Επίκαιρα Θέματα:

Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2013

Περί χρόνου

Β.Π. Καραγιάννης
Αρχισε η τελευταία ημέρα του χρόνου που φέρει τις συμβατικές πινακίδες κυκλοφο μου" μεταφραζεινει μαια ο Μπ."ήρίας (μ' άπειρα τέλη) "31 Δεκεμβρίου 2013".
Αλλά «Τι είναι ο χρόνος; Οταν κανείς δεν με ρωτάει, ξέρω τι είναι, μόλις με ρωτήσουν, δεν ξέρω πιά»  μου" μεταφραζεινει μαια ο Μπ."ήέλεγε ο Ιερός Αυγουστίνος.
Συμπληρώνει ο Χ. Λ. Μπόρχες στο πε μου" μεταφραζεινει μαια ο Μπ."ήρί '‘Χρόνου" δοκίμιο: Θυμάμαι εκείνους τους ωραίους στίχους του Μπουαλό: «Ο χρόνος περνάει τη στιγμή που είναι κάτι κι’ όλας μακριά μου». Ετσι τους θυμάται ο Μπρχς. «Βιαστείτε, ο χ μου" μεταφραζεινει μαια ο Μπ."ήρόνος φεύγει και μας παίρνει μα μου" μεταφραζεινει μαια ο Μπ."ήζί του./Η στιγμή που μιλώ, είναι ήδη μακριά μου" τους μεταφράζει ο μεταφραστής του Μπρχς Αχιλ. Κυριακίδης.

          Τον καθημερινό χρόνο-ύλη εντυπωμένο στον κεντρικό πεζόδρομο με τις πικροκαστανές χρόνια τον περπατάς στο τώρα με τις επιθυμίες, τον ψηλαφείς στο χτες ως μνήμη, τον ελπίζεις στο αύριο της αβεβαιότητας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας