Επίκαιρα Θέματα:

Πέμπτη 17 Μαρτίου 2011

Κύριε Πράσσο (No2)

Του Ιωάννη Κσμίδη
Καταρχάς σας ευχαριστώ που ‘’μπήκατε’’ στον κόπο να μου απαντήσετε. Δεν καταλαβαίνω βέβαια γιατί το βλέπετε ως κόπο. Το ζουμί της δημοκρατίας είναι η συζήτηση μεταξύ διαφορετικών απόψεων. Όταν βέβαια καλύπτεται από το πλαίσιο του αλληλοσεβασμού των συζητούντων και της αποδοχής της ‘άλλης’ άποψης, πράγμα που δεν διέκρινα στο αρχικό σας κείμενο. Αντιθέτως με τώρα.
Με κατηγορείτε για λαϊκισμό αλλά όλως περιέργως καταφεύγετε εσείς σε αυτόν όπως και την δημαγωγία. Πως; Στο αρχικό σας κείμενο με φωτογραφίζετε με την περιγραφή σας αλλά δεν με κατονομάζετε.Εγώ στην απάντηση μου σας απευθύνομαι σε πρώτο πρόσωπο.Αν ακολουθούσα την τακτική σας θα έγραφα «οι μουσάτοι υπερασπιστές της ΔΕΗ που σύντομα θα απολαύσουν σύνταξη ενώ εγώ χάρη στην γενιά τους δεν ξέρω πότε και αν θα πάρω..».Υποθέτω πως θα σας προσέβαλε κάτι τέτοιο. Να μην αναφερθώ στα υπονοούμενα σας περί των κινήτρων μου. 


Ένας άνθρωπος  με σκοτεινά κίνητρα που συνδέονται με την πισίνες , Cayenne αλλά και εισοδήματα άκοπα από σκοτεινά κέντρα είναι η βολική θεωρία που διευκολύνει αφοριστικούς χαρακτηρισμούς και βγάζει από την άχαρη θέση της αμφισβήτησης των δικών μας πιστεύω. Ακολουθείτε δε την λαϊκιστική τεχνική της δραματοποίησης των επιπτώσεων της εργασίας σας(δισκοκοίλη). Να σας πω πως κάθε δουλειά έχει καλά και κακά. Εγώ που δεν έχω την μακαριότητα της μονιμότητας ,τρώω την ψυχή μου για να κάνω την θέση μου τουλάχιστον βιώσιμη και έχω βγει στην ανεργία 2  φορές από 6μήνες στα 15 χρόνια με αποτέλεσμα να  έχω υπέρταση, είμαι δε υπό θεραπεία από τα 25 (39 τώρα). Και τι να κάνουμε τώρα; Έτσι είναι η ζωή.
Κύριε Πράσσο ποτέ δεν είπα ποτέ πως παίρνετε πολλά. Καλά κάνετε και τα παίρνετε εφόσον τα δουλεύετε.. Αντίθετα θα ήθελα και εγώ να παίρνω μονίμως τόσα, ειδικά δουλεύοντας 8ωρο.
Γιατί όμως σιωπάτε μπροστά στις πλασματικές υπερωρίες των άλλων, τις παραβιάσεις του ωραρίου χωρίς καμία συνέπεια μισθολογική, στις απεργίες που βαφτίζονται άδειες για να μη χαθεί το ημερομίσθιο, στις εργοληπτικές εταιρείες φαντάσματα συνδικάλων ,προκειμένου να πάρουν έργα από τον εργοδότη τους; Νομίζω πως θα έπρεπε να τα καταγγείλετε εγκαίρως πριν χαθεί το νόημα του συνδικαλισμού. Θεωρείτε πως αυτές οι καταγγελίες δεν θα βοηθούσαν την εργατιά να ξεχωρίσει την ‘ήρα από το σιτάρι’.
’ Δεν ξέρω ποιες λέξεις εκλαμβάνετε ως ύβρη, αλλά το ‘Ταλιμπάν’ είναι  μέγιστη ύβρις κατά την άποψη μου, καθώς Ταλιμπάν είναι οι αμόρφωτοι, φανατισμένοι που μας κατατάσσουν όλους στους άπιστους και ευχαρίστως να μας ανατινάζανε όλους για πρωϊνό. Άλλωστε βομβιστές αυτοκτονίας δεν γίνονται ποτέ οι σκεπτόμενοι αλλά το πόπολο της κάθε τέτοιας ομάδας.
Τέλος,συμφωνώ σε πολλά με τους κ.κ.Μάνο, Αδριανόπουλο. Πρέπει να είσαι νεοφιλελεύθερος για να πιστεύεις πως έχουμε έναν υπερτροφικό δημόσιο τομέα χωρία αρχή και τέλος; Βέβαια συμφωνώ σε πολλά και με τον Μίμη Ανδρουλάκη, τον κ. Κουβέλη, τον κ.Δελαστίκ κ.α. Ας μην διαταράσσω όμως άλλο τους φίλους που με χαρακτηρίζουν με διάφορους απαξιωτικούς όρους.
Δες σας αποκάλεσα ποτέ μέλος της νομενκαλτούρας.Δείτε πιο προσεκτικά το κείμενο μου π.χ. «..Απορώ γιατί απαντάτε εσείς υπερασπιζόμενος τους σημερινούς συνδικαλιστές που είναι κράτος εν κράτει. ‘’ και ‘’.. Σεις αναρωτηθήκατε αν απλώς ρίχνετε νερό στον μύλο της καθεστηκυίας τάξης λέγοντας εν ολίγοις ΄μη μου τους κύκλους τάρατε’;’’. Σταματώ εδώ. Τρέφω εκτίμηση στο πρόσωπό σας, απλώς πιστεύω πως έπρεπε νωρίτερα, πριν φτάσουμε στο χείλος του γκρεμού να υπερασπιστείτε τον συνδικαλισμό από τους σφετεριστές της ιδιότητας που  τελικά  έγιναν καθεστώς και μας κάτσανε στο σβέρκο.Να είστε πάντα πολύ καλά. Ευχαριστώ.
Υ.Γ.
Μου υποδεικνύεται τα εξής  «Σε κάθε περίπτωση όταν βγαίνετε κάθε τόσο με τέτοιες απόψεις να είστε προετοιμασμένος να ακούσετε και τον αντίλογο στον οποίο καλά είναι να απαντάτε με επιχειρήματα’’ . Μάλλον δεν είδατε προσεκτικά το κείμενο στο οποίο μου απαντήσατε ,σας παραπέμπω στο πρώτο υστερόγραφο του πιο πάνω κειμένου «Υ.Γ 1. Γράφοντας άρθρο γνώμης εδώ και 8 χρόνια ξέρω πως κάποιοι θα με αντιπαθήσουν. Μπορώ να δεχθώ λοιπόν την κριτική και τις παρατηρήσεις, αυτή είναι η δημοκρατία άλλωστε. Όχι όμως τους αφορισμους και την  προσβολή μου, ειδικά όταν βασίζεται σε αυθαίρετα συμπεράσματα»

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

βρε ανθρωπε
τι πινεις και δεν μας δινεις?

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητε γιαννη, (συγχωρε σε μου τον ενικο αλλα όπως εγραψες εισαι 39, δηλαδη ειμαστε συνομηλικοι)

Παρακολουθω την αρθρογραφια της κοζανης οπου επεστρεψα πριν κανα δυο χρονια και εχω διαβασει καμποσα σχολια σου.

Ειχα απαντησει μαλιστα σε ένα αρθρο σου (http://ai-vres.blogspot.com/2011/01/h.html#more ,ειμαι ο 10:53) και μετα με κατηγορησες στο kozan.gr ότι ανηκω στους γνωστους βολεμενους και προκαλουσες για την δημοσιοποιηση των οικονομικων δεδομενων μας. Διαπίστωσα ότι δεν παιζεις τιμια. Ενώ για τον εαυτο σου επιφυλλασεις το ρολο του ιδεολογου για
οποιον σου απανταει λες οτι είναι βολεμενος, εργατοπατερας, κακος δημοσιος υπαλληλος και υπονοεις ότι είναι και κονομημενος (τωρα που είναι το κακο σε αυτό δεν ξερω: μια φιλη μου είναι υψηλοβαθμο στελεχος σε εταιρεια, βγαζει κανα 50αρι το χρονο αλλα αυτό δεν την εμποδιζει να είναι ενεργη στο σωματειο της δουλειας της, να κατεβαινει σε πορειες και να ξοδευει τα σαββατα της κανοντας δωρεαν μαθηματα σε αλλοδαπους και να συμμετεχει σε κοινωνικες ομαδες επανενταξης φυλακισμενων. Οι αριστεροι δεν είναι καταναγκην μιζεροι και αποσδηποτε όχι κοροιδα να μην αμοιβονται οσο μπορουν περισσοτερο για τη δουλεια τους).
Τελος παντων παιζοντας το παιχνιδι σου θα σου πω ότι βγαζω 14.000 το χρονο,με ενσημα από το 1988 με δυο μεταπτυχιακα από σπουδες.(όχι ότι λεει κατι. Γνωριζω πολλους ακαλλιεργητους και απαιδευτους πανεπιστημιακους.) κατεχω επισης ένα μεταχειρισμενο ιχ. Περιμενω τα δικα σου στοιχεια. Μην μιλησεις σε παρακαλω για ανωνυμια. Εσυ επαγγελλεσαι αρθρογραφος-σχολιαστης (ετσι τουλαχιστον σε συστησαν στο west σε μια συνεντευξη) αρα οφειλεις να εισαι επωνυμος. Εγω προστατευω την ιδιωτικοτητα μου. άλλωστε με τοσα που εγραψα για μενα σε καποια συγκεντρωση θα με πετυχεις, η πολη είναι ένα χωριο ουσιαστικα. (αν και δεν εχω δει σε συγκεντρωσεις σχολιαστες-αρθρογραφους -σαν να μην είναι μελη της κοινωνιας αυτοι. Θυμαμαι στην αθηνα γινονταν πορειες δημοσιογραφων με κλαδικα τους αιτηματα αλλα ποτε κανεις δεν ειδε την τρεμη τον τσιμα και τους αλλους. Λες να μην είναι δημοσιογραφοι αυτοι?…)

Χαιρομαι που συμφωνεις σε σημεια με τους μανο και ανδιανοπουλο.σου θυμιζω ότι υπηρξαν υπουργοι οικονομικων και οι δυο (σαν τον κ. παπακωνσταντινου που εκτιμας ιδιαιτερα…) .επισης ο μανος καταφερε να πτωχευσει και κατοπιν να πουλησει μια κραταια οικογενειακη επιχειρηση, την αλλατινη ενώ ο ανδριανοπουλος είναι persona non grata στον πειραια οπου υπηρξε δημαρχος αν και γονος της οικογενειας που ιδρυσε τον ολυμπιακο πειραιως,από τις πλουσιοτερες εφοπλιστικες οικογενειες. Εχεις δικιο.εχουμε μεγαλο δημοσιο τομεα. Τι και εάν όπως απεδειξε η απογραφη των δημοσιων υπαλληλων εχουμε αναλογικα λιγοτερους δημοσιους υπαλληλους από την γαλλια, την αγγλια την γερμανια σχεδον ακομα και από τις ηπα?
Και φυσικα πρεπει να πουληθουν δεκο. Είναι δυνατον να είναι χαλια ο οσε? Οι εργαζομενοι φταινε, αυτοι εκοψαν τα δρομολογια και διπλασιασαν τις τιμες επι υπουργιας στυλιανιδη. Ευτυχως ο ρεππας συνεχιζει το εργο του. Να ιδιωτικοποιηθει όπως στην αγγλια οπου ο κραταιος βρεταννικος σιδηροδρομος καταντησε περιγελος.

Αυτά.επετρεψε μου να σου πω ότι είναι η δευτερη και τελευταια φορα που γραφω σε σχολιο σου.

Ανώνυμος είπε...

Είμαι Χριστιανός. Διαβάζω κάθε μέρα το ευαγγέλιο και πιστεύω οτι η αγάπη προς τον πλησίον είναι η μοναδική διέξοδος για την ανθρωπότητα.Σήμερα βέβαια έτυχε να χτυπήσει την πόρτα μου ένας ζήτιανος και τον διαολόστειλα. Ε τί θέλετε; Να είμαι μίζερος και κορόιδο και να δίνω περισσότερα απο ότι δίνουν οι άλλοι;
Είμαι γιατρός και έχω δώσει τον όρκο του Ιπποκράτη. Πρέπει λοιπόν κάθε ασθενής που βρίσκεται στον δρόμο μου να τυγχάνει της προστασίας μου έστω και αφιλοκερδώς. Σήμερα βεβαια έτυχε να βρεθεί μπροστά μου ένας απο αυτούς και τον αγνόησα. Ε τί θέλετε; Να είμαι μίζερος και κορόιδο και να τα αρπάζουν οι άλλοι και όχι εγώ;
Είμαι υπέρ της ισότητας όλων. Κοινωνικής και οικονομικής. Συμφωνώ λοιπόν στο να πληρωνόμαστε όλοι το ίδιο. Σήμερα βέβαια ήρθε το κράτος και μου είπε οτι πρέπει να κόψει απο τον μισθό μου για να δώσει και στους άλλους. Το διαολόστειλα. Ε τί θέλετε; Να είμαι μίζερος και κορόιδο και να δουλεύω εγώ περισσότερο δίνοντας και στους άλλους;
Είμαι υπέρ του θεσμού της οικογένειας. Πιστεύω οτι πρέπει να σέβεσαι την γυναίκα σου και να μην την απατάς. Σήμερα βέβαια βρέθηκε μια ξανθιά δίμετρη κουκλάρα στον δρόμο μου και δεν την διαολόστειλα. Ε τί θέλετε; Να είμαι μίζερος και κορόιδο και να γαμάνe everybody in this town except to me;
Σύμπερασμα λογικό δικος σας. Ούτε χριστιανός είμαι. Ούτε σωστός γιατρός. Ούτε υπέρ της ισότητας όλων. Ούτε καλός οικογενειάρχης. Ε τί θέλετε; Να είμαι μίζερος, κορόιδο και ιδεολόγος;
Αυτά τα ολίγα για τους γραφικούς που υποστηρίζουν οτι ένας αριστερός δεν πρέπει να ζεί κατα πως πιστεύει για τους άλλους οτι πρέπει να ζούνε αλλά οτι μπορεί να γεύεται τα αγαθά του καπιταλισμού γιατί πολύ απλά το κάνουν όλοι. Οπότε αγαπητέ. Ειτε λέτε μπαρούφες, είτε πολύ απλά δεν υπάρχει αριστερα. Τί ξεκάθαρα που είναι όλα τελικά!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Aγαπητέ ανώνυμε που ζητάς στοιχεία.
Απλά και μόνο για να μη πέσει τίποτα κάτω:Το εισόδημα μου δεν είναι σταθερό καθώς στον ιδιωτικό τομέα έχουμε στόχους που πρέπει να πετύχουμε κάθε χρόνο.Πάντως είναι από 15.000 ως 20.000 ετήσια.Δεν βιοπορίζομαι απότ ην αρθρογραφία,χόμπι είναι ου έχει να κάνει με την αίσθηση μου πως ο ενεργός πολίτης ακταθέτει γνώμες,προτάσεις και ιδέες.Θα μπορούσα να μην κάνω τίποτα απ'όλα αυτά,να κοιτάω την δουλίτσα μου και να τελειώνει εδώ.
Δεν αποκάλεσα ποτέ κανένα βλάκα,ούτε και το υποννόησα.Σας προκαλώ να μου παραθέσετε ένα κομμάτι γραπτού μου τέτοιο.
Πόσο αριστερό είναιαλήθεια να ενοχοποιούνται οι προσωπικές φιλίες;
Φασιστικό το βρίσκω εγώ.
Ενα βήμα πριν μάλλον.
Γιάννης Κοσμίδης.

Το Προφίλ μας