη αλλα στο πνευμα (αριστοκρατια των αριστων και οχι των αρεστων).Λογω ομως της φθορας απο "εσωτερικα αιτια" ,αλλα και της ανθρωπινης φυσης,διαστρεβλωμενο αποτοκο της εναι η "τιμοκρατικη πολιτεια".Απο την "Τιμοκρατια" προκυπτει η ολιγαρχια (πλουτοκρατια) , οπου ο αμμετρος πλουτισμος εκολλαπτει ενα πληθος κυφηνων.Αλλοι απο αυτους εχουν κεντρι (κακουργοι) και αλλοι ειναι ακεντρι (φτωχοι).Ολοι τους ομως επιδιωκουν την ανατροπη της πολιτειας.Οι κυφηνες συνεχως πληθυνονται λογω της κατασπαταλησης της κρατικης περιουσιας.Οταν οι κυφηνες συνειδητοποιησουν την δυναμη τους , ανατρεπουν την ολιγαρχια και εγκαθιστουν ενα "αναπηρο πολιτευμα" την "Δημοκρατια".ΕΔΩ ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ!!!Ο καθενας πραττει οτι θελει και λεγει οτι θελει και ζει οπως θελει.Τα αξιωματα μοιραζονται με κληρο (βλεπε δικομματισμο), ετσι ωστε να δινεται η εντυπωση οτι οι πολιτες ειναι ισοι.Οι δασκαλοι φοβουνται και κολακευουν τους μαθητες τους ,οι γεροντες συμπεριφερονται σαν να ειναι νεοι ,ακομα και τα ζωα, ωθουν εξω απο τον δρομο τους ,τους ανθρωπους!!!!Η αμμετρη "δημοκρατια" ,οδηγει στην "αναρχια".Μεσα στο κρατος δημιουργειται πολωση.Απο την μια οι απληστοι ολιγαρχικοι και απο την αλλη οι ακεντροι κυφηνες (οι φτωχοι) ,που εχουν ωστοσο για προστατες τους , τους κυφηνες με κεντρι (τα κομματοσκυλα).Οταν λοιπον τα "κομματοσκυλα" ,αναλαβουν την εξουσια με την βοηθεια του Δημου (των ακεντρων), στο ονομα της "ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ" ΕΓΚΑΘΙΣΤΟΥΝ ΕΜΜΕΣΩς πλην σαφως την ΤΥΡΡΑΝΙΔΑ.Ως τυρρανοι πια , λησμονουν ,(τυχαιως αραγε;), τις υποσχεσεις που ειχαν δωσει στο λαο για αναδιανομη του πλουτου και καταδιωκουν με διαφορους τροπους , τους επιφανεις ,αγανακτισμενους ,ελευθεροφρονες πολιτες , που τολμουν να αντιδρασουν και να εκφρασουν μια αποψη καθαρη ,λαικη,πατριωτικη.ΤΑΔΕ ΕΦΗ ,"ΠΟΛΙΤΕΙΑ" ΠΛΑΤΩΝΩΣ.Μηπως ο Πλατωνας ειναι επικαιρος σημερα????Μηπως ειναι ετσι στ΄ αληθεια???Γιατι απο την μεταπολιτευση κ΄υστερα , που αρχισα να καταλαβαινω τον κοσμο γυρο μου ,στο ονομα της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ , ολοι για το καλο μου ελεγαν και για καλυτερες μερες μου υποσχονταν ,αλλα σημερα μετα τοσα χρονια "ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ" ζω τον χειροτερο μου εφιαλτη!!!!Υ.Γ.Οσο για το IQ του Giorgos Jefry A. Papandreoys , παρατατα AivreS ,δεν το σωζεις με τιποτα γιατι ενας σημαντικος παραγοντας που βοηθαει στην αναπτυξη του IQ ,ειναι η καλλιεργεια της Ελληνικης γλωσσας , που βεβαιως ειναι ολοφανερο σε ποιο επιπεδο το εχει ο κ. πρωθυπουργος μας.Κατα τα αλλα ,ουτε χαζος ειναι ,ουτε βλακας.Απλως το "παιδι" εντολες εκτελει απο τα αφεντικα του.
aivres είμαι ό 6.40. 1)Συνέκρινα τό IQ τού ΓΑΠ μέ αυτό τών προηγούμενων πρωθυπουργών καί όχι μέ τό δικό μου.Εγώ δέν έχω τήν απαίτηση νά κυβερνήσω.Σού ανάφερα καί τόν ΜΠΟΥΣ γιατί καί στήν Αμερικη τόν έβγαλαν σάν τόν πρόεδρο μέ τό χαμηλότερο IQ(πάντα συγκρινόμενο μέ τούς άλλους προέδρους) 2)Τά πτυχία καί τά μεταπτυχιακά θά είχαν αξία άν δούλευε στό αντικείμενό του.Ποτέ δέν τό έκανε γιά νά δούμε τίς ικανότητές του.Σού τά είπαν καί οί προηγούμενοι ότι βρίσκετε εκεί πού βρίσκετε, επειδή είναι γιός τού μπαμπά του καί όχι επειδή ήταν άξιος.Tό ΠΑΣΟΚ έχει πολύ πιό δυνατά στελέχη, αλλά εχουν τήν ατυχία νά είναι υφιστάμενοί του.Άς τόν ανεχτούνε λοιπόν καί αυτόν καί τόν Πασοκικό φανατισμό σου aivres.
Φανατισμός, όχι.
Κριτική πάντα.
Στην παρούσα κατάσταση αποδοχή του ενδεδειγμένου μοντέλου.
Γιατί υπάρχουν εναλλακτικές;
Η συζήτηση περί δημοκρατίας είναι ατέρμονη και πάντα ενδιαφέρουσα.
2.31 το να αποκαλείς τον πρωθυπουργό σου Jeffrey δείχνει περισσότερο φανατισμό από μας. Θα μας επιτρέψεις τη διόρθωση: "ένας σημαντικός παράγοντας που βοηθά το IQ" είναι η καλλιέργεια ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ και ΟΧΙ της ελληνικής γλώσσας. Της οποιασδήποτε γλώσσας έχεις μάθει και έχεις βιώσει. Έχεις ακούσει τον ΓΑΠ να μιλά Αγγλικά και Σουηδικά;
Αντιστοίχως δεν παρατηρήσαμε καμία ιδιαίτερη ευχέρεια στο δικό σου γραπτό λόγο για να εξάγουμε συμπέρασμα περί του δικού σου IQ. Και σαφώς θα θέλαμε να σε ακούσουμε ή να σε διαβάσουμε στην δεύτερη και τρίτη γλώσσα σου. Μήπως σ' αυτές μοιάζεις ανόητος;
αγαπητε aivreS ,τη μονη διορθωση που πρεπει να κανω ,(γιατι ηταν παραλειψης μου),ειναι να εγραφα για την ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ .Ειναι γνωστο (τουλαχιστον στο εξωτερικο ,γιατι στο εσωτερικο αποκρυπτετε σκοπιμως απο ανθελληνες και απατριδες μισσελληνες),οτι η εκμαθηση της αρχαιας ελληνικης γλωσσας και η καλλιεργεια της ,συντελλει στην διαμορφωση του ηθους και του χαρακτηρα του ανθρωπου και εν τελλει στην αναπτυξη του IQ του.Υπαρχουν αρκετες επιστημονικες μελετες που το επιβεβαιωνουν και εχουν δημοσιευτει κατα καιρους στον εντυπο και ηλεκτρονικο τυπο.Δεν θα επεκταθω αλλο στο πραγματι τεραστιο αυτο ζητημα για την παγκοσμια αξια της γλωσσας μας , που δυστυχως οι κυβερνησεις της μεταπολιτευσης και δη οι τελευταιες , το μισουν θανασιμα.Θα αναφερω μονο τουτο , οτι ο γνωστος Μπιλ Γκειτς το αφεντικο της Microsoft , προσλαμβανει προσωπικο που απαραιτητη προυποθεση ειναι να ξερουν καλα τα αρχαια ελληνικα!!!!
Δεν υπάρχει πουθενά στην αίτηση για δουλειά στη Microsoft η προϋπόθεση να γνωρίζει ο αιτών αρχαία ελληνικά. Επίσης ο Bill Gates έχει εγκαταλείψει την προεδρία της Microsoft από το 2008.
Τα αρχαία και κατ' επέκταση τα νέα ελληνικά δεν είναι η μόνη γλώσσα που έχει ιστορία. Τα κινεζικά ιδεογράμματα για παράδειγμα αποτελούν μια πιο πολύπλοκης μορφής γλώσσα. Μην παραμυθιάζεσαι με ό,τι κυκλοφορεί στο διαδίκτυο. Υπάρχουν γλώσσες πολύπλοκες και γλώσσες κατασκευασμένες, πιο πρόσφατες άρα και πιο απλές στη δομή.
Τα ελληνικά δεν είναι η μόνη γλώσσα στον κόσμο που έχει εξαιρετική δομή και καλοστημένο φωνολογικό σύστημα. Δεν είναι καν η γλώσσα με το πλουσιότερο λεξιλόγιο όπως διατείνονται πολλοί.
Η εκμάθηση ΚΑΜΙΑΣ γλώσσας δεν συντελεί στη διαμόρφωση του ήθους, του χαρακτήρα και στην ανάπτυξη του IQ. Αντιθέτως η ευκολία στην εκμάθηση πολλών γλωσσών είναι ίδιον υψηλού IQ. Επίσης αυτά που διαβάζεις στη γλώσσα προέλευσης δηλ. τα αρχαία ελληνικά φιλοσοφικά κείμενα συντελούν στην πνευματική καλλιέργεια. Η γλώσσα είναι απλά ο φορέας.
Δεν είναι κακό να κάνεις λάθος. Κακό είναι να υποστηρίζεις την άποψή σου με φανατισμό και σκοταδισμό.
Εχει άραγε κανένα νόημα να αντιπαρατίθεστε για τον Σαμαράκη,τον Κωστάκη τον Γιωργάκη και πολλούς ακόμα όταν είναι παγκοσμίως γνωστοί οι σκοποί τους για την Χώρα;;; Λέω τώρα...
@aivreSMay 20, 2011 10:49 AM
"ο ΓΑΠ έχει πτυχίο Κοινωνιολογίας, μεταπτυχιακό από το LSE και μεταπτυχιακό από το Harvard καθώς και διδακτορικό από το Άμχερστ."
FYI ΑΙ-ΒΡΕΣ ΤΟ AMHERST COLLEGE ΔΕΝ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ.... ΕΙΝΑΙ ΤΕΤΡΑΕΤΕΣ LIBERAL ARTS SCHOOL.
http://www.umass.edu/communication/category/tags/phd-overview
http://www.umass.edu/gradschool/quick_links_graduate_programs_and_degrees.htm
http://collegesearch.collegeboard.com/search/CollegeDetail.jsp?match=true&collegeId=2354&searchType=college&type=qfs&word=amherst%20college
Calendar: Semester
Degrees offered:
Bachelor's
Amherst is an undergraduate, residential, liberal arts college that awards the Bachelor of Arts degree in 36 different majors. Special features include the open curriculum; opportunities for collaborative faculty-student research, community-based learning, and participation in colloquia and special seminars throughout the year; a long history of distinguished teaching and scholarship; and membership in the Five College Consortium. Amherst students may take courses for credit at Smith, Mount Holyoke, and Hampshire Colleges and the University of Massachusetts. Browse the Amherst College Course Scheduler and Five College Course Catalog.
http://collegesearch.collegeboard.com/search/CollegeDetail.jsp?collegeId=3560&type=qfs&skey=amherst
Λάθος Amherst έχεις.
Degrees offered:
Certificate
Associate
Bachelor's
Master's
Doctoral
ΑΝ ΕΧΩ ΛΑΘΟΣ ΕΓΩ ΤΟΤΕ ΛΑΘΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ college board ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΙΣΩΣ Η ΠΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ ΠΗΓΗ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ OF EDUCATION ΣΤΙΣ ΗΠΑ. ΛΙΓΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΜΟΥ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΑΥΤΟ. Ο Κ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΕΧΕΙ BACHELOR'S ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑMHERST ΑΛΛΑ ΚΑΙ Honorary doctorate in law ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. PHD APO TO AMHERST ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΟ HARVARD ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΑΣΧΗΜΟ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ....
Honorary doctorate in law
Amherst College, Amherst, MA, USA (2002)
BA Degree in Sociology
Amhest College, Amherst, MA, USA (1970-75)
Undergraduate studies (Sociology)
Stockholm University, Sweden (1972-73)
M. Sc. Degree in Sociology and Development
London School of Economics - LSE (1976-77)
Fellow at the Center for International Affairs (CFIA)
Harvard University, Cambrdige, MA, USA (1992-1993)
ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΑΝΤΩΣ ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΦΙΛΟΥΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ IQ ΤΟΥ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ. ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ HARVARD LSE KAI AMHERTS COLLEGE. ΙΣΩΣ ΤΑ ΦΑΝΤΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΠΩΣ ΣΑΝ ΑΠΘ Η ΕΜΠ...
Δημοσίευση σχολίου