Επίκαιρα Θέματα:

Τρίτη 15 Μαρτίου 2011

Προς κύριον Πράσσο:

του Γιάννη Κοσμίδη,
Κύριε Πράσσο
Με πολύ σεβασμό και κατανόηση διάβασα το άρθρο σας.Σας ευχαριστώ για την απαξίωση αλλά δεν θα πάρω. Τον εαυτό σας πλήττεται και όχι εμένα. Το κείμενο σας βρίθει αφορισμών που καταντούν προσβλητικοί μέσα στην απλοϊκότητα τους. Απορώ γιατί απαντάτε εσείς υπερασπιζόμενος τους σημερινούς συνδικαλιστές που είναι κράτος εν κράτει. Αν εγώ κύριε Πράσσο είμαι νεοφιλελεύθερος Ταλιμπάν,σεις είστε Ταλιμπάν της νομενκλατούρας.Έγω γράψει άπειρες φορές πως σέβομαι απόλυτα τους ανθρώπους στα ορυχεία που αναπνέουν τέφρα και πως είναι οι πιο άξιοι μέσα σε όλη την ΔΕΗ. Σεις αναρωτηθήκατε αν απλώς ρίχνετε νερό στον μύλο της καθεστηκυίας τάξης λέγοντας εν ολίγοις ΄μη μου τους κύκλους τάρατε’;
Καθότι είχα μια πολύ έντονη επαγγελματικά ημέρα και είμαι πολύ κουρασμένος θα κλείσω το άρθρο μου πληροφορώντας εσάς και τους επικροτούντες του άρθρου σας πως στα 15 χρόνια του εργασιακού μου βίου έχω υπάρξει υπό την σκέπη 4 εργοδοτών και πως ανά πάσα ώρα και στιγμή είμαι διατεθειμένος να δημοσιοποιήσουμε ταυτόχρονα τις φορολογικές μας δηλώσεις,τα δάνεια και τα περιουσιακά μας στοιχεία.’Ετσι για να αποδείξετε σε όλους περίτρανα πόσο πολύ νεοφιλελεύρος  Ταλιμπάν είμαι εγώ μπροστά σε  σας.
Υ.Γ 1. Γράφοντας άρθρο γνώμης εδώ και 8 χρόνια ξέρω πως κάποιοι θα με αντιπαθήσουν.Μπορώ να δεχθώ λοιπόν την κριτική και τις παρατηρήσεις,αυτή είναι η δημοκρατία άλλωστε.Όχι όμως τους αφορισμους και την προσβολή μου,ειδικά όταν βασίζεται σε αυθαίρετα συμπεράσματα.
Υ.Γ 2.Κατά βάθος σας ζηλέυω.Τριάντα  χρόνια στην μονιμότητα είναι μεγάλη υπόθεση.Επίσης σας ζηλεύω γιατί ο κόσμος είναι πολύ απλός για εσάς:άσπρο/μαύρο,καλοί/κακοί,εργατιά/πλουτοκρατία κ.ο.κ .Καμία ενδιάμεση βαθμίδα.Εύκολα πράγματα.
Να είστε πάντα καλά.
Ευχαριστώ.

13 σχόλια:

Το ιστολόγιο του Σέρβιαnet είπε...

άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε ...

Ανώνυμος είπε...

μα καλα αυτο τον κοσμίδη τον πληρώνει κάποιος για να γράφει ή το κάνει από χόμπι αμμισθί?
διότι για να έχεις άποψη πρέπει να έχεις επιχειρήματα και στοιχειωδώς να τα μεταφέρεις γραπτώς κάνοντας σρήση στοιχειώδους συντακτικού, ορθά δομημένων προτάσεων και φυσικά αλληλουχίας σκέψεων.
όσον αφορά τα περί εισοδήματος κλπ που αναφέρει σαν απάντηση στον κο Πράσσο,ας μάθει ότι το οικονομικό σκέλος παίζει δευτερεύοντα ρόλο στις πολιτικές απόψεις. ίσως να μην γνωρίζει ότι ο Μπακούκιν και ο Κροπότκιν ήταν πλούσιοι, ο ΜΈΓΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ Μαρίνος Αντύπας καλοβαλμένος οικονομικά με θείο τσιφλικά και ότι η βάση κάθε φασιστικού και ρατσιστικού καθεστώτος είναι οι μικροαστοί.

Φιλόλογος εκ Σερβίων

Ανώνυμος είπε...

kyrie kosmidi eiste fainomeno
an kai psifoforos tou pasok 8ewrw aisxri ti syllogistiki sas kai aporw giati synexizoume na asxoloumaste me ta keimenakia sas

profanws eiste asxetos alla na xerete mas exete thymwsei arketa
an aytos itan o skopos sas sygxaritiria

Ανώνυμος είπε...

Ασε μας ρε ασύντακτε φιλόλογε. Το μάθατε τώρα το ποιηματάκι και το λέτε όπου λάχει. Μιας λοιπόν και επικαλείσαι τον σύντροφο Μπακούνιν να σε ενημερώσω φιλόλογε οτι κατα τον Μαρξ, την ιερή αγελάδα του απανταχού αριστερισμού, η οικονομία είναι τα πάντα. Είναι η βάση. Και όλα τα άλλα συνιστούν το εποικοδόμημα. Δεν βαρεθήκατε λοιπόν να λέτε τις ίδιες μπαρούφες και να προσπαθείτε να δικαιολογείτε συνέχεια το κάθε αριστερό λαμόγιο που ζεί μέσα σε μέγαρα και φιλοσοφεί έχοντας 5 χιλιάρικα κάθε μήνα στην τσέπη του, με τόσο ηλίθια επιχειρήματα; Οταν είσαι αριστερός ζείς σαν αριστερός. Τελεία. Αντέ με τις μακακίες σας πρωί πρωί......

Ανώνυμος είπε...

Κύριε Κοσμίδη...
Όχι "εν ολίγοις ΄μη μου τους κύκλους τάρατε’;"..
αλλά μας ταράξατε τα..μπαλάκια!!!..

Αν δεν ξέρεις να ξεχωρίζεις:
1ον-Τις τάξεις
2ον-τις εργασιακές σχέσεις,(ωράρια, δυσ, ασφάλεια κλπ..)
3ον- Τις εργασιακές συμφωνίες (συλλογ.Συμβάσεις)
4ον- Τον σκοπό της εργασίας
5ον- στοιχειώδες αρχές της οικονομίας
6ον- Τον ρόλο της Εργατ. τάξης,...
Τότε μη ξαναγράψεις τίποτα, γιατί δεν σκαμπάζεις από τίποτα!!..
Γιατί αν ξαναγράψεις τότε.."τους κύκλους μας ταράτετε!!"...
...Β..Α...

Ανώνυμος είπε...

Eνώ εσύ τα έχεις μάθει πολύ καλά όλα αυτά...Αλλωστε όλη μέρα με αυτά ασχολείστε.Πού καιρός για δουλειά και μεροκάματο. Ευτυχώς δηλαδή που ήρθε και η κρίση και θα απαλλαγούμε σε λίγο καιρό μια και καλή απο τα λαμόγια του Δημοσιου. Να σαι καλά Μερκελ....

Στέφανος Πράσσος είπε...

Κύριε Κοσμίδη.
Μπαίνω στον κόπο να σας πω κι εγώ δυο λόγια παρότι βλέπω λόγω φτώχειας επιχειρημάτων καταφεύγετε στον λαϊκισμό αναφέροντας για φορολογικές δηλώσεις νομενκλατούρες κλπ.
1. Ο νεοφιλελευθερισμός είναι μια ακραία εκδοχή του καπιταλισμού ( πλήρη κατάργηση του κοινωνικού κράτους, ιδιωτικοποιήσεις των πάντων, τυφλή υποταγή στους νόμους της αγοράς κ.α) και σας εξήγησα με πολιτικούς όρους γιατί ανήκετε εκεί. Αν δεν με πιστεύετε πάρτε τα κείμενα του Ανδριανόπουλου και του Μάνου να δείτε ότι θα σας βρουν σύμφωνους.
2. Για ν είναι κάποιος φιλελεύθερος δεν χρειάζεται να έχει καμιά σπουδαία φορολογική δήλωση άλλωστε στην ιστορία οι κολίγοι που γίνονταν επιστάτες ήταν χειρότεροι και από τους τσιφλικάδες. αν εγώ δεν πρέπει να έχω άποψη επειδή κατά τη γνώμη σας έχω μεγάλη φορολογική δήλωση τι δικαίωμα έχουν να μιλούν και να βρίζουν το λαό οι σύντροφοί σας Πάγκαλος Άκης κλπ βρυκόλακες που πλούτισαν χωρίς να προσφέρουν τίποτα σ αυτόν τον τόπο αντιθέτως όμως τον ρήμαξαν; Εγώ έγραψα σ αυτό το Μπλοκ και πόσα παίρνω και δεν νομίζω ότι πρέπει να ντρέπομαι γιατί δεν τα κλέβω και δεν είναι και κανένα τεράστιο ποσό. Βεβαίως είναι πολλοί συνάδελφοί μου στον ιδιωτικό τομέα που παίρνουν πολύ λιγότερα. Εγώ δεν έκατσα στον καναπέ μου για να λέω ότι είμαι μια χαρά και δεν με νοιάζει τι κάνουν οι άλλοι αντιθέτως παλεύω όλα μου τα χρόνια και υπερασπίζομαι τους εργαζόμενους στους εργολάβους, στους χώρους εργασίας, στις επιθεωρήσεις και στα δικαστήρια όταν χρειάστηκε. Δεν λέω πως έκανα πολλά πρέπει να κάνω περισσότερα αλά παλεύω με τις μικρές μου δυνάμεις να ανεβούν οι μισθοί όλων των εργαζομένων γιατί αυτοί είναι που παράγουν τον πλούτο για να τον εκμεταλλεύονται τα λαμόγια, αυτοί που τρώνε και πίνουν πάνω στο σβέρκο τους.
Όμως μου τι δίνουν εκείνοι που μετράνε καθημερινώς πόσα πρέπει να κοπούν από τους εργαζόμενους γιατί τάχα παίρνουν πολλά.
Ξέρω ότι τα δικά μου τα 2.000 είναι περισσότερα από τα 1500 και τα 1000 που παίρνουν άλλοι όμως και τα δικά τους είναι περισσότερα από τα 700 και τα 600 που όμως είναι περισσότερα από τα 350 που παίρνουν στη μερική απασχόληση.
Μήπως κύριε Κοσμίδη πρέπει να παίρνουμε όλοι 200 για να είστε ικανοποιημένος;
3. Μήπως μπορείτε να μου πείτε τι σχέση έχω εγώ με τη νομενκλατούρα; Εγώ ποτέ δεν ήμουνα με το σύστημα και το ξέρουν όλοι οι εργαζόμενοι και μάλιστα αυτό το πλήρωσα πολλές φορές(7 πειθαρχικές διώξεις για συνδικαλιστική δράση, εργασιακή υποβάθμιση και ξύλο από τις "δυνάμεις της τάξεως"). παρότι είμαι πρόεδρος συνδικάτου και μέλος Δ.Σ Εργατικού Κέντρου είμαι καθημερινά στη δουλειά μου σε αντίθεση με τους ομοϊδεάτες σας που έχουν 25 χρόνια να βαρέσουν μεροκάματο, ταξίδεψαν σε όλο τον κόσμο με τα λεφτά της εργατιάς, τρώνε και πίνουν με τους εργολάβους και τους διευθυντάδες πουλώντας τους εργαζόμενους!
όμως δεν τους κατηγορήσατε γιαυτό αλλά γιατί είπαν ότι "εμείς δεν πουλάμε και δεν πουλιόμαστε"
4. Τέλος δεν σας έβρισα (ο νεοφιλελεύθερος Ταλιμπανισμός είναι πολιτικός όρος) και απάντησα πάνω στα δικά σας επιχειρήματα γιατί "φρίξατε και αναταραχτήκατε" που οι εκπαιδευτικοί τολμήσανε να διαμαρτυρηθούν για το κόψιμο των μισθών τους και όλους όσοι "δεν αφήνουν την κυβέρνηση να κάνει το έργο της" για το οποίο την ψήφισαν οι πολίτες (ποιοι πολίτες και για ποιο έργο την ψήφισαν). Σε κάθε περίπτωση όταν βγαίνετε κάθε τόσο με τέτοιες απόψεις να είστε προετοιμασμένος να ακούσετε και τον αντίλογο στον οποίο καλά είναι να απαντάτε με επιχειρήματα.

sottis είπε...

Γειά σου Στέφανε!!!

Ανώνυμος είπε...

Μήπως κύριε Κοσμίδη πρέπει να παίρνουμε όλοι 200 για να είστε ικανοποιημένος;.............κλασικός συνδικαλιστής........ποιός σου είπε αρχισυνδικαλιστά να παίρνεις 200;;;;;;;;;; εντυπώσεις θέλεις να δημιουργησεις αλλα δεν ψαρωνουμε...........1200 να πάρεις....όσα και ένας απόφοιτος πανεπιστημίου με 2 ξένες γλώσσες και διδακτορικό.......ακού εκεί;;;;;;

Στέφανος Πράσσος είπε...

Μάλιστα αγαπητέ ανώνυμε! θα ζητήσω να μου δίνουν 1200 μια και εσείς δεν έχετε σκοπό ως φαίνεται να ζητήσετε 2000.
όμως θα πρέπει να ξέρεις ότι ο μισθός θα πρέπει να έχει σχέση με το κόστος ζωής.
εμείς στα ορυχεία δεν χρειαζόμαστε ξένες γλώσσες και δοκτορά απλά γερά χέρια και πνευμόνια και γιαυτό πληρωνόμαστε!

Ανώνυμος είπε...

Επειδή λοιπόν υπάρχουν εκεί έξω κάτι χιλιάδες γερά χέρια και πνευμόνια που θέλουν να δουλέψουν με 1200 και 1500 ευρώ ( και όχι με 200) και να ζήσουν αξιοπρεπώς ας ρίξουμε τα τριχίλιαρα και τα τατραχίλιαρα τα δίκα σας και ας τους δώσουμε την διαφορά . Εκτός και αν τα πνευμόνια τα δικά σας είναι φτιαγμένα απο υλικό X-man και είναι αναντικατάστατα για την λειτουργία της ΔΕΗ.....

Ανώνυμος είπε...

10:32

πεφτεις στην παγιδα του κοινωνικου αυτοματισμου (ο ενας εργατης εναντιον του αλλου)

αντι να τα χωνεις στα 200.000 κομματοσκυλα που πλουτιζουν απο τον ιδρωτα μας τα βαζεις με καποιον που εργαζεται και δινει το παρων σε κοινωνικες διεκδικησεις ασχετα αν διαφωνεις πολιτικα μαζι του

Ανώνυμος είπε...

Φίλε μου και εσύ πέφτεις στην παγίδα των αριστερών ιδεοληψιών. Αυτο που συμβαίνει σημέρα δεν έχει καμία σχέση με κοινωνικό αυτοματισμό. Μερικές χιλιάδες κατόρθωσαν να "τρουπώσουν" όπως έλεγε και ο Βουτσάς σε ένα κρατικό μονοπώλιο ( ΔΕΗ), να παίρνουν παχυλούς μισθούς με την μόνιμη δικαιολογία της τέφρας και να αγοράζουν σπίτια και εξοχικά στην Χαλκιδική, και σήμερα που κάποιοι τους απειλούν με μειώσεις μισθών ( πλαφον τα 4000 ήμαρτον) βγαίνουν και απειλούν θεούς και δαίμονες. Κοινωνικός ρατσισμός είναι αυτός φίλε μου. Χίλια λαμόγια μέσα- που έπιναν και ετρωγαν, αυτοί, οι γυναίκες και τα παιδιά τους- και κάτι εκατομμύρια έξω απο τον χορό να ψωμοζούνε με 800 και 1000 ευρώ. Αφηστε λοιπόν τα εύκολα επιχειρηματα........σας πήραμε χαμπάρι

Το Προφίλ μας