Επίκαιρα Θέματα:

Τετάρτη 7 Μαΐου 2014

Υποψήφια με τον συνδυασμό "Πρωτοβουλία ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ" του Γιάννη Μπουτάρη η Σοφία Παυλίδου-Χαραλαμπίδου στέλεχος της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας

Γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη στις 5 Δεκεμβρίου 1955 ,από πόντιους γονείς.
Ο πατέρας μου ήταν χειρουργός οδοντίατρος, πανεπιστημίων Κωνσταντινουπόλεως και Αθηνών.
Τέλειωσα το 1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο του Α.Π.Θ.
Είμαι απόφοιτη του Αμερικανικού Κολλεγίου ΑΝΑΤΟΛΙΑ της τάξης 1983.
Είμαι Διπλωματούχος Πολιτικός Μηχανικός της Πολυτεχνικής Σχολής του Α.Π.Θ.
Μιλάω Αγγλικά και Γερμανικά.
Εργάστηκα ως ελεύθερος επαγγελματίας στη μελέτη και κατασκευή οικοδομικών έργων μέχρι το 1995.
Από το 1996 μέχρι σήμερα υπηρετώ σε Περιφέρειες Διευθύνσεις της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Έχω ένα γιο, το Θανάση Σαμαρά, απόφοιτο του Αμερικανικού Κολλεγίου ΑΝΑΤΟΛΙΑ της τάξης 2011, όπου φοίτησε με ολική υποτροφία, και τριετή σήμερα φοιτητή της Ιατρικής Σχολής του Α.Π.Θ.
Για πρώτη φορά συμμετέχω σε δημοτικές εκλογές ως υποψήφια δημοτική σύμβουλος.
Τώρα πια, με τη γνώση και την εμπειρία που έχω αποκτήσει, πιστεύω πως μπορώ να βοηθήσω ουσιαστικά το Δήμο μου, για να κάνουμε τη Θεσσαλονίκη πρωταγωνίστρια στην Ελλάδα, τα Βαλκάνια και στην Ευρώπη.
Γιατί όλοι αξίζουμε να ζούμε σε μια καλύτερη πόλη που θα σέβεται τους πολίτες της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας