του Γ. Πρετεντέρη από ΤΑ ΝΕΑ
ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ότι υπάρχει σοβαρός άνθρωπος µε στοιχειωδώς
δηµοκρατική συνείδηση, ο οποίος να αµφισβητεί το δικαίωµα στην απεργία
ακόµη κι όταν µια απεργία τον ξεβολεύει ή τον ταλαιπωρεί... ΤΗΝ
ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ στιγµή, όµως, δεν νοµίζω να υπάρχει σοβαρός άνθρωπος µε
στοιχειωδώς δηµοκρατική συνείδηση, ο οποίος να µην εξεγείρεται όταν µια
χρήση δικαιώµατος εξελίσσεται σε κατάχρηση δικαιώµατος µε εξοντωτικές
συνέπειες για το κοινωνικό σύνολο.
ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΟ που
επιχειρούν τα δύο σωµατεία της ΠΝΟ που ελέγχονται από το ΚΚΕ στο λιµάνι
του Πειραιά δεν εµπίπτει στη νόµιµη και θεµιτή χρήση κανενός
δικαιώµατος. Αποτελεί ωµή µορφή κοινωνικού εκβιασµού.
Η ΛΟΓΙΚΗ του ΚΚΕ (όπως αναπτύχθηκε από την Αλέκα στη Βουλή...) είναι ότι δεν αποδέχονται κανένα όριο και κανέναν έλεγχο των πράξεών τους, πέρα από αυτά που θέτουν οι ίδιοι. Δεν αναγνωρίζουν ούτε Σύνταγµα, ούτε νόµο, ούτε δικαστήρια, ούτε δικαστικές αποφάσεις, µε τη δικαιολογία ότι είναι κατασκευάσµατα των ταξικών αντιπάλων τους. Για να χρησιµοποιήσω την εύστοχη παρατήρηση του Πρωθυπουργού: πήραν τον νόµο στα χέρια τους...
Η ΛΟΓΙΚΗ του ΚΚΕ (όπως αναπτύχθηκε από την Αλέκα στη Βουλή...) είναι ότι δεν αποδέχονται κανένα όριο και κανέναν έλεγχο των πράξεών τους, πέρα από αυτά που θέτουν οι ίδιοι. Δεν αναγνωρίζουν ούτε Σύνταγµα, ούτε νόµο, ούτε δικαστήρια, ούτε δικαστικές αποφάσεις, µε τη δικαιολογία ότι είναι κατασκευάσµατα των ταξικών αντιπάλων τους. Για να χρησιµοποιήσω την εύστοχη παρατήρηση του Πρωθυπουργού: πήραν τον νόµο στα χέρια τους...
ΚΑΜΙΑ ΑΝΤΙΡΡΗΣΗ. Μόνο που εδώ προκύπτει ένα
ουσιώδες ερώτηµα: τι σηµαίνει νόµιµη δράση ενός κόµµατος, όταν η ίδια η
δράση ακυρώνει το πλαίσιο που την καθιστά νόµιµη; ΠΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ένα
κόµµα να θέτει τον εαυτό του εκτός συντεταγµένου δηµοκρατικού πλαισίου
(αφού αρνείται όλα τα στοιχεία που το συγκροτούν...) αλλά την ίδια
στιγµή να αποδέχεται την κρατική χρηµατοδότηση της δράσης του και τους
µισθούς των βουλευτών του και όλες τις δυνατότητες πολιτικής παρέµβασης
που η δηµοκρατική νοµιµότητα του επιτρέπει;
Το σόι κοροϊδία είναι αυτή και έως πότε µπορεί να παραταθεί; Ο ΣΑΙΞΠΗΡ έλεγε ότι «αυτοί δεν θα ήταν λύκοι, αν οι άλλοι δεν ήταν αρνιά!». Πολύ φοβούµαι ότι αυτό ακριβώς ισχύει µε το ΚΚΕ: µας αντιµετωπίζει όλους ως αρνιά.
Το σόι κοροϊδία είναι αυτή και έως πότε µπορεί να παραταθεί; Ο ΣΑΙΞΠΗΡ έλεγε ότι «αυτοί δεν θα ήταν λύκοι, αν οι άλλοι δεν ήταν αρνιά!». Πολύ φοβούµαι ότι αυτό ακριβώς ισχύει µε το ΚΚΕ: µας αντιµετωπίζει όλους ως αρνιά.
ΚΙ
ΑΥΤΟ θα ισχύει όσο η ελληνική κοινωνία και, κυρίως, η ευρύτερη
δηµοκρατική πλειοψηφία της διακατέχεται από σύνδροµα τύψης, ενοχής και
συµπόνιας απέναντι σε µια εγκληµατική περιπέτεια που (ευτυχώς για τον
τόπο) ναυάγησε.
ΔΙΟΤΙ ΚΑΠΩΣ έτσι η Ελλάδα έχει καταντήσει
η τελευταία κοµµουνιστική χώρα της Ευρώπης. Οχι επειδή κατοικείται από
κοµµουνιστές. Αλλά επειδή κατοικείται από ανθρώπους που είτε σκέφτονται
σαν κοµµουνιστές, είτε έχουν περιέλθει σε εθελοντική οµηρεία από
κοµµουνιστές.ΤΟ ΘΕΜΕΛΙΩΔΕΣ ερώτηµα, λοιπόν, είναι πότε
το παραµύθι θα τελειώσει. Πότε, δηλαδή, η κοινωνία µας θα απελευθερωθεί
από το σύστηµα αξιών, ιδεών και αντιλήψεων εκείνων που πρώτα ηττήθηκαν
στον ελληνικό Εµφύλιο και µετά σε όλο τον υπόλοιπο πλανήτη. Τα υπόλοιπα,
θα τα βρούµε εύκολα...
26 σχόλια:
Αυτός ο τύπος θέλει ένα τελάρο ώριμες ντομάτες και να του τις πετάς μία-μία!
Ναι, παραφτασμένες!
Και στο τέλος ΚΑΙ το τελάρο!!
mpa 8a pane xamenes oi ntomates!
einai axarakthristos.
kapote ekane ekpomph gia thn via kai prin alektwr lalhsei 3 ton synelave o fakos na petaei mpoykali se agwna basket!
OYST YPOKRITH!
XOYLIGKANE!
Για σκεφτείτε και λίγο. Μήπως έχει δίκιο ο άνθρωπος ;
Εμένα πολύ λογικά μου φαίνονται αυτά που γράφει .
Όποτε τα δύο κόμματα φτάνουν στο χαμηλότερα ποσοστά έχουμε επίθεση από τα ΜΜΕ των εργολάβων στο ΚΚΕ.
Μην βιάζεστε να κρίνετε και να βρίσετε τους απεργούς,σιγά-σιγά αδειάζει η δεξαμενή της μεσαίας τάξης και αυτοί οι άνθρωποι γίνονται φτωχοί.
Δεν θα αργήσει η ώρα να βρεθούμε οι περισσότεροι στον δρόμο μαζί τους.
ΔΗΛΑΔΗ Ο ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ
ΤΟΥ ΦΙΛΟΙ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΜΕ ΤΟΥΣ
ΜΙΣΘΟΥΣ, ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ, ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΙ ΚΑΙ
ΑΛΛΑ ΒΕΒΑΙΑ ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΡΙΣΗ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΑ
ΡΙΧΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΚΚΕ
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΚΟΠΕΙ
ΕΠΕΙΔΗ ΔΕ ΒΟΛΕΥΕΙ
ΕΜΠΡΟΣ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ να καταλύσουμε το ΣΥΝΤΑΓΜΑ και τους ΝΟΜΟΥΣ του Κράτους.
ΕΜΠΡΟΣ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ στο Δρόμο που χάραξε ο ΣΤΑΛΙΝ.
Υ.Γ. Ευτυχώς γι αυτή τη Χώρα υπάρχουν και σώφρωνες ¨Ανθρωποι.
ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΤΡΟΦΟ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΣΤΑΛΙΝ
ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΤΩΡΑ ΑΝ ΣΤΗ ΒΕΝΕΖΟΥΕΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ
ΠΡΙΝ Η ΜΕΤΑ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗΔΕΣ ΑΛΛΑ ΓΙΑ
ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ
Το πρόβλημα με τον κ. Π είναι ότι βλέπει σαν λύκους τους απεργούς και όχι τα αφεντικά του.
Τα υπόλοιπα θα τα βρούμε εύκολα αν αυτό το παραδεχτεί.
Στο 11,7 και συνεχώς ανεβαίνει η ανεργία..
Στην αγορά δεν κινέιται τίποτα..
Δικαιώματα ετών κόβονται..
Δανειστήκαμε για να πτωχεύσουμε σε 3 χρόνια με περισσότερα φέσια..
Μας αναγκάζουν να δουλεύουμε περισσότερο χρόνο ενώ υπάρχουν όλο και λιγότερες προσφερόμενες εργασίες..
Μας κόβουν από παντού χρήματα..
Ακριβαίνουν τα πάντα..
Και οι Πρετεντέρηδες γεμίζουν τα δελτία και τις φυλλάδες τους με κούφια λόγια ενάντια στους απεργούς.
Κύριοι δεν υπάρχουν κόμματα και κατευθύνσεις,υπάρχουν οι φτωχοί και οι πλούσιοι,διαλέξτε πλευρά..
Επί της ουσίας των όσων γράφονται στο άρθρο κανένα σχόλιο; Ο 5.56 μονο εγραψε κατι. Οι υπολοιποι μονο αναθεματα κατα του Πρετεντερη κτλ...Καμια απαντηση;
Υ.Γ. Και δεν χαρακτηρίζει συλληβδην ως "λυκους" ολους τους απεργους. Αλλα ευκολη ειναι η διαστρεβλωση....
Π.Π.
1. esy piges stin venezouela kai ksereis diladi?
2. kai ti sxesi exei o tsaves me to kke kai to pame?
kostas kn
Όχι απλώς είναι εναντίον του λαού ο Πρετεντέρης αλλά την λέει κιόλας στην αριστερά που δεν κάθεται να την φάει..
Αν υπήρχε σοβαρό συνδικαλιστικό κίνημα και όχι οι πουλημένοι της ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ δεν θα γινόταν 24ωρες ανά 20 μέρες αλλά θα είχαν παραλύσει όλα για βδομάδες για να ακυρωθεί το μνημόνιο.
Σκεφτείτε μωρέ λίγο λογικά,υπάρχει περίπτωση να σωθούμε όταν σε 3 χρόνια θα χρωστάμε πολύ περισσότερα,δεν το βλέπετε μπροστά σας ότι δεν υπάρχουν προοπτικές ανάπτυξης της οικονομίας μας όπως είμαστε? Δεν το βλέπετε πως ότι μαζεύουμε σαν κράτος από το υστέρημα μας θα το δίνουμε στις εταιρίες που μας δανείζουν,για να αποπληρώσουμε τους τόκους του χρέους που γεννά μεγαλύτερο χρέος συνέχεια.
Κάτι μου λέει κύριε Π.Π. πως κανένας από το σινάφι σας δεν θα ασχοληθεί με το γεγονός αύριο.
http://www.youtube.com/watch?v=qCJw15Pr4wU&feature=player_embedded
Όπως πρίν κάποιο διάστημα που γιουχάραν τον Γιώργο στο Ηρώδειο.
TO KKE ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ 5 ΧΡΟΝΙΑ ?
ΤΩΡΑ ΞΕΘΑΨΕ ΤΟ ΤΣΕΚΟΥΡΙ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ(ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ).
ΟΜΩΣ , ΒΓΑΖΕΙ ΜΑΤΙΑ Η ΜΑΝΙΑ , ΤΟ ΜΙΣΟΣ, ΚΑΙ Η ΕΜΠΑΘΕΙΑ ΤΩΝ ΠΑΠΑΡΗΓΑΚΑΝΝΕΛΗΔΩΝ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΣΟΚ.
ΦΥΣΙΚΑ ΓΙΑ ΕΥΝΟΗΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ.
ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ ΤΟ ΚΚΕ , ΟΛΟΙ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ.
ΑΝ ΗΘΕΛΕ ΘΑ ΕΒΡΙΣΚΕ ΕΥΚΟΛΑ ΤΡΟΠΟΥΣ.
ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ , ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΗ ΣΤΡΕΦΕΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ
2:39 R E S P E C T !
ΠΠ δεν ασχολούμαι με τον Πρετεντέρη γιατί τον έχω χεσμ#νο! Και αυτόν και όλο το σκυλολόι!
Βρήκαν μέρα να απεργήσουν πάλι χθες... όποτε έχει πορείες στο κέντρο της Αθήνας φιμώνουν τους διαδηλωτές με τις κατευθυνόμενες απεργίες! Μόνο όταν γίνονται έκτροπα μεταδίδουν ζωντανά! Παραχαράκτες της ιστορίες!
Φίλε 8:37.
Είναι δυνατόν να ρωτάμε ακόμα γιατί το ΚΚΕ αντιδράει δυναμικά?
Μνημόνιο,ανεργία στο 12%,αύξηση ΦΠΑ από 19 στο 23%,αύξηση καυσίμων κατά 50%,μείωση μισθών στον δημόσιο,πάγωμα στον ιδιωτικό(και με μείωση στον μισθό των νέων?),μειώσεις στις συντάξεις,περισσότερα χρόνια δουλειάς,δώρο στους εργοδότες απολύσεις φτηνές και εύκολες,πληθωρισμός από 0,5 στο 5,5% κ.τ.λ.(πραγματικά δεν μπορεί κάποιος να τα θυμάται όλα)
Υπήρχε ποτέ κυβέρνηση που πέρασε τόσα αντιλαϊκά μέτρα σε 1 τετραετία? Όχι σε 9 μήνες,σε μια τετραετία.
Υπάρχει αμφιβολία πως αν τα περνούσε τα ίδια μέτρα η ΝΔ θα είχε πέσει κιόλας?
1. Με την απεργία των δημοσιογράφων την ημέρα της πανελλαδικής κινητοποίησης διαφωνώ κι εγώ. Και άλλα παιδια εδώ, αλλα ειμαστε υποχρεωμένοι να σεβαστούμε το Συλλογικό Όργανο.
2. Ο Πρετεντέρης εδώ δεν αμφισβητεί το δικαίωμα στην απεργία. Το δηλώνει εξαρχής.
3. Για το βιντεάκι. Αν ηταν στην Κοζάνη μια χαρά θα το παιζαμε ολοι. Κατα τα αλλα, δεν ειναι και κατι σπουδαίο, σαν εικόνα. Τα γιαουρτια στον Ρουσόπουλο στο ΤΕΙ Κοζάνης το 2005 ηταν πολυ καλυτερα. Και η πρόσφατη εισβολη σε εκδηλωση της Διαμαντοπουλου, που εγινε χαμος. Αυτο που λες δεν ειναι κατι ασυνηθιστο. Το τελευταιο συνθημα ισως. Αλλα ας μας απαντησει ο "λαος" (γιατί μερικές δεκαδες ειναι εκει ε...) ποιους θέλει...
Π.Π.
Για να λεμε ομως τα πραγματα με τ ονομα τους , η σημερινη κυβερνηση δεν παρεδωσε αυτο το χαος και την παρακμη το 2004.
Οπως και οτι δεν παρελαβε το 2009 μια χωρα σε ανθηση , αλλα στο χειλος του γκρεμου.
Οταν με μαθηματικη ακριβεια η πορεια της χωρας ειχε διαγραφει- τα προηγουμενα 5 χρονια - οτι οδευει σε σκοπελο, το κκε ηταν σε αγραναπαυση.
Η σημερινη κυβερνηση φερει σιγουρα κι αυτη ευθυνες , ομως πηρε μετρα αναποφευκτα.
Οποιος κυβερνα παντα κρινεται (και ετσι πρεπει) αυστηρα.
Το κκε δεν θελει και δεν κυβερνησε ποτε, και ειναι μονιμα "δεξιος ψαλτης".
Άρα, ή το συνολικό όργανο είναι κατευθυνόμενο ή οι δημοσιογράφοι στο σύνολό τους είναι ανθέλληνες. Υπάρχει κάποια άλλη εκδοχή που το φτωχό μου μυαλουδάκι δεν φτάνει να αγίξει?
Αν ήταν στην Κοζάνη,ναι..
Συγνώμη τώρα είναι φυσιολογικό να γιουχάρουν τον πρωθυπουργό στο Ηρώδειο και να μην το λέει κανείς?
Είναι φυσιολογικό να υπάρχει βίντεο που πετάν μπουκάλια σε 2 κορυφαίους υπουργούς,Αμύνης και παιδείας και τα πανελλαδικής εμβέλειας κανάλια να έχουν σιγή ασυρμάτου?
Η σημερινή κυβέρνηση φίλε 11:36 βγήκε με το σύνθημα λεφτά υπάρχουν και με την προϋπόθεση ότι θα φέρει ανάπτυξη στην χώρα,ενώ ο σημερινός πρωθυπουργός ήξερε για την οικονομική κατάσταση της χώρας πριν τις εκλογές,άρα όσα κάνει είναι χωρίς την λαϊκή εντολή(τα οποία περνάνε κατά την ταπεινή μου γνώμη μόνο από διακομματική κυβέρνηση και όχι μονοκομματική).
Αν θέλαμε κόψιμο δικαιωμάτων,μισθών,φόρους κτλ είχαμε και τον χοντρό-μακάκα που μας έλεγε ότι θα τα έκανε..
Προς 11:53 π.μ.
Οι δημοσιογράφοι στο σύνολό τους(ιδιαίτερα οι καριερίστες σε μεγάλα κανάλια) ακολουθούν την γραμμή του εργοδότη,όπως κάθε εργαζόμενος άλλωστε.
Οι εργοδότες-μεγαλοεκδότες-εργολάβοι-δανειστές από το δημόσιο είναι που έχουν συμφέρον,ούτε ανθέλληνες είναι ούτε νεφελιμ και παπαριές,τα φράγκα κινούν τον πλανήτη στον καπιταλισμό και έτσι υποστηρίζουν το χέρι που τους τα δίνει.
1. Δεν θελω να μπω επι της ουσιας, τα εχω πει συχνα. Πάντως ειναι δημοκρατικοτατη η κυβερνηση, οπως, φυσικα, και οι προηγουμενες. Ως προς τη νομιμοποιση εννοω ε....
2. Ναι, ειναι λαθος να εχουν εικονα και να μην τη δειχνουν. Αν ειχαν εικονα απο Ηρωδειο κακως δεν την εδειξαν.
3. Κατευθυνόμενο δεν ειναι το οργανο των δημοσιογραφων. Αποδειξη, την προηγουμενη φορα επελεξαν αλλη μερα για απεργία. Απλα επιμενουν πως ειμαστε ολοι εργαζομενοι και πρεπει την ιδια μερα να απεργουμε ολοι. Σου ειπα πως διαφωνω. Μπορουμε να επιλεξουμε αλλες μερες.
Π.Π.
12:00 αν δεν το κατάλαβες το ίδιο λέμε.
Μόνο που αν ακολουθήσεις τη ρίζα ανακαλύπτεις ότι πληρώνονται από εβραίους... κατ' επέκτασιν γίνονται ανθέληνες - σε περίπτωση φυσικά που δεν ήταν ήδη.
Αλλά το ερώτημά μου θέλω να μου το απαντήσει ο Π.Π.
Ε κάντε το κι αφήστε τα λόγια βρε αδερφέ!!!!!
Μπλα μπλα μπλα και η Ελλάδα χάνεται!
ΧΑΝΕΤΑΙ! ΒΟΥΛΙΑΖΕΙ!
ΞΕΣΗΚΩΣΤΕ ΜΑΣ!
ΤΏΡΑ ΄πλέον ειναι αργά τίποτα δεν γίνεται μιας και το πουλάκι έχει πετάξει για άλλες χώρες μακρινές αλλά ισως΄και κοντινές όπως χώρες που γελούσαμε μέχρι χθές μια και εθνική μας υπερηφάνεια δεν μας αφηνε να δούμε την πραγματικότητα. Τουρκία Σκόπια βουλγαρία κλπ μας έχουν αφήσει στο περιθώριο μια και δουλεύουν με πρόγραμμα και μεθοδικότητα. Εμείς επαναπαυτήκαμε στις δάφνες της δόξας μας εποχής Κολοκοτρωνη και Παπαφλέσσα και νομίσαμε οτι αυτοί θα μας λύσουν τα προβλήματα που έχουμε εν έτη 2010. Μάταια όμως το μόνο που καταφέραμε σαν λαός είναι ότι βγάλαμε τη φουστανέλα και φορέσαμε τα ρούχα ίσως και ακριβότερα απο αυτά που φορά ένας μέσος Ευρωπαίος.
Δημοσίευση σχολίου