Από ΤΟ ΒΗΜΑ
Θα μπορούσε να αποτελεί παράδειγμα προς αποφυγή στις οικονομικές σχολές
των πανεπιστημίων. Ο ΟΣΕ δαπάνησε δεκάδες εκατομμύρια ευρώ για να
εκσυγχρονίσει τις υποδομές του, να αυξήσει το επιβατικό και
εμπορευματικό του έργο του και να ενδυναμώσει τις συνθήκες ασφάλειας σε
πεπαλαιωμένους σιδηροδρόμους. Σήμερα όμως, λόγω της έλλειψης σαφούς
στρατηγικής έφτασε στο σημείο να μην τις χρησιμοποιεί καν, και αυτές να
κείτονται αναξιοποίητες, με αποτέλεσμα να κινδυνεύει - μεταξύ άλλων - να
επιστρέψει δεκάδες εκατομμύρια ευρώ στην Ευρωπαϊκή Ενωση, η οποία
συνέβαλε στην αποπεράτωση των εν λόγω έργων.
Η γραμμή Δυτικής Μακεδονίας
Σε παρόμοια κατάσταση ενδέχεται να βρεθεί και η καινούρια γραμμή της Δυτικής Μακεδονίας (Φλώρινα - Αμύνταιο/Κοζάνη - Αρνισσα), η οποία επίσης δεν χρησιμοποιείται.
Σε παρόμοια κατάσταση ενδέχεται να βρεθεί και η καινούρια γραμμή της Δυτικής Μακεδονίας (Φλώρινα - Αμύνταιο/Κοζάνη - Αρνισσα), η οποία επίσης δεν χρησιμοποιείται.