Επίκαιρα Θέματα:

Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2013

Το μάρκετινγκ των γιορτών

της Ιωάννας Κωσταρέλλα από το ΧΡΟΝΟ
Αυτό που θέλει ο κόσμος είναι να ξεσκάσει και να αλλάξει παραστάσεις. Ιδιαίτερα τώρα υπό αυτές τις δύσκολες συνθήκες. Γονείς και παιδιά περιμένουν πως και πως αυτές τις μέρες να στολιστούν γιορτινά οι πόλεις, για να κάνουν τις βόλτες τους, ακόμα κι αν δεν είναι να αγοράσουν κάτι.
Υπάρχουν πόλεις, όπως η Δράμα και τα Τρίκαλα, που έπιασαν το νόημα αυτό, κι εδώ και μερικά χρόνια προωθούν το χριστουγεννιάτικο προϊόν τους που δεν είναι τίποτα άλλο από μια περιήγηση στην ονειροχώρα των νεράϊδων και των ξωτικών.
Παράλληλα, αυξάνουν την επισκεψιμότητά τους και αποτελούν για ένα σαββατοκύριακο ιδανικό προορισμό.
Η Δυτική Μακεδονία, με εξαίρεση την Καστοριά το τριήμερο του Αγιαννιού και τα ορεινά των Γρεβενών, δεν «παίζει» ιδιαίτερα το χαρτί των Χριστουγέννων για εξωτερική κατανάλωση, παρότι θα μπορούσε. Δεν το παίζουν, όμως, οι πόλεις μας  -με ελάχιστες εξαιρέσεις- ούτε για εσωτερική κατανάλωση.
Τώρα είναι που χρειαζόμαστε να φτιάξουμε ατμόσφαιρα πρώτα για μας τους ίδιους που ζούμε και θέλουμε να περάσουμε χρόνο στις πόλεις μας, στους δρόμους και στα καταστήματά τους. Η ατμόσφαιρα θα βγάλει τον κόσμο έξω και θα τον κρατήσει στην τοπική αγορά. Ας δώσουμε λίγη ένταση, λοιπόν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας