Το σύνολο των
καταγγελιών/αιτημάτων που δέχθηκε και διεκπεραίωσε το Κέντρο Προστασίας
Καταναλωτών (ΚΕ.Π.ΚΑ.) Δυτικής Μακεδονίας για το έτος 2017 ανήλθε στις 144.
Εξ αυτών 70 υποθέσεις είχαν θετική κατάληξη για τους καταναλωτές, 19
υποθέσεις είχαν αρνητική και 55 υποθέσεις συνεχίζονται στο τρέχον έτος.
Σε κάθε περίπτωση όλες οι καταγγελίες προωθήθηκαν αρμοδίως στη Γενική
Γραμματεία Καταναλωτή για περαιτέρω εξέταση και για να επιβληθούν τα ανάλογα
πρόστιμα σε περιπτώσεις παραβίασης του Ν. 2251/1994 και των δικαιωμάτων των
καταναλωτών. Επίσης απεστάλησαν και προς φορείς της Πολιτείας με
διαμεσολαβητικό χαρακτήρα.