Δεν ξέρω αν το μαθαίνουν από μένα αλλά οι κ.κ Μάκης Βορίδης κι Αντώνης Σαμαράς
ψήφισαν την Κυριακή στη Βουλή την απελευθέρωση του κλειστού
επαγγέλματος των ταξί. Ας το πει κάποιος με τρόπο στον κυρ-Θύμιο τον
αγωνιστή...Πιο συγκεκριμένα, στη
5η αναθεώρηση Μνημονίου (Νοέμβριος 2011) υπάρχει η εξής αναφορά:
"In line with the policy objectives of Law 3919/2011 on regulated professions, the Government removes entry barriers to the taxis market (in particular, restrictions on the number of licences and price of new licences), in line with international best practice. [Q4-2011]"
"In line with the policy objectives of Law 3919/2011 on regulated professions, the Government removes entry barriers to the taxis market (in particular, restrictions on the number of licences and price of new licences), in line with international best practice. [Q4-2011]"
Στο νέο Μνημόνιο (Φεβρουάριος 2012) υπάρχει ακριβώς η ίδια αναφορά χωρίς ούτε μια λέξη διαφορά:
"In line with the policy objectives of Law 3919/2011 on regulated professions, the Government removes entry barriers to the taxis market (in particular, restrictions on the number of licences and price of new licences), in line with international best practice. [Q1-2012]"
Θυμίζω ότι ο κ.Βορίδης ως υπουργός Μεταφορών έσπευσε να αποδοκιμάσει τις προτάσεις του προκατόχου του Γιάννη Ραγκούση ενώ ο κ.Σαμαράς υποστήριξε για καιρό τα συντεχνιακά αιτήματα των ιδιοκτητών ταξί.
Την Κυριακή στη Βουλή, το παραμυθάκι τελείωσε. Ψήφισαν όλοι με δόξα και τιμή το πλαίσιο στο οποίο είχαν βασιστεί οι προτάσεις Ραγκούση. Το άσχημο είναι ότι η χώρα έχασε πολύτιμο χρόνο...
parapolitiki.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου