Επίκαιρα Θέματα:

Σάββατο 4 Ιανουαρίου 2014

Το παράδειγμα του Καρέλια

της Ιωάννας Κωσταρέλλα από το ΧΡΟΝΟ
Εκ προοιμίου ξεκινάμε με την παραδοχή ότι η καπνοβιομηχανία του Καρέλια είναι μια ιδιωτική επιχείρηση. Aρα έχει ως στόχο την κερδοφορία. Επίσης, είναι μια εταιρεία που πουλάει καπνό. Aρα ένα προϊόν με βλαβερές συνέπειες για τους καταναλωτές του. Τα δύο αυτά στοιχεία δεν την καθιστούν ούτε καλή, ούτε κακή, αλλά μια ακόμα εταιρεία που προσπαθεί να είναι ανταγωνιστική.
Τις τελευταίες ημέρες η επιχείρηση αυτή κατάφερε να διακριθεί για τους σωστούς λόγους, αφού η καλή της πορεία μέσα στο 2013 της επέτρεψε να δώσει γενναία μπόνους στους εργαζομένους της για τις γιορτές. Και μάλιστα με έναν τρόπο που δεν συνδέεται μόνο με την παραγωγικότητα, αφού τα μπόνους είναι μεγαλύτερα για τους χαμηλόμισθους και μικρότερα για τους υψηλόμισθους.

Ο Καρέλιας είναι απο τις λίγες εταιρείες που ξεχωρίζουν μέσα στον ορυμαγδό της κρίσης, όχι μόνο ως εγχώριο success story, αλλά και ως παράδειγμα εταιρείας με σαφή εταιρική και κοινωνική ευθύνη. Πριν λίγους μήνες μια άλλη καλή εταιρεία, αυτή των μπισκότων Παπαδοπούλου, προχώρησε σε επένδυση πολλών εκατομμυρίων και προσλήψεις νέων υπαλλήλων.
Που και που μας χρειάζεται να μαθαίνουμε και τα καλά νέα απο το χώρο των επιχειρήσεων. Για να ξεχωρίζουμε κάποιους απο το τσουβάλι με τα λαμόγια, καθώς ειδικά το επιχειρείν είναι μια πολύ δύσκολη υπόθεση και χρειαζόμαστε τους δυνατούς επιχειρηματίες. Εξάλλου, αν απο κάπου περιμένουμε να πατηθεί το κουμπί της εκκίνησης, είναι απο τη δική τους κατηγορία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας