Επίκαιρα Θέματα:

Τετάρτη 4 Οκτωβρίου 2023

Κυριακή Κωνσταντινίδου: Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος με τον Συνδυασμό ΣΤΑΣΗ ΣΕΡΒΙΩΝ

Είμαι η Κυριακή( Κική) Κωνσταντινιδου,29 ετών. Κόρη του αειμνήστου Γιώργου Κωνσταντινιδη (Προέδρου Μεσιανης 2010-2019)και της Γεωργίας.
Γεννηθήκα και μεγαλωσα στο Χωρίο μου, την Μεσίανη.
Είμαι παντρεμένη με τον Γιώργο Χαϊτίδη και μητέρα του μικρού Κυρίλλου.
Έχω αποφοιτήσει από το Τμήμα Βαλκανικών Σλαβικών και Ανατολικών σπουδών του Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (με κατευθυνση οικονομια και πολιτική),καθώς κατέχω και την βεβαίωση Κρεοπώλη, από την Σχολή Επαγγελμάτων Κρεατος Θεσσαλονίκης ,όπου και πλέον δραστηριοποιούμαι ,ως ελεύθερη επαγγελματίας, στο λιανικό εμπόριο κρέατος.
Η ενασχόληση μου με τα κοινά ξεκίνησε από τις δημοτικές εκλογές 2019 , όταν η Ρίτσα Σπυρίδου, μου έδωσε την ευκαιρία και με συμπεριέλαβε στο ψηφοδέλτιο της, η αγάπη και η πίστη των συμπολιτών μου, με εξέλεξε δημοτική συμβουλο.
Ο Ζήλος μεγάλωσε ,γιατί μέσα από αυτά τα χρόνια έμαθα και γνωρισά πολλά ,θέλω να προσπαθήσω και να συνεισφέρω για πολλά περισσότερα.
Φερνοντας πάντα μπροστά μου ,σε κάθε απόφαση τον όρκο που έδωσα.
Βάζοντάς στην άκρη του ΕΓΩ , έχοντας στοχο το ΕΜΕΙΣ.
Με αίσθημα ευθύνης για το συλλογικό καλό για όλη την επικράτεια του Δημου μας .
Ζητώ ξανα την στήριξη σας.
Για ένα καλό και ποιοτικό μέλλον του Δήμου Σερβίων!
Για όλα αυτά τα καθημερινα και σημαντικα που μας αξίζουν και δεν τα έχουμε!
Και το γνωρίζω ,όλοι μας το γνωρίζουμε και δυστυχώς τα προβληματα είναι πολλά!
Συνεχίζουμε... για την υλοποίηση τους.
#Δημιουργικά και αξιόπιστα,
#Με υποψηφία Δήμαρχο την Λαζαρίτσα Σπυρίδου.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΙΚΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ

Το Προφίλ μας