Επίκαιρα Θέματα:

Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2016

ΣΕΕΝ «Εργατική Αλληλεγγύη» - Μηδενική ανοχή για σοβαρό εργατικό ατύχημα στην 5η Μονάδα του ΑΗΣ Πτολεμαΐδας.

Με αφορμή το δεύτερο εργατικό ατύχημα (αυτή τη φορά με τραυματία) στο εργοτάξιο κατασκευής της 5ης Μονάδας του ΑΗΣ Πτολεμαΐδας θέλουμε να επιστήσουμε την προσοχή προς όλους τους υπευθύνους γιατί η Περιοχή μας έχει θρηνήσει δεκάδες σκοτωμένους και σακατεμένους εργάτες κατά τη διάρκεια κατασκευής έργων για λογαριασμό της ΔΕΗ. Και ακόμα βρισκόμαστε στην αρχή του έργου, δεν έχουν αναπτυχθεί όλα τα συνεργία και έχουμε ελάχιστες εργασίες σε μεγάλα ύψη.
Είναι πλέον κοινώς αποδεκτό ότι ο πρώτος και μεγαλύτερος ένοχος για τα εργατικά ατυχήματα είναι το ίδιο το πολιτικό- οικονομικό- κοινωνικό σύστημα, ο καπιταλισμός. Η ακόρεστη δίψα του για όλο και περισσότερα κέρδη έχει άμεσο αντίκτυπο στην παραγωγική διαδικασία. Εντατικοποίηση της εργασίας, περισσότερες ώρες δουλειές, συμπίεση του εργατικού κόστους, πλημμελή επίβλεψη, χαλαρότητα στην εφαρμογή των Κανονισμών Υγιεινής και Ασφάλειας, ελαττωματικά, ακατάλληλα ή καθόλου ατομικά εφόδια ασφαλούς εργασίας είναι οι κύριες αιτίες πρόκλησης ατυχημάτων.
Στην Ελλάδα της φτώχειας, της ανεργίας της
εποπτείας, των μνημονίων, της αποδόμησης των εργασιακών σχέσεων και τη γενικότερη κατάργηση του εργατικού δικαίου, τα πράγματα είναι πολύ χειρότερα. Στην Κατασκευή της 5ης Μονάδας γνωρίζουμε ήδη ότι δίνονται υπεργολαβίες με «σκοτωμένες» τιμές με άμεσο αντίκτυπο στα ημερομίσθια και γενικότερα στην συμπίεση του μισθολογικού αλλά και του μη μισθολογικού εργατικού κόστους.
Οι εργαζόμενοι και οι κάτοικοι έχουν πολύ άσχημη εμπειρία σε ότι αφορά τα Εργατικά Ατυχήματα κατά την περίοδο κατασκευής των έργων της ΔΕΗ στην Περιοχή. Πάνω από τρία θανατηφόρα εργατικά ατυχήματα (πραγματικές δολοφονίες εργατών)  μέσο όρο ανά εργοτάξιο έχουμε να «επιδείξουμε» από την ημέρα που άρχισαν οι δραστηριότητες της ΛΙΠΤΟΛ και της ΔΕΗ στην Περιοχή. Δίπλα σ’ αυτούς θα πρέπει να προσθέσουμε και τους δεκάδες ακρωτηριασμένους και σακατεμένους εργάτες που έμειναν ανάπηροι, για μια ζωή, στον αγώνα τους για το μεροκάματο!
Η πλειοψηφία των θανατηφόρων και σοβαρών ατυχημάτων προξενήθηκαν από πτώσεις από μεγάλα ύψη, ακολουθούν οι ηλεκτροπληξίες, τα μηχανολογικά κ.α Είναι κρίμα και άδικο αυτή την εποχή, με τα μέσα προστασίας που δίνουν οι νέες τεχνολογίες και με τη συσσωρευμένη εμπειρία που υπάρχει να θρηνήσουμε θύματα στην κατασκευή.
Επειδή δεν αρκούν τα γενικά που ακούγονται από όλους, «προσοχή», «να τηρείτε τα μέτρα ασφάλειας», «να χρησιμοποιείτε τα  μέσα ατομικής προστασίας», κλπ Ειδικά σε ότι αφορά την κατασκευή της 5ης μονάδας του ΑΗΣ Πτολεμαΐδας με βάση τη νομοθεσία και την προηγούμενη, αρνητική εμπειρία, προτείνουμε και απαιτούμε:
1.      Πριν την έναρξη οποιασδήποτε εργασίας να γίνεται από τον υπεύθυνο Μηχανικό, Εργοδηγό ή Αρχιτεχνίτη γραπτή έκθεση ασφαλούς εργασίας. Δηλαδή όπως αναφέρει ότι για να εκτελέσει κάποια εργασία χρειάζεται πχ πέντε τεχνίτες, ένα γερανό, οξυγόνα, ηλεκτροκόλληση και άλλα εργαλεία να αναφέρει ότι για να εκτελεστεί η συγκεκριμένη εργασία χρειάζεται να παρθούν και τα συγκεκριμένα μέτρα για αποφυγή ατυχήματος! Γραπτά!!!
2.      Αυτό να υπογράφεται από τον υπεύθυνο έργου και τον Τεχνικό ασφάλειας που είναι υπεύθυνοι και να ελέγχουν την πιστή τήρηση των οδηγιών.
3.      Η Επιθεώρηση Εργασίας και οι υπόλοιποι ελεγκτικοί μηχανισμοί οφείλουν να ελέγχουν καθημερινά την πιστή τήρηση των κανονισμών ασφάλειας και να μην αρκούνται απλά στην καταγραφή του εκάστοτε ατυχήματος και στην απόδοση ευθυνών όταν πια συντελεστεί «το έγκλημα»!
4.      Η ΔΕΗ δεν είναι άμοιρη ευθυνών ούτε μπορεί να «νίπτει τας χείρας της» μετά από κάθε ατύχημα και να τη βγάζει με ένα στεφάνι στην κηδεία του εκλιπόντος. Είναι ο επιβλέπων του έργου και αυτό δεν αφορά μόνο τα τεχνικά χαρακτηριστικά αλλά κυρίως τον άνθρωπο.
5.      Τα Εργατικά Κέντρα και τα Συνδικάτα της Περιοχής πρέπει να παίξουν επιτέλους το ρόλο τους που δεν είναι οι ρουσφετολογικές προσλήψεις αλλά ο έλεγχος και το σταμάτημα των εργασιών όταν δεν τηρούνται τα μέτρα ασφάλειας και δεν παρέχονται τα ατομικά εφόδια ασφαλούς εργασίας.
6.      Και τέλος οι εργαζόμενοι  που είναι οι αποδέκτες όλων αυτών αλλά και τα θύματα τελικά πρέπει να οργανωθούν (στα υφιστάμενα ή σε συνδικάτα που αυτοί θα δημιουργήσουν και να απαιτήσουν καλύτερα μεροκάματα,  καλύτερες συνθήκες δουλειάς και αυστηρή τήρηση των μέτρων ασφάλειας για να επιστρέφουν καθημερινώς σώοι στα σπίτια τους και στις οικογένειές τους.
Κοζάνη 11-12-2016 -Το γραφείο Τύπου


Δημοσιεύουμε  σήμερα εδώ μια λίστα από τους συναδέλφους που σκοτώθηκαν στις κατασκευές των έργων ΔΕΗ στην Περιοχή από το 1970 μέχρι σήμερα, κυρίως για να ευαισθητοποιηθούν οι εργαζόμενοι και για να μελετήσουν οι υπεύθυνοι τις συνθήκες που έγινε το κάθε ατύχημα ώστε να αποφευχθεί η επανάληψή του. Γνωρίζουμε ότι η λίστα δεν είναι πλήρης γιατί έγινε κυρίως μέσα από δημοσιεύματα του Τοπικού  Τύπου, αλλά: Κάποια χρόνια κυρίως πριν το 1970 δεν δημοσιεύονταν καν τα εργατικά ατυχήματα ούτε τα θανατηφόρα! Δεν έχουμε στοιχεία για την κατασκευή του ΑΗΣ ΛΙΠΤΟΛ, για την κατασκευή των μονάδωνα 1, 2 και 3 του ΑΗΣ Πτολεμαΐδας, για την κατασκευή των μονάδων 1 και 2 του ΑΗΣ Καρδιάς κ.α Επίσης πρέπει να υπογραμμίσουμε ότι εντοπίσαμε περιπτώσεις θυμάτων εργατικών ατυχημάτων που δεν έχουν καταγραφεί καν γιατί απέπνευσαν σε ένα σχετικά μεγάλο χρονικό διάστημα από τη ημέρα του ατυχήματος (δυο τρεις μήνες ή και ένα δυο χρόνια) Επίσης δεν έχουμε καταγράψει εδώ (κυρίως λόγω έλλειψης χώρου) τους ακρωτηριασμούς, τις παραλυσίες και άλλες σοβαρές βλάβες που προξενήθηκαν από εργατικό ατύχημα.  Δημοσιεύουμε και ένα Βίντεο που έγινε από μέλη του Συνδικάτου και περιγράφει (όσο αυτό είναι δυνατό, λόγω έλλειψης φωτογραφιών από τα παλιά ατυχήματα)  το κάθε ατύχημα ξεχωριστά: Ταθανατηφόρα Εργατικά Ατυχήματα σε Κοζάνη Πτολεμαίδα Φλώρινα 1971 2015 - YouTube.

Τα θανατηφόρα εργατικά ατυχήματα ανά εργοτάξιο
ΦΡΑΓΜΑ ΠΟΛΥΦΥΤΟΥ-Κατασκευή γέφυρας Σερβίων
  1. Βασιλαγιώργος Ευάγγελος: (18 Νοέμβρη 1971) Φράγμα Πολυφύτου. Πνίγηκε στα νερά του Αλιάκμονα γιατί οι υπεύθυνοι της Εταιρείας “Γεωέρευνα” είχαν φτιάξει μια πρόχειρη ιδιοκατασκευή με βαγονέτο που το έσερναν δυο συρματόσχοινα δεμένα σε πλατάνια για να μην καθυστερούν οι εργαζόμενοι πηγαίνοντας από την μια όχθη του ποταμού στην άλλη.
  1. Μύρος Γεώργιος του Νικολάου: (29 Ιουλίου 1971) Φράγμα Πολυφύτου. Σκοτώθηκε όταν έπεσε η οροφή της σήραγγας στην οποία δεν είχαν τοποθετεί υποστυλώματα και γενικώς δεν πάρθηκαν μέτρα προστασίας από τους βράχους που ήταν προφανές ότι θα έπεφταν.
  2. Χρυσαφόπουλος Ιωάννης: (8 Νοέμβρη 1973) Φράγμα Πολυφύτου Ετών 24 εκ Μαράθου Ευρυτανίας βοηθός τεχνίτου. Το δυστύχημα έγινε στο Φράγμα όπου το Θύμα εργαζόταν στο Συνεργείο Αυτοκινήτων και σε εργασία επισκευής ελαστικού εκσφενδονίστηκε η μεταλλική ασφάλεια και τον Χτύπησε στο κεφάλι. Μαζί του τραυματίστηκε σοβαρά στο πρόσωπο και ο Βακρατσάς Κων/νος από τη Λευκοπηγή Κοζάνης
  3. Κοντούλης Χρήστος: (18 Ιουλίου 1974). Φράγμα Πολυφύτου. 'Έπεσε από ύψος 30 μέτρων και σκοτώθηκε στο φράγμα.
  4. Καλίτσιος Γεώργιος: 2 Ιουλίου 1974 Φράγμα Πολυφύτου Ετών 60 από τα Κρανίδια Κοζάνης. Δούλευε ως φύλακας στο εργοτάξιο. Πνίγηκε στη Λίμνη όταν βούλιαξε κρις κραφτ της εταιρείας “ΞΕΚΤΕ Σκαπανέας” με 8 εργάτες επιβαίνοντες, μαζί του πνίγηκαν και άλλοι δυο εργαζόμενοι. Τα πτώματα τους δε βρέθηκαν ποτέ παρά τις εκτεταμένες έρευνες με πλοία ελικόπτερα και βατραχανθρώπους.
  5. Λαμπρόπουλος Παρασκευάς (2 Ιουλίου 1974 Φράγμα Πολυφύτου) ετών 32 από τον Κρόκο τεχνίτης ξυλοτύπων Στο Μοιραίο Κρις κραφτ αγνοούμενος
  6. Μπογιατσής Απόστολος: (2 Ιουλίου 1974) Φράγμα Πολυφύτου Ετών 25 μονταδόρος από τα Γιαννιτσά κάτοικος Πτολεμαΐδας στο ίδιο μοιραίο κρις κραφτ
  7. Βελόπουλος Δημήτριος (26 Απριλίου 1975 Φράγμα Πολυφύτου ετών 28 από την Πτολεμαΐδα, χειριστής μηχανημάτων σκοτώθηκε στην κατασκευή της ψηλής γέφυρας Σερβίων όταν στην προσπάθειά του να φορτώσει σε φορτηγό προκατασκευασμένο καλούπι που μετέφερε με τελεφερίκ του ξέφυγε κι έπεσε πάνω στο φορτηγό και τον σκότωσε.
  8. Πιτσάκης Αναστάσιος (8 Ιουνίου 1975) Φράγμα Πολυφύτου 27 χρονών. Σκοτώθηκε πέφτοντας από ύψος 40 μέτρων ενώ δούλευε στη Ψηλή γέφυρα Σερβίων. Προσπαθούσαν να τοποθετήσουν τσιμεντοδοκούς όταν κατέρρευσε το υποστύλωμα με αποτέλεσμα να σκοτωθεί ο Πιτσάκης και να τραυματισθούν άλλοι δυο εργάτες ο Γεώργιος Κωτίδης και ο Γεώργιος Μαλιούρας
Φράγμα Ιλαρίωνα
Μαλισιόβας Πέτρος (15-7-1992) ετών 56 από το Μακρινάρι της Άρτας, προσωρινά κάτοικος Αιανής. Εργαζόταν στη ΜΗΧΑΝΙΚΗ Α.Ε ως πιστολαδόρος στην περιοχή Ι.Μ Ιλαρύκια της Αιανής όπου κατασκεύαζαν μια σήραγγα για την εκτροπή του Αλιάκμονα όταν έπεσε το Μέτωπο της Στοάς και τον πλάκωσε. Συνελήφθη ο υπεύθυνος της βάρδιας για έλλειψη μέτρων Ασφάλειας ενώ ο Μηχανικός υπεύθυνος Έργου εξαφανίστηκε προφανώς για να αποφύγει το αυτόφωρο.
Κατασκευή 4ης μονάδας ΑΗΣ Πτολεμαΐδας
1.      Καλοκώστας Ιωάννης: (21 Οκτώβρη 1972) ΑΗΣ Πτολεμαΐδας 26 ετών άγαμος. Σκοτώθηκε στην Κατασκευή της 4ης μονάδας του ΑΗΣ Πτολεμαΐδας 'όταν έπεσε από ύψος 28 μέτρων γιατί έσπασε η κεραμοσκεπή όπου δούλευε σαν μπογιατζής βάφοντας σιδηροκατασκευές
2.      Τύπου Νικόλαος: (7 Ιουλίου 1973) ΑΗΣ Πτολεμαΐδας Ετών 30 Αρχιτεχνίτης από το Προάστιο Πτολεμαΐδας σκοτώθηκε στην 1η μονάδα του ΑΗΣ Πτολεμαΐδας πέφτοντας από ύψος 30 μέτρων όπου εργαζόταν στον νεοανεγειρόμενο πύργο ψύξεως.
Κατασκευή μονάδων 3&4 του ΑΗΣ Καρδιάς
1.      Δημητριάδης Χαράλαμπος (7 Μάρτη 1978) ΑΗΣ Καρδιάς ετών 24 από τον Άγιο Δημήτριο Κοζάνης. Δούλευε στην κατασκευή των μονάδων 3 και 4 του ΑΗΣ Καρδιάς. Τον καταπλάκωσε Μπούμα τηλεσκοπικού γερανού Ντεμακ που ανατράπηκε. Τραυματίστηκε ελαφρά και ο Περικλής Μπιλιάτης κάτοικος Ποντοκώμης.
2.      Γαβριηλίδης Παναγιώτης (31 Αυγούστου 1979) ΑΗΣ Καρδιάς 23 ετών από το Μαυροδένδρι Κοζάνης . Δούλευε στην κατασκευή των μονάδων 3 και 4 του ΑΗΣ Καρδιάς ως μονταδόρος για λογαριασμό της ΤΕΧΝΟΜ ΑΤΕ. Ό άτυχος Γαβριηλίδης έπεσε από ύψος 70 μέτρων όπου δούλευε στην τοποθέτηση πλαισίων στο κτίριο των λεβήτων όταν ξέφυγε από τον γάντζο που ήταν δεμένος και βρέθηκε στο κενό. Όπως έπεφτε χτύπησε σ ένα δοκάρι το οποίο τον έκοψε στα δυο κι έτσι βρέθηκε στο έδαφος!!!!
3.      Χανς Σμιθ (8 Φλεβάρη 1982) ΑΗΣ Καρδιάς 43 χρονών. Γερμανός τεχνικός που δούλευε ως ηλεκτρολόγος στην ανάδοχο Εταιρεία που έπρεπε να παραδώσει τις μονάδες 3 και 4 του ΑΗΣ Καρδιάς στη ΔΕΗ μετά από το διάστημα της δοκιμαστικής λειτουργίας. Προκλήθηκε πυρκαγιά από βραχυκύκλωμα όπου τραυματίστηκαν σοβαρά εκτός από τον Σμιθ και οι Έλληνες βοηθοί του, Στ. Στεφόπουλος και Χρήστος Παπαγιάννης. Ο Χανς Σμιθ μεταφέρθηκε με ιδιωτικό αεροπλάνο (με έξοδα της εταιρείας του) στη Γερμανία για να νοσηλευτεί αλλά μόλις προσγειώθηκε το αεροπλάνο στη Γερμανία εξέπνευσε. Η ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ όμως καταγγέλλει ότι το προσωπικό της ΔΕΗ βρισκόταν σε απεργία εκείνη την ημέρα και η ΔΕΗ κάλεσε τον Γερμανό Ηλεκτρολόγο και τους βοηθούς του να βάλουν μπροστά τη Μονάδα δημιουργώντας στην ουσία απεργοσπαστικό μηχανισμό. Εκτός από το θανατηφόρο και τους τραυματισμούς η ζημιές στον εξοπλισμό είναι τεράστιες και υπολογίζεται ότι θα κάνει δυο μήνες για να επιδιορθωθούν.
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΗΣ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
  1. Μοιρίδης Θόδωρος (27 Ιούνη1983) ΑΗΣ Αγίου Δημητρίου 22 χρονών από τον Τετράλοφο Κοζάνης. Σκοτώθηκε στην κατασκευή του ΑΗΣ Αγίου Δημητρίου, όπου δούλευε σε κατασκευαστική εταιρεία και ασχολούμενος με τη μεταφορά οικοδομικών υλικών έπεσε από ύψος 12 μέτρων και τραυματίστηκε σοβαρά. Μεταφέρθηκε στο Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο Κοζάνης όπου απεβίωσε μετά από πολύωρη μάχη με το Θάνατο.
  2. Ιωαννίδης Αλέξανδρος (2 Αυγούστου 1983) ΑΗΣ Αγίου Δημητρίου 48 ετών κάτοικος Πτολεμαΐδας Μονταδόρος στο επάγγελμα. Ο άτυχος μονταδόρος εργαζόταν στην κατασκευή του ΑΗΣ Αγίου Δημητρίου με την εταιρεία “Τεχνική Ένωση” και συγκεκριμένα στην κατασκευή του δεύτερου πύργου ψύξεως. Την συγκεκριμένη μέρα ο εργαζόμενος ασχολούνταν με την αποσυναρμολόγηση οικοδομικού γερανού σε ύψος 110 μέτρων όταν ένα συρματόσχοινο του γερανού ξέφυγε από τη τροχαλία στηρίξεως κατά τη στιγμή που κατέβαζε ένα αποσυναρμολογημένο τμήμα του και τον τραυμάτισε σοβαρά. Εκτός των άλλων δεν υπήρχε πρόσβαση για να κατεβάσουν τον τραυματία γι αυτό τον σκοπό ήρθε ελικόπτερο του στρατού κατά τις 16.00 μμ (το ατύχημα έγινε κατά τις 11.00πμ) και τον μετέφερε στο έδαφος και από εκεί με ασθενοφόρο μεταφέρθηκε στην Κλινική του Χάμουργκα στην Κοζάνη όπου και απεβίωσε.
  3. Μασιός Νικόλαος (3 Νοέμβρη 1983) ΑΗΣ Αγίου Δημητρίου ετών 33 κάτοικος Κοζάνης. Δούλευε στη εταιρεία ΜΕΤΚΑ στην κατασκευή του εργοστασίου της ΔΕΗ σαν Ηλεκτροσυγκολλητής και όταν συνέβη το ατύχημα ασχολούνταν με την τοποθέτηση μεταλλικών σχαρών και έπεσε από ύψος 50 μέτρων και διαμελίστηκε.
  4. Σπανός Γεώργιος (16 Νοέμβρη 1984) ΑΗΣ Αγίου Δημητρίου 24 χρονών με καταγωγή από τα Γρεβενά κάτοικος Κοζάνης. Σκοτώθηκε από Ηλεκτροπληξία λόγω βραχυκυκλώματος δυο μόλις μέρες αργότερα από το θανατηφόρο του Μιχάλη Καραγιαννάκου που σκοτώθηκε πάλι από ηλεκτροπληξία στη ΛΙΠΤΟΛ
  5. Χατζηκώστας Χρήστος (30 Δεκέμβρη 1984) ΑΗΣ Αγίου Δημητρίου 42 ετών από το Κλείτος Κοζάνης. Δούλευε παραμονή πρωτοχρονιάς όταν έχασε την Ισορροπία του και έπεσε από σκαλωσιά ύψους 5 μέτρων.
  6. Σαμαράς Κυριάκος (2-8-1996) από το Προάστειο. Σκοτώθηκε στην κατασκευή της 5ης μονάδας του ΑΗΣ Αγίου Δημητρίου. Ο θάνατός του οφείλεται σε Πτώση αφού βρέθηκε από συναδέλφους του στο δάπεδο βαριά τραυματισμένος. Εκτελούσε εργασίας στο σύστημα τέφρας

ΑΗΣ ΑΜΥΝΤΑΙΟΥ-ΦΙΛΩΤΑ
1.      Κεσκινίδης Παντελής (18 Σεπτέμβρη 1984) ΑΗΣ Αμυνταίου ετών 24 από την Άρδεσσα Εορδαίας. Σκοτώθηκε στην κατασκευή του ΑΗΣ Αμύνταιου-Φιλώτα. Βρήκε τραγικό θάνατο αφού έπεσε στο έδαφος από ύψος 41 μέτρων, από τον πύργο ψύξεως όπου εργαζόταν σαν βοηθός μονταδόρος στην εταιρεία “ΒΙΟΚΑΠΑΤ”. Συνελήφθη ο υπεύθυνος Μηχανικός της Εταιρείας
  1. Ιωαννίδης Στέφανος (7 Μάρτη 1985) ΑΗΣ Αμυνταίου ετών 25 κάτοικος Πεδινού Φλώρινας. Δούλευε στον υπό κατασκευή ΑΗΣ Αμυνταίου- Φιλώτα στην εταιρεία ΒΙΟΚΑΤ. Ο νεαρός Ιωαννίδης βοηθούσε στη μεταφορά μεταλλικού καλαθιού γερανού με χειριστή τον Πασχάλη Τριανταφυλλίδη όταν ο βραχίωνας του γερανού ακούμπησε σε εναέριο δίκτυο Υψηλής Τάσης και τον κεραυνοβόλο θάνατο του νεαρού εργάτη. Ο χειριστής του γερανού συνελήφθη.

Υπόλοιπες κατασκευές για λογαριασμό ΔΕΗ
1.      Στράντζαλης Μιχάλης (23 Αυγούστου 1982) ετών 50 από Θεσσαλονίκη. Σκοτώθηκε στη Γαλάνη Κοζάνης όπου για άγνωστους λόγους ανατινάχτηκε το φορτηγάκι που ήταν γεμάτο εκρηκτικά. Ο θανόντας δούλευε ως γομωτής στην εταιρεία ΣΑΕ ΕΛΛΑΣ για λογαριασμό της ΔΕΗ. Ο οδηγός και οι άλλοι εργαζόμενοι κινούνταν προς το αυτοκίνητο και ευτυχώς δεν πρόλαβαν να πλησιάσουν αλλιώς θα θρηνούσαμε πολλά θύματα.
2.      Μηνάς Νικόλαος του ελευθερίου (23 Μάρτη 1983) ετών 18. Σκοτώθηκε στην Αιανή Κοζάνης όταν έπεσε από μεγάλο ύψος, από Σιδερένιο Πύργο της ΔΕΗ όπου δούλευε στις κατασκευές του Δικτύου υψηλής τάσης.
3.      Θωμαίδης Κωνσταντίνος (21 Απρίλη 1983) Λίμνη Πολυφύτου 24 ετών από την Ακρινή Κοζάνης. Σκοτώθηκε όταν τον χτύπησε νερό με μεγάλη πίεση από αγωγό που δοκίμαζε για να στείλουν νερό για τους Ατμοηλεκτρικούς Σταθμούς της ΔΕΗ. Ο Θωμαίδης δούλευε ως μονταδόρος στην ΕΛΜΕΚ, εταιρεία που κατασκεύαζε έργο της ΔΕΗ
4.      Καλαιτσής Γεώργιος (7 Σεπτέμβρη 2010) Βελβενδός ετών 36 παντρεμένος με ένα παιδί. Δούλευε σε εργολάβο για λογαριασμό της ΔΕΗ σε έργα επέκτασης του δικτύου για τον ηλεκτροφωτισμό φωτοβολταϊκού πάρκου έξω από το Βελβενδό. Σκοτώθηκε από ηλεκτροπληξία όταν το ανυψωτικό μηχάνημα που χειριζόταν ο άτυχος εργαζόμενος ήρθε σε επαφή με ηλεκτροφόρα καλώδια της ΔΕΗ.
5.      Βαρθαλάμης Κωνσταντίνος (13-7-2001) ετών 36 ΑΗΣ Καρδιάς κάτοικος Ποντοκώμης. Δούλευε σε ιδιωτική τεχνική Εταιρεία που είχε αναλάβει τον καθαρισμό Οροφής στον ΑΗΣ Καρδιάς. Κατά τη διάρκεια του καθαρισμού και ενώ έδωσε το μηχάνημα καθαρισμού σε κάποιον άλλον, για να ξεκουραστεί, το μηχάνημα έπεσε και τον πλάκωσε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας