Είναι αλήθεια πώς εμείς εδώ οι μόνιμοι κάτοικοι τών Καμβουνίων στερούμαστε ακόμα πολλά από τα επιτεύγματα του σύγχρονου πολιτισμού μας.
Μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας και από κέντρα λήψης αποφάσεων, δεν είναι λίγες οι φορές που πραγματικά αδικούμαστε και δικαίως επικρατεί ανάμεσα μας το αίσθημα της εγκατάλειψης.
Έχουμε όμως και εμείς τα δικά μας τυχερά που σε έναν μεγάλο βαθμό μετριάζουν τίς όποιες αδικίες βιώνουμε.

















