Ειδικότερα, καλέσματα για συγκεντρώσεις υπάρχουν μέχρι στιγμής, εκτός από το Σύνταγμα, στη Θεσσαλονίκη, στην Κοζάνη, στα Χανιά, στο Ηράκλειο και στη Λάρισα.
Οι συγγενείς των θυμάτων ζητούν άμεση έρευνα για την έκρηξη του χημικού φορτίου, ενώ παράλληλα απαιτούν εξηγήσεις από τον Κωνσταντίνο Τασούλα για την αποσιώπηση των δικογραφιών «στα συρτάρια της Βουλής», την στιγμή μάλιστα που αναμένεται να αναλάβει το ύπατο πολιτειακό αξίωμα της χώρας, αφού αποτελεί την πρόταση της ΝΔ για την προεδρία της Δημοκρατίας.
Αξίζει να σημειωθεί πως την οργή της σχετικά με την απόφαση του Κυριάκου Μητσοτάκη εξέφρασε με ανάρτησή της η Μαρία Καρυστιανού, απευθυνόμενη προσωπικά στον πρωθυπουργό, ενώ ο Νίκος Πλακιάς ζήτησε την παραίτηση των υπεύθυνων από τα βουλευτικά τους καθήκοντα και παρουσία τους στον ανακριτή.
Οι κινητοποιήσεις έρχονται λίγο μετά την δημοσιοποίηση νέου ηχητικού από το 112, στο οποίο καταγράφονται όσα έζησαν κάποιοι από τους επιβάτες που δεν σκοτώθηκαν από τη σύγκρουση αλλά απανθρακώθηκαν από την φωτιά που προκλήθηκε από το εύφλεκτο υγρό που παρανόμως μετέφερε το εμπορικό τρένο.
Σύμφωνα άλλωστε με το τελικό πόρισμα του τεχνικού συμβούλου των θυμάτων στα Τέμπη, Βασίλη Κοκοτσάκη, για την έκρηξη και τη φωτιά, 30 επιβάτες πέθαναν από εύφλεκτα υλικά.
Μετά και το πόρισμα, υπήρξαν εύλογες αντιδράσεις των γονιών των θυμάτων.
Αναλυτικά η ανάρτηση του Συλλόγου Συγγενών Θυμάτων Τεμπών στο Facebook
Ο Σύλλογος Συγγενών Θυμάτων Τεμπών είναι ευγνώμων για την έμπρακτη αλληλεγγύη και τη στήριξή σας.
Σας καλούμε όλους & όλες την Κυριακή 26.01.2025 στις 12 μ.μ σε κινητοποίηση έξω από τη Βουλή, για το μέλλον και τη ζωή μας.
Όλοι μαζί μπορούμε! Δε γονατίζουμε! Δεν παραιτούμαστε!
ΚΑΝΕΝΑ ΕΓΚΛΗΜΑ ΧΩΡΙΣ ΤΙΜΩΡΙΑ
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:
1. ΑΜΕΣΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΡΗΞΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥ ΧΗΜΙΚΟΥ ΦΟΡΤΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗ ΦΩΤΙΑ ΠΟΥ ΕΚΑΨΕ ΖΩΝΤΑΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥΣ ΜΑΣ
ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΒΑΓΟΝΙΑ -ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ
2. ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΤΑΣΟΥΛΑ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΟΡΚΟΜΩΣΙΑ ΤΟΥ ΣΤΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΑΞΙΩΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΑΨΙΜΟ ΤΩΝ ΔΙΚΟΓΡΑΦΙΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΤΕΜΠΗ ΣΤΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ
Στο Σύνταγμα την Κυριακή, χτυπά δυνατά η καρδιά της κοινωνίας!
Σας ευχαριστούμε, σας περιμένουμε όλους εκεί!
2 σχόλια:
Είναι υποχρέωση όλων να είμαστε εκεί και καλά θα κάνει ο καθένας να το πάρει προσωπικά.
Ήταν ανθρωποκτονία με ενδεχόμενο δόλο. Η έλλειψη τηλεδιοίκησης και το δυστύχημα βρίσκονται σε άμεση συσχέτιση.
- Συμβάσεις που πληρώθηκαν και δεν εκτελέστηκαν.
- Επιτροπές ασφαλείας σιδηροδρόμων που συστάθηκαν, χρηματοδοτήθηκαν, πληρώνονταν και ήταν αόρατες και επί της ουσίας ανύπαρκτες.
- Κομματικοί διορισμοί αχθοφόρων σε καίρια πόστα ασφαλείας και οι οποίοι έπαιζαν με κλειδιά που "φλασάριζαν" και που πριν γλεντοκοπούσαν, με άλλους που άφηναν τη βάρδια τους.
- Στοιχεία της δικογραφίας εξαφανίζονται.
Το 2021, το υπουργείο μεταφορών βάζει πρόστιμο 1,3 μύρια σε συγκεκριμένη εταιρία για σύστημα τηλεδιοίκησης, το οποίο δεν τοποθετήθηκε ποτέ!
Δηλαδή, με δική της υπαιτιότητα η εταιρία έβαλε μη πιστοποιημένο σύστημα, το οποίο κατόπιν υποχρεώθηκε να ξηλώσει και να το αντικαταστήσει με το σωστό.
Και ζήτησε αποζημίωση γι'αυτό!
Δηλαδή, η ίδια εταιρεία, με το ίδιο υπουργείο και τον ίδιο υπουργό, πήρε την ίδια χρονιά την αποζημίωση 2,7 εκατομμυρίων ευρώ για λάθη, τα οποία η ίδια, με δική της υπαιτιότητα έκανε και για τα οποία έφαγε πρόστιμο!
Μετέτρεψαν το πρόστιμο σε αποζημίωση.
1,3 (διαφεύγοντα) +2,7 (πληρωτέα) = 4 μύρια.
Βέβαια, να τα λέμε κι αυτά, η συμμόρφωση της Ελλάδας για τη διαχείριση ενιαίας κοινοτικής σιδηροδρομικής υποδομής εκκρεμούσε από το 2015. Τη χρονιά εκείνη επιβλήθηκε στην Ελλάδα πρόστιμο 2.500.000€ από την Υπηρεσία Ελέγχου Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων που επιβλήθηκε για παρατυπίες της σύμβασης 717 «εκσυγχρονισμός τηλεδιοίκησης και εγκατάσταση ECTS.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή κίνησε διαδικασία επί παραβάσει κατά της Ελλάδας τον Δεκέμβριο του 2020 και απέστειλε αιτιολογημένη γνώμη τον Δεκέμβριο του 2021.
Δεδομένου ότι η Ελλάδα εξακολουθούσε να παραβιάζει την οδηγία, η Επιτροπή αποφάσισε το 2023 να παραπέμψει την υπόθεση στο Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Η οδηγία διευκρινίζει ότι τα κράτη μέλη έπρεπε να εξασφαλίσουν τη σύναψη συμβατικής συμφωνίας μεταξύ της εθνικής αρμόδιας αρχής και του διαχειριστή σιδηροδρομικής υποδομής μέχρι και το 2015 και τη δημοσίευσή της εντός ενός μηνός.
Είναι κι άλλα πολλά,
με υπουργούς, οι οποίοι ήταν γαμπροί ιδιοκτητών εταιριών, οι οποίες είχαν εμπλοκή με συμβάσεις των σιδηροδρόμων,
με εμπλεκόμενους στη συγκεκριμένη υπόθεση ανώτατους δικαστικούς λειτουργούς, όπου ο γιος ήταν μετακλητός στο γραφείο υπουργού και νομικός σύμβουλός στην εταιρία, την οποία ανέλαβε υποτίθεται να ελέγξει κοκ
Βέβαια, βρίσκουν και τα κάνουν. Δυστυχώς, το καρκίνωμα του κομματικού πατριωτισμού, έχει κάνει πολλαπλές μεταστάσεις στην ελληνική κοινωνία.
Αν δεν αλλάξουμε εμείς, αυτοί δεν πρόκειται να αλλάξουν.
Δυστηχως Ανδρεα δεν πιπτει πανω στο κατευοδιο μας ο κατ ουσια ανυπαρκτος κομματικος πατριωτισμος το υποτιθεμενο κατ εσε καρκινωμα και μεταστασεις του.Στην παροδικη απανδοχευτον οδον μας εμπιπτει πχ η μη διδαχη, υποτιμηση και αφανισμος του Αριστοτελη, το κλεισιμο των Σχολειων με 3 ποντους χιονι, η παραχαραξη μιας στοιχειωδους μινιμουμ εμπεδωσης της νεοτερης ιστοριας των Νεοελληνων.Πολλω δε μαλλον οταν το απαυγασμα αυτου του καρκινωματος ειναι να διαιωνιζεται το ειδος αυτων που ολα τα σφαζουν και μαχαιρωνουν, γιατι απλα το μονο μελημα τους ειναι η μελλουμενη και εντεχνως κτισμενη αποκομιδη,επιβεβαιωσης και ανελιξης στο γιγνεσθαι, πες πες κατι θα αποκομισωμεν κατοπινα,ασχετα αν αυτο ειναι το κενο του σκοτεινου συμπαντος μας.Αυτο ειναι το καρκινωμα του παροντος και του μελλοντος,τ αλλα ειναι η οικτρα πραγματικοτης και τι θα απογινωμεν αραγες χωρις αυτην ημεις οι Βαρβαροι.
Δημοσίευση σχολίου