Επίκαιρα Θέματα:

Σάββατο 15 Ιουνίου 2024

Γιορτή αποφοίτησης ΣΤ’ δημοτικού Πλατανορρευματος (Φωτογραφίες & Video)

«ΣΤ’ ΤΑΞΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΛΑΤΑΝΟΡΡΕΥΜΑΤΟΣ»  ❤️
Με την ολοκλήρωση της υπέροχης χθεσινής βραδιάς λήξης του σχολικού έτους, με ευγνωμοσύνη σας ευχαριστώ για το υπέροχο ταξίδι τα 2 αυτά χρόνια, που είχα την τύχη να έχω τα παιδιά της Ε’ και εν συνεχεία της ΣΤ’ τάξης.
Ευχαριστώ θερμά τους γονείς της τάξης μου για όλη την στήριξη και την βοήθεια που πρόσφεραν για να βγει αυτό το όμορφο αποτέλεσμα, καθώς και για την συνεργασία μας.
Κυρίως όμως ευχαριστώ τους μαθητές/τριες μου, για όλες αυτές τις στιγμές που ζήσαμε μαζί και για το δώρο τους, που συνοδευόταν με λόγια που θα με συντροφεύουν στην υπόλοιπη ζωή μου. Τους ευχαριστώ επίσης, που ήταν η έμπνευση μου για τα όμορφα κείμενα και ποιήματα που γράψαμε και να τους πω ότι τους αγαπώ.
Αυτό που μένει χαραγμένο στην ψυχή μας είναι οι ΣΤΙΓΜΕΣ και η ΑΓΑΠΗ.
Ευχαριστούμε την θεατρική ομάδα Κόκκινη κουίντα» για την προμήθεια και τοποθέτηση του φωτισμού και του ήχου.
Ευχαριστούμε πολύ τον Μορφωτικός Σύλλογος Καστανιάς και τον πρόεδρό του ΑΝΤΩΝΗΣ ΛΑΣΠΑΣ για την προμήθεια καρεκλών και τον Δήμος Σερβίων για την μεταφορά τους στο χώρο του σχολείου.
Ευχαριστούμε τον Stefanidis Flowers για τα όμορφα λουλούδια, που έδωσαν άρωμα και χρώμα στην ατμόσφαιρα.
Και όλους όσους βοήθησαν, αλλά και όσους και όσες παρευρέθηκαν στην γιορτή και μας τίμησαν με την παρουσία τους.
Καλό Καλοκαίρι σε όλους με υγεία!








 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας