Τι σημαίνει αυτό για εσάς;
Από την ημερομηνία αυτή και μετά, κάθε τιμολόγιο που εκδίδεται προς τον Δήμο Σερβίων πρέπει να είναι σε ηλεκτρονική μορφή και να διαβιβάζεται μέσω εξουσιοδοτημένου παρόχου ηλεκτρονικής τιμολόγησης (B2G).Η υποχρέωση αφορά όλες τις συναλλαγές ανεξάρτητα από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης ή τη διάρκειά της.
Ποιες είναι οι εξαιρέσεις;
· Η ηλεκτρονική τιμολόγηση δεν απαιτείται μόνο όταν πληρούνται και τα τρία παρακάτω κριτήρια:
· Η δαπάνη είναι μεμονωμένη και μικρής έκτασης.
· Δεν έχει συναφθεί καμία έγγραφη σύμβαση ή συμφωνία.
Το συνολικό ποσό παρόμοιων δαπανών για τον Δήμο Σερβίων δεν υπερβαίνει τα 2.500 € (χωρίς ΦΠΑ) σε διάστημα 12 μηνών.
Για κάθε άλλη περίπτωση, ακόμα και σε μικρά ποσά ή σε πληρωμές μέσω πάγιας προκαταβολής, η ηλεκτρονική τιμολόγηση είναι απαραίτητη.
Πως θα το κάνετε;
· Ακολουθείτε τον Εθνικό Μορφότυπο ηλεκτρονικής τιμολόγησης (ΚΥΑ 63446/2021).
· Χρησιμοποιείτε πιστοποιημένο πάροχο ηλεκτρονικής τιμολόγησης για τη διαβίβαση των τιμολογίων.
Για οποιαδήποτε απορία ή διευκρίνιση, παρακαλούμε να επικοινωνείτε με το Τμήμα Οικονομικών Υπηρεσιών του Δήμου Σερβίων στο τηλέφωνο 2464 3 50117.

3 σχόλια:
Για να κόψεις τιμολόγια στον Δήμο θα πρέπει η επιχείρηση να επιβαρυνθεί με νέο νταβατζηλίκι προμήθειας που λέγετε πιστοποιημένος πάροχος, όπως νταβατζηλίκι πληρώνουν στα POS στις τραπεζικές συναλλαγές, στις ηλεκτρονικές πληρωμές τρίτων, στις πλαστικές σακούλες κ.α., Στην εστίαση ειδικά στο Δήμο Σερβίων επιβλήθηκε νταβατζηλίκι αναδρομικό δεκαετίας επί του τζίρου και η ιστορία συνεχίζεται. Νταβατζηλίκι επί των προμηθειών εκτέλεσης ενός έργου από ευρωπαϊκά πακέτα θα επιβληθεί? Που κάθε μέρα βγαίνουν και καμαρώνουν ότι ο Δήμος είναι πρώτος σε απορροφητικότητα.
Είναι πρώτος σε απορροφηση. Τι απορροφούν ποιοι από που όμως; ;)
Δημοσίευση σχολίου