Όμως-και σύμφωνα με τις οδηγίες των επιστημονικών υπευθύνων του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης-για να φθάσουμε με ασφάλεια και με ανοιχτή τη γέφυρα ως την εκκίνηση των εργασιών της συνολικής αναβάθμισής της, θα πρέπει να τηρούνται απαρέγκλιτα τα περιοριστικά μέτρα ρύθμισης οδικής κυκλοφορίας. Δηλαδή μέγιστο μικτό φορτίο 40tn, μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα 40km/h και ελάχιστη απόσταση μεταξύ οχημάτων 100m (κυρίως άνω των 3,5 tn).
Στο πλαίσιο αυτό και για τη διασφάλιση της τήρησης των παραπάνω μέτρων η Περιφερειακή Αρχή θα προχωρήσει στο επόμενο διάστημα στην εγκατάσταση συστήματος μετάδοσης εικόνας σε πραγματικό χρόνο (κάμερες), στην εγκατάσταση μηχανισμού μέτρησης ταχύτητας (ραντάρ) με χρήση αυτού από το τμήμα Τροχαίας Κοζάνης και στη διάθεση στην Τροχαία Κοζάνης συστήματος μέτρησης αξονικών φορτίων (φορητή ζυγαριά για βαρέα οχήματα).
Στόχος της Περιφερειακής Αρχής δεν είναι ο αιφνιδιασμός και η επιβολή προστίμων αλλά η ανεμπόδιστη και ασφαλής διέλευση όλων των οχημάτων και των επιβατών τους έως την εκκίνηση των εργασιών της συνολικής ενίσχυσης και αναβάθμισης της γέφυρας.
Επίσης στο επόμενο διάστημα προγραμματίζεται η τοποθέτηση επιπλέον τεσσάρων ρωγμόμετρων στα άκρα των προβόλων Μ4-2 και Μ5-2, πέραν των δύο που είναι τοποθετημένα στο άκρο του προβόλου Μ6-2 όπου έλαβε χώρα η ενίσχυση.
Κατά τα λοιπά υπενθυμίζεται ότι είναι σε εξέλιξη ο διεθνής διαγωνισμός της μελέτης της συνολικής ενίσχυσης και αναβάθμισης της Υψηλής Γέφυρας Σερβίων προϋπολογισμού 2.547.000,00€ με τελευταία μέρα κατάθεσης προσφορών την 11/07/2024. Κατόπιν και με την προϋπόθεση έλλειψης εντάσεων και προσφυγών, αναμένεται η υπογραφή της σύμβασης περί τα τέλη του χρόνου έως αρχές του επόμενου.
Η εκπόνηση της μελέτης θα διαρκέσει 15 μήνες και θα αποκαλύψει το μέγεθος των βλαβών, τον τρόπο αποκατάστασης αυτών, το χρόνο επέμβασης αλλά και το κόστος των εργασιών που θα απαιτηθούν.
Η Περιφερειακή Αρχή μέσω της Τεχνικής Υπηρεσίας Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας παρακαλεί όλους τους διερχόμενους οδηγούς για την αυστηρή τήρηση των μέτρων ρύθμισης οδικής κυκλοφορίας.
Ενδεχόμενη διαφοροποίηση των ενδείξεων των ρωγμόμετρων λόγω μη τήρησης των παραπάνω μέτρων, θα επιφέρει την πιθανότητα για μερικούς η ολικούς περιορισμούς στη διέλευση οχημάτων, κάτι το οποίο δεν αναμένεται σύμφωνα με τις τωρινές μετρήσεις από τον τεχνικό σύμβουλο, αν τηρηθούν επαρκώς τα μέτρα.
Τέλος, ενδεχομένως να επαναληφθούν κάποιες προληπτικές δοκιμαστικές φορτίσεις σε αραιά διαστήματα π.χ. έξι ή δώδεκα μηνών και έως την εκκίνηση των εργασιών της συνολικής αναβάθμισης και ενίσχυσης της γέφυρας.
3 σχόλια:
«Γλώσσα λανθάνουσα, τ' αληθή λέγει», έλεγαν οι αρχαίοι !
''Στόχος της Περιφερειακής Αρχής δεν είναι ο αιφνιδιασμός και η επιβολή προστίμων αλλά .... ''
Όπως καταλαβαίνουμε κάποιος πρέπει να πληρώσει την όλη ζημιά και δεν είναι άλλος από τον Δημότη - Πολίτη του Βελβεντού και των Σερβίων που καθημερινά πηγαίνει στη δουλεία του. Όπως είδαμε σε όλους αυτούς του μήνες της επισκευής αλλά και της ολικής απαγόρευσης της κυκλοφορίας, ο κρατικός μηχανισμός κινείτε με ρυθμούς χελώνας και βάση αυτής της εκτίμησης καταλαβαίνουμε το πότε θα ολοκληρωθεί η ολική συντήρηση της γέφυρας. Δεν είναι ότι δεν θέλει το κράτος αλλά ο τρόπος διάθεσης των χρημάτων είναι τέτοιος που για να αρχίσει ένα έργο θα πρέπει να λαδωθεί και ο τελευταίος καρεκλοκένταυρος υπάλληλος. Σε όλο αυτό το χρονικό διάστημα το ίδιο το κράτος με υπόδειξη της Νέας Περιφερικής Αρχής, όπως διαβάζουμε, θα σπαταλήσει περισσότερα από 50.000 ευρώ για να τοποθετήσει κάμερες και ασύρματα ραντάρ έτσι ώστε τα προστύμματα να βεβαιώνεται αυτόματα και να μην χρειάζεται η παρουσία της αστυνομικής αρχής. Συγχαρητήρια στον κ. Αμανατίδη και στους συμβούλους του που ξέρουν καλά τον κρατικό μηχανισμό και το Λιπαντικό επίσης της μηχανής. Σαν δε ντρέπεστε !
σε ενοχλει που θα βεβαιωνονται αυτοματα τα προστημα??!!! η μηπως ειναι παραλογο να υπαρχουν τα ορια και να τηρουνται? αλλα ναι ξεχασα εμεις ημαστε οι εκλεκτοι του θεου και μπορουμε μην ανεχομαστε πολλα πολλα
Με ενδιαφέρει να υπάρχει φυσική παρουσία της Αστυνομικής Αρχής, για αυτό πληρώνονται από τους πολίτες και παράλληλα να τηρείτε ο κώδικας οδικής κυκλοφορίας. Οι κάμερες και τα ασύρματα ραντάρ δεν αποτρέπουν πάσης μορφής παράβασης αλλά και εγκλήματος. Η αστυνομία είναι για τον δρόμο και όχι για τα γραφεία μέσα. Αλλά φαίνεται πως η σκέψη σου προσανατολίζεται στους ανοιχτούς διαγωνισμούς, στις προμήθειες, στις μίζες των αναθέσεων, στα δωράκια και στις φωτογραφίες στα media.
Δημοσίευση σχολίου