Στην εγκύκλιο αποσπάσεων των
εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για το σχολικό
έτος 2013-2014 για τους τρίτεκνους εκπαιδευτικούς και για τους
εκπαιδευτικούς που πάσχουν από χρόνια νοσήματα ακολουθήθηκε διαδικασία
μοριοδότησης, όπως και για τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς.
Αυτό πρακτικά
σημαίνει πως δεν εντάσσονται στις κατά προτεραιότητα αποσπάσεις.
Στη β’ φάση αποσπάσεων με αριθμ. Πρωτ.: 138606/Δ1/27-9-2013 το Υπουργείο Παιδείας, δεν έλαβε υπόψη του την ανάγκη στήριξης της τρίτεκνης οικογένειας στη δύσκολη αυτή οικονομική συγκυρία
και αγνόησε τη μοριοδότηση που το ίδιο θέσπισε για τη στήριξη της
τρίτεκνης οικογένειας. Στη β’ φάση των αποσπάσεων τρίτεκνοι
εκπαιδευτικοί και εκπαιδευτικοί με χρόνια νοσήματα δεν αποσπάστηκαν στον
τόπο των συμφερόντων τους, αλλά είδαν άλλους συναδέλφους τους με πολύ
λιγότερα μόρια από τους ίδιους να αποσπώνται στις περιοχές προτίμηση
τους, ως πλεονάζον προσωπικό.
Η εγκύκλιος των αποσπάσεων δεν ανέφερε ότι οι αποσπάσεις θα πραγματοποιηθούν από Νομούς με προσωπικό που πλεονάζει, αλλά με σαφή μοριοδότηση κοινωνικών, οικονομικών κ.α. κριτηρίων. Άλλωστε αυτή είναι και η αποστολή που εξυπηρετεί η εν λόγω διαδικασία, σε αντίθεση με τη διαδικασία των μεταθέσεων.
ΕΡΩΤΑΤΑΙ Ο κ. ΥΠΟΥΡΓΟΣ:
1) Αν το Υπουργείο θα προβεί άμεσα σε γ’ φάση αποσπάσεων προς διευκόλυνση των τρίτεκνων εκπαιδευτικών αλλά και των εκπαιδευτικών με σοβαρά προβλήματα υγείας (π.χ. χρόνια νοσήματα), για να μη δημιουργηθούν ανυπέρβλητα προβλήματα στις οικογένειες τους, δεδομένου ότι στον τόπο συμφερόντων τους υπήρχαν και υπάρχουν κενά εκπαιδευτικών.
2) Πότε θα τακτοποιηθεί το εκπαιδευτικό προσωπικό και θα καλυφθούν τα κενά που υπάρχουν, αφού ένα περίπου μήνα μετά το άνοιγμα των σχολείων, αρκετοί είναι οι εκπαιδευτικοί που δε γνωρίζουν όχι μόνο το σχολείο αλλά ούτε την περιοχή όπου θα υπηρετήσουν φέτος.
1) Αν το Υπουργείο θα προβεί άμεσα σε γ’ φάση αποσπάσεων προς διευκόλυνση των τρίτεκνων εκπαιδευτικών αλλά και των εκπαιδευτικών με σοβαρά προβλήματα υγείας (π.χ. χρόνια νοσήματα), για να μη δημιουργηθούν ανυπέρβλητα προβλήματα στις οικογένειες τους, δεδομένου ότι στον τόπο συμφερόντων τους υπήρχαν και υπάρχουν κενά εκπαιδευτικών.
2) Πότε θα τακτοποιηθεί το εκπαιδευτικό προσωπικό και θα καλυφθούν τα κενά που υπάρχουν, αφού ένα περίπου μήνα μετά το άνοιγμα των σχολείων, αρκετοί είναι οι εκπαιδευτικοί που δε γνωρίζουν όχι μόνο το σχολείο αλλά ούτε την περιοχή όπου θα υπηρετήσουν φέτος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου