Επίκαιρα Θέματα:

Σάββατο 7 Οκτωβρίου 2023

Παναγιώτα Καραγιώργου: Υποψήφια στην ΤΚ Καστανιάς με τον Συνδυασμό ΣΤΑΣΗ ΣΕΡΒΙΩΝ

Ονομάζομαι Παναγιωτα Καραγιώργου του Αθανασίου, γεννήθηκα στην Καστανιά Σερβίων και εργάζομαι ως ελεύθερος επαγγελματίας.
Έχοντας απέραντη ευγνωμοσύνη στην οικογένεια μου, ο σύζυγος μου Δημήτριος Χαραλαμπίδης και εγώ, στο κοινό μας ταξίδι αποκτήσαμε δύο παιδιά, τον Φώτη και την Ελένη
Παράλληλα, ως ευσυνείδητος πολίτης και περήφανη για τον τόπο καταγωγής μου, τέλεσα πρόεδρος της Καστανιάς έχοντας ενεργό ρόλο για αρκετά χρόνια στην τοπική κοινότητα, με όραμα πάντα την αναβάθμιση του τόπου και γνώμονα το καλό των συνανθρώπων μου. Κατά τη διάρκεια της θητείας μου, υλοποιήθηκαν τα ακόλουθα έργα: Η επέκταση του οδικού δικτύου και η συνέχεια της ύδρευσης της παλιάς Καστανιάς, διαδικασίες εκπονήσεις της μελέτη για την αποκατάσταση της εκκλησίας των Αγίων Θεοδώρων, ο διαμοιρασμός ξυλείας για θέρμανση στους κατοίκους,
καθώς και πολλές ακόμα προσπάθειες αναβαθμίζοντας την ποιότητα ζωής στον τόπο μας!
Αυτήν την Κυριακή καλούμαστε όλοι να ενωθούμε για ένα καλύτερο μέλλον, δίνοντας την πολύτιμη ψήφο μας στους ανθρώπους που εμπιστευόμαστε να αναλάβουν υπεύθυνα την διαχείριση του τόπου.
Αξιότιμοι συμπολίτες μου, ζητώ την στήριξη σας ώστε να μπορέσω να συνεχίσω το έργο μου και να στηρίξω με την σειρά μου το χωριό μας, την Καστανιά!
Ο τόπος μας είναι ευλογημένος!
Ας συν-εργαστούμε λοιπόν να στηρίξουμε το χωριό μας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας