Επίκαιρα Θέματα:

Κυριακή 5 Σεπτεμβρίου 2010

Οι υποψήφιοι περιφερειάρχες του ΠΑΣΟΚ για τις 13 περιφέρειες της χώρας


Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης: Ο νομάρχης Ροδόπης Άρης Γιαννακίδης
Περιφέρεια Αττικής: Ο νομάρχης Αθηνών Γιάννης Σγουρός
Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου: Ο δήμαρχος Μυτιλήνης Νάσος Γιακαλής
Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας : Ο υφυπουργός Δικαιοσύνης , Απόστολος Κατσιφάρας
Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας: Γιάννης Παπαϊορδανίδης, ένα καινούργιο στέλεχος στα πλαίσια της ανανέωσης
Περιφέρεια Ηπείρου: Ο βουλευτής Ιωαννίνων και γ΄ αντιπρόεδρος της Βουλής Βαγγέλης Αργύρης
Περιφέρεια Θεσσαλίας: Ο νομάρχης Μαγνησίας Απόστολος Παπατόλιας
Περιφέρεια Ιονίων Νήσων: (έχει επιλεγεί το πρόσωπο που ανήκει στην ακαδημαϊκή κοινότητα)
Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας: Ο υφυπουργός Οικονομίας Μάρκος Μπόλαρης
Περιφέρεια Κρήτης: Ο υφυπουργός Οικονομίας Σταύρος Αρναουτάκης
Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου: Ο νομάρχης Δωδεκανήσου Γιάννης Μαχαιρίδης
Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας: Ο νομάρχης Βοιωτίας Κλέαρχος Περγαντάς.
Στην Περιφέρεια Πελοποννήσου: ο Πέτρος Τατούλης

73 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Παπαιορδανίδης υποψήφιος?
Και υποψήφιος θα μείνει.....

Ανώνυμος είπε...

Προς 1:56


πως να πάει η χώρα και ο τόπος μας μπροστά, όταν κάποιοι κακόβουλοι και βολεμένοι με το ίδιο σκηνικό, το οποίο επικρατεί εδώ και χρόνια, αρνούνται να δεχτούν τους νέους;

ΑΚΠΠ (Ανεξάρτητη Κίνηση Πολιτών πέρα απο το Ποτάμι) είπε...

Γιάννης Παπαϊορδανίδης
Μόλις τώρα πληροφορηθήκαμε ότι εχει στο ενεργητικό του πολλές ΠΕΡΓΑΜΙΝΕΣ .
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΓΙΑΝΝΗ
ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ

Ανώνυμος είπε...

γιωργη δακη
την πρωτη κυριακη

Ανώνυμος είπε...

ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΤΕΤΟΙΑ ΥΠΟΤΙΜΗΣΗ ΝΑ ΤΗ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ Ο 1.56. ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΘΑ ΧΑΣΕΙ Ο ΔΑΚΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΕΙΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΓΑΛΑΖΙΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΠΟΥ ΡΗΜΑΞΕ ΤΗ ΧΩΡΑ

Ανώνυμος είπε...

2:08

Καλά,όταν ψηφίσετε όλοι μαζικά τον Τσίπρα θα ψηφίσω και εγώ τον Παπαιορδανίδη.

Ανώνυμος είπε...

Δεν βαρεθήκατε πιά αυτή την καραμέλα των νέων ανθρώπων; Ενας νέος δεν αποτελεί πανάκεια για την επίλυση των προβλημάτων μιας κοινωνίας. Ενας ικανός αντίθετα αποτελεί. Ικανούς έχουμε ανάγκη και όχι κατ΄ ανάγκην νέους....τώρα για τον Παπαιορδανίδη δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη γιατί δεν τον ξέρω....οψόμεθα λοιπόν

Ανώνυμος είπε...

Η πρωτια του ai-vres σημερα μαλλον θα δυσαρεστησει πολλους....χαχαχα....


Π.Π.

Ανώνυμος είπε...

NEO PAIDI EINAI KAI KALYTERO APO TON DAKH PISTEVO POU MAZEPSE NYFES KAI THEIES STO GRAFEIO GIA NA VAMPAKONOUN PARADES...
FTANEI PIA...NA EXOUME TO SOKOYTH ALLA 4 XRONIA KAI TOYS ALLOYS NA MOIRAZOYN SOYVLAKIA STA PANHGYRIA KAI NA TA DOKIMAZOYN OI IDIOI...

Ανώνυμος είπε...

Εννοείς την αναπαραγωγή της ειδησεογραφίας απο τα αθηναικά κανάλια;

ai-vreS είπε...

Έτσι. Ή από το live streaming του ΠΑΣΟΚ.

Ανώνυμος είπε...

Oταν το ai-vres εγραψε πιο κατω για τον Παπαιορδανιδη, τα αθηναικα καναλια ελεγαν για Ανδρεαδη...λιγο πιο προσεκτικος να εισαι φιλε. Εκτος αν αναφερεσαι σε αλλα τοπικα sites...

Π.Π.

ai-vreS είπε...

Για την ταμπακιέρα, κανένα σχόλιο;;;;

Ανώνυμος είπε...

ΔΕ ΓΑΜΙΕΣΤΕ ΡΕ ΡΟΥΦΙΑΝΑΚΙΑ ΜΠΑΣΤΑΡΔΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΩΤΙΕΣ ΣΑΣ ΟΥΣΤ ΨΟΦΗΣΤΕ ΜΟΥΝΟΠΑΝΑ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΩΡΑ ΣΑΣ

Ανώνυμος είπε...

Τούτων δοθέντων, ήταν η καλύτερη επιλογή...Θα δωσει καλο αγωνα και ο παραπανω φιλος δεν εχει αδικο. Στην πολιτικη η υποτίμηση είναι ό,τι χειροτερο...

Π.Π.

ai-vreS είπε...

Τι γλυκομίλητος που είσαι 2.29...

Ανώνυμος είπε...

Δηλαδή Π.Π θέλεις να μας πείς οτι ένα blogg που δηλώνει το ίδιο οτι δεν είναι αμιγώς δημοσιογραφικό έχει καλύτερη πληροφόρηση απο τα αθηναικά ΜΜΕ που βρίσκονται στο κέντρο των εξελίξεων; Μας δουλεύεις;;; ( ρητορικό το ερώτημα)

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΓΛΥΚΟΤΣΟΥΤΣΟΥΝΟΣ ΑΜΑ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΠΑΙΟΡΔΑΝΙΔΗΣ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΑΣΟΚ ΓΙΑ ΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

ai-vreS είπε...

Κατούρα και λίγο ρε φίλε που θα μας γαμήσεις κιόλας.
Και γεμάτος κόμπλεξ ...

Ανώνυμος είπε...

ΜΠΑΜΠΑΣΤΡΟΥΜΦ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ( Οτι θέλει λέει ο καθένας)

Ανώνυμος είπε...

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΕΡΜΑ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΛΗΤΑ...Ο ΛΟΓΟΣ ΤΩΡΑ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ! ΝΕΟΙ ΒΓΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΒΟΥΚΙ ΣΑΣ ΚΑΙ ΔΩΣΤΕ ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΗΞΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΗΘΕΝ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ!

Ανώνυμος είπε...

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΝΑΣ ΝΕΟΣ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΣ! ΤΕΛΟΣ ΟΙ ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΙ. ΚΑΛΟ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑΝΝΗ.

Ανώνυμος είπε...

RE 2,29 PRIN MAS PIDIKSIS PESMAS PIOS ISE NA DOYME AN SE GOYSTAROYME .

Ανώνυμος είπε...

PAPAIORDANIDIS,ANIPSIOS TOY GNOSTOY SYNDIKALISTI PILALIDI TIS DEI,AOSMOS,AXROMOS KAI GLIFTIS TON ATHINON....PAEI TO PASOK...

Ανώνυμος είπε...

Καλά ρε τη παλεύετε με τα βρισίδια. Ο Παπαιορδανίδης μια χαρά είναι. Τον φούσκωσαν οι άλλοι μια χαρά και λέει δε ......... θα βάλω βουλευτής την επόμενη!
Αυτή είναι η συμφωνία!
Τζάμπα διαφήμιση είναι για το παιδί!
Ή λέτε ο ίδιος να μη ξέρει ότι θα χάσει!
Δεν είναι και τόσο δα χαλβάς!
Ο δίκος μας ο χαλβάς ο πανηγυρίσιος ο Βασίλης ο Κωνσταντόπουλος να δούμε τι θα κάνει.
Πανηγυρίσιος γιατί μόνο στα πανηγύρια τον βλέπαμε και θέλει και δα δήμαρχος τρομάρα του!!

"Ο Θεσσαλονικιός"

Σ Κ είπε...

ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΛΛΕΣ ΠΟΤΙΣΤΡΕΣ!!!!!!!!!!!!!!
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΘΕΛΟΥΜΕ ΓΙΑΝΝΗ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΓΙΑΝΝΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

MHDEN AP TO TELOS MAKARIZE....
POIOS DINEI TA EXEGGYA OTI THA KERDISEI O DAKHS KI H PAREA TOY ? TI ORAMA MPORESE NA DOSEI O DAKHS STON TOPO ? MOLIS EFYGE H ND NA VAZEI PROSTIMA STH DEH ? ANTE RE APO DO ME TOYS POLITIKOYS TOY KOLOY...

Ανώνυμος είπε...

δεν είδατε ότι στο ai-vres γράφουν μόνο ΠαΣτόκοι και όχι Πασόκοι?

Ανώνυμος είπε...

ΡΕ ΣΥ 3:43 ΤΟΝ ΑΔΙΚΕΙΣ , ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΧΟΡΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΠΑΝΗΓΥΡΓΙΑ

Ανώνυμος είπε...

Μετά την επιτηχημένη ΣΟΣΙΑΛΗΣΤΙΚΗ.... σταδιοδρομία το ΠΑΣΟΚ στην Δυτική Μακεδονία...και
ειδικότερα ...στην Κοζάνη
με τον Κτηνίατρο Μητλιάγκα......
τον Ιατρό Ανδρεάδη.....
ΣΗΜΕΡΑ ......
με την αλλαγή πλεύσης .....σε ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟ ΠΑΣΟΚ...
το δείχνει έμπρακτα .....
με την επιλογή του Γεωπόνου.......
Παπα(ρα)Ιορδανίδη !!!!!!!!
Με γειά !!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Γενικά οι επιλογές του ΠΑΣΟΚ ήταν κάτω του αναμενόμενου,βλέποντάς τες χοντρικά,4 με 5 μοιάζει να μπορεί να τις διεκδικήσει.

Ανώνυμος είπε...

Πολλά συγχαρητήρια σους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ που αφού ψήφισαν με χέρια και με πόδια τον Καλλικράτη (για να μη ρίξουν την Κυβέρνηση-τρομάρα τους) ΑΡΝΉΘΗΚΑΝ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ. Δεν ντρέπεστε λίγο;
Γιατι; Εσείς δεν τον σχεδίασατε;
Γιατί αρνείστε να προσφέρετε στη μεγάλη επανάσταση;
Ο Παπαιορδανίδης καλός ειναι και θα αγωνιστεί, αλλα δεν τον θυσιάζουν έτσι...
Απαράδεκτοι. Απαράδεκτοι. Απαράδεκτοι!!!

Αντιδρούμε!!!!
ΘασΣτηρίξουμε τον Παπαιορδανίδη.
ΑΛΛΑ δεν πρόκειται να δώσουμε καμιά ψήφο στους συγκεκριμένους βουλευτές όταν έρθει η ώρα.
Αντε πια με τα παιχνίδια τους.

Ανώνυμος είπε...

aivreS
ανάρτησε το βιογραφικό......του Περιφερειάρχη....
δεν τον γνωρίζουν πολλοί.....
απο πού είναι ??????
πού εργάζεται ??????
τι διοικείσαι ??????
ποιά η προσφορά του..... στον τόπο που θέλει να διοικήσει ??????????
ποιά τα κριτήρια επιλογής του ???????

Ανώνυμος είπε...

Παιδια τα πραγματα ειναι πιο απλα.. λογω της δυσκολης εκλογικα για το ΠΑΣΟΚ περιφερειας, οι μεν κοτες που τους ζητηθηκε δεν εβαζαν , οποτε το ΠΑΣΟΚ έπρεπε να στείλει ενα προβατο στη σφαγή. Ε θα του υποσχεθηκε κ κατι ο Γιωργάκης .. αλλα δύσκολα να κερδισει..

Ανώνυμος είπε...

Γιάννης Παπαϊορδανίδης.
Νέος επιστήμονας,
γεωπόνος,
μέλος του Δ. Σ. του ΟΠΕΚΕΠΕ κοντά στον αγρότη,
====================================

με συνεπή δράση στη νομαρχιακή αυτοδιοίκηση Κοζάνης

Ανώνυμος είπε...

Τπτ παιδια , βολεμενος απο το ΠΑΣΟΚ στον ΟΠΕΚΕΠΕ..... golden boy της αγροτιας.

Ανώνυμος είπε...

xaxaxaxaxaxax RE seis sas paw oti uelete stoixhma.. se 12 meres 8a episttrepsei to xrisma pisw!!!! 8a kanei aytos sindiasmo????????????????????????????? xaxxaxaxaaxaaa

Ανώνυμος είπε...

Παρασκευή, 19 Φεβρουαρίου 2010
Στη νέα διοίκηση του ΟΠΕΚΕΠΕ ο Νομαρχιακός Σύμβουλος Κοζάνης Γ. Παπαϊορδανίδης

Ο Καημένος......ο Περιφερειάρχης δεν πρόλαβε....λόγω της αξιοκρατίας του ΠΑΣΟΚ....
να φέρει εις πέρας ......

την εύρυθμη λειτουργία του οργανισμού..... μετά τα προβλήματα που παρουσιάστηκαν με την ψηφιοποίηση.....

ΠΑΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ !!!!!!!!
ΑΛΛΟΙΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΑΓΡΟΤΕΣ !!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Ολοι εχουν αναγορευθεί σήμερα σε θεωρητικούς "των αρετών της άρνησης". Αναρίθμητες δημόσιες παρεμβάσεις - εγκώμια κακολογίας. Ξεχνούν όμως οτι το νέο είναι απελευθερωμένο απο τα πάντα.

Ανώνυμος είπε...

Κυρίες και Κύριοι το ύφος των περισσοτέρων σχολιαστών, στην καλύτερη περίπτωση, είναι απαράδεκτο.. ένδειξη της ιδιαίτερα αρρωστημένης αντίληψης τους για τα κοινά και τους εκπροσώπους αυτών. Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή:
1) σχολιαστής αναφέρει (4:21μμ)για βιογραφικό, από πού είναι, πού εργάζεται
ποιά η προσφορά του στον τόπο που θέλει να διοικήσει, ποιά τα κριτήρια επιλογής του... Εδώ ένα είναι ξεκάθαρο ότι έχουμε να κάνουμε με μία κλασσική περίπτωση κίναιδου.. Πιο βιογραφικό ρε φίλε σαν και αυτό που έχει ο περίφημος μπαταφλιξ; Δηλαδή βιογραφικό με εκατοντάδες συμμετοχές σε οργανισμούς και υπηρεσίες του Δημοσίου που αποδεικνύουν το τίποτα και το καθόλου... τώρα ποιανού παιδί είναι η αλήθεια να λέγεται είναι ένα ζήτημα ειδικά για τους Κοζανίτες ψηφοφόρους.... Ποια είναι η προσφορά στο τόπο... εδώ ξεχειλίζει το ποτήρι... κίναιδε πια είναι η προσφορά στο τόπο των δημοτικών και νομαρχιακών αρχόντων την τελευταία 20 ετία... δεν χρειάζεται ούτε καν απάντηση (εκτός των υπαλλήλων τους των εργολάβων και των προμηθευτώντους οι οποίοι έχουν άλλη άποψη). Τέλος τα κριτήρια της επιλογής του είναι πολιτικά δηλαδή άνθρωπος που υποστήριξε τον ΓΑΠ στα δύσκολα και δεν είναι αεριτζής με εξασφαλισμένες νίκες... ο νοών νοείτω.
2)ο 3:50 έπιασε το νόημα.. Για όλα αυτά τα ζώα που επί μία εικοσαετία κατακρεούργησαν το πολιτικό μέλλον πολλών γενεών και ιδιαίτερα αξιόλογων ανθρώπων αλλά και τα υπνωτισμένα ζώα που τους ψήφισαν θα έλεγα ότι θα τους άξιζε ένας κτηνίατρος αλλά και γεωπόνος δεν είναι άσχημα...
3) Τώρα για το φιλοσοφικό ερώτημα του 2:14 τι να πω, αρκούμαι σε ένα σύντομο σχόλιο: οι ικανότητες σε αυτό εδώ τον τόπο επί σειρά ετών είναι δημιούργημα της φαντασίας ορισμένων επειδή όλοι τους εξυπηρετούσαν μικροπολιτικά συμφέροντα συνεπώς δεν υπάρχουν ικανοί άνθρωποι με την στενή έννοια αλλά αχυράνθρωποι ικανοί να μας βουλιάζουν κάθε μέρα και από λίγο... συνεπώς φάε την καραμέλα σου διάβασε και λίγο Μπαμπινιώτη και όλα αργά η γρήγορα θα αρχίσουν να αποκαλύπτονται...
4) επειδή έχω και δουλειές δηλώνω την αμέριστη μου συμπαράσταση σε αυτούς πέρα από το ποτάμι επειδή μου δίνουν την αίσθηση ότι κάτι ξέρουν και πήγαν από την άλλη πλευρά του ποταμού..
Τέλος δεν είμαι φίλος του Παπαιορδανίδη ωστόσο τον γνωρίζω (τυπικά) αλλά έχω την αίσθηση ότι κάτι καλό αναδυκνύεται με αυτή την υποψηφιότητα..
Αα.... θα ήθελα να επισημάνω ότι έχει πολλούς ανώνυμους εδώ μέσα, συνεπώς θα γράψω και εγώ σαν ανώνυμος αλλά εφόσον υπάρχει κάποιος επώνυμος πολύ ευχαρίστως να του απαντήσω επώνυμα..

Ανώνυμος είπε...

τα αρχικά σου 5:26 είναι Σ.Τ. Καλή τύχη πάντως στον παπα - JORDAN αξίζει να δοκιμάσει την τύχη του.

Ανώνυμος είπε...

ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΒΑΛΩ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΑΠΛΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΣΤΙΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ .
ΑΠΛΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ , ΧΩΡΙΣ ΜΕΓΑΛΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΥΜΠΑΝΟΚΡΟΥΣΙΕΣ .
ΔΙΑΒΑΖΩ ΟΜΩΣ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ 'ΚΡΙΤΙΚΕΣ' ΟΛΩΝ ΕΣΑΣ , ΚΑΙ ΛΕΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΤΕ ΟΥΤΕ ΦΤΥΣΙΜΟ .
ΚΡΥΜΕΝΟΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΣΑΣ , ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΙ , ΧΕΡΕΚΑΚΟΙ , ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΣ , ΜΟΧΘΗΡΟΙ , ΒΓΑΖΕΤΕ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΥΠΟ ΤΟΝ ΤΥΠΟ ΤΩΝ 'ΕΙΔΙΚΩΝ' ΒΕΒΑΙΩΣ , Ο,ΤΙ ΚΑΚΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ΣΑΣ .ΚΟΙΤΑΧΤΗΤΕ ΣΤΟΝ ΚΑΘΡΕΦΤΗ !!!ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΔΕΚΑ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ , ΑΛΛΑ ΜΕ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ .
ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΔΕΙΤΕ , ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΙΟΤΟΜΑΡΑ , ΚΑΘΙΚΙΑ , ΚΑΙ ΑΛΗΤΑΡΑΔΕΣ .
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΘΕ ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΝΑ ΠΕΙ 'ΟΧΙ , ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΚΑΤΕΥΤΩ'.
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΙΔΙΩΞΗ ΣΑΣ , ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ?
Π.Γ.

ΕΣΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΤΟ (ΑΝΩΝΥΜΟ) ΘΡΑΣΟΣ ΝΑ ΜΕ ΚΡΙΝΕΤΕ ΩΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ???

Ανώνυμος είπε...

ΕΥΤΥΧΩΣ ΔΗΛΑΔΗ ΕΝΑΣ "ΣΩΤΗΡΑΣ" ΛΙΓΟΤΕΡΟΣ

Ανώνυμος είπε...

8.08 ara dn tha kateveis telika??

Ανώνυμος είπε...

ΚΥΡΙΕ ΠΛΙΑΤΣΙΟ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΓΡΑΦΙΚΟΣ,ΣΑΛΙΑΡΗΣ, ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΟΣ ΜΕ ΤΗΣ ΔΗΘΕΝ ΠΡΩΤΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΣΤΟ ΦΙΝΑΛΕ ΟΛΟ ΕΞΩ ΠΕΦΤΕΤΕ,ΕΛΕΟΣ ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΑΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΣΑΣ ΤΡΩΜΕ ΣΤΗΝ ΜΑΠΑ ΜΑΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΦΤΑΝΕΙ ΤΟ ΓΛΥΨΙΜΟ ΚΑΙ ΤΑ ΧΑΖΟΠΑΙΔΙΑΡΙΣΜΑΤΑ ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΙΤΕ ΕΠΙΕΤΛΟΥΣ , ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΣΑΣ ΠΕΣΑΝ ΚΑΙ ΜΥΑΛΟ ΔΕΝ ΒΑΛΑΤΕ ΑΚΟΜΑ...
Α.Κ.

Ανώνυμος είπε...

Γιατί δεν έβαλε και καμιά γυναίκα ο Παπανδρέου για Περιφερειάρχη. Στα λόγια μόνο μιλάει για ισότητα; Την ξέχασε και αυτήν;
Γιατί υποχρεώνει τους συνδυασμούς να βάζουμε 30% γυναίκες και αυτός δεν το κάνει;

Ανώνυμος είπε...

Ξέρετε πόσοι νέοι είναι χειρότεροι από τους παλιούς; Εξαρτάται από το αν κόψανε τον ομφάλιο λώρο από τον κομματικό τους σωλήνα. Αλλιώς γίνονται γενίτσαροι του πασά και πολύ χειρότεροι από αυτόν.
Γιαυτό όλα είναι θέμα τι θέλουν να υπηρετήσουν οι υποψήφιοι το κόμμα ή την κοινωνία.
Ελπίζω ο Παπαϊορδανίδης να βγει με θέσεις για τον τόπο και όχι για το κόμμα που τον έβαλε για περιφερειάρχη.
Διαφορετικά δεν έχει καμιά τύχη στις εκλογές.

Ανώνυμος είπε...

Kεφακια εχει αποψε η γνωστη παρεα...

Π.Π.

Ανώνυμος είπε...

Αν θέλουμε πάντως να κάνουμε μια εκτίμηση των γεγονότων που οδήγησαν στην επιλογή Παπαϊορδανίδη, νομίζω ότι πρέπει να δεχθούμε τα εξής:
1) Και οι δύο εμφανιζόμενοι ως υποψήφιοι βουλευτές - Κουκουλόπουλος και Αθανασιάδης - προέβλεψαν ότι θα ήταν ντέρμπι η μάχη στην Δ. Μακεδονία κι όχι περίπατος. Με την αρνητική αύρα που έχει δε η Κυβέρνηση λόγω μνημονίου , δεν ρίσκαραν.
2) Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκε μάλλον κι ο Ανδρεάδης
3) Τα άλλα ονόματα που ακούστηκαν δηλ. Βλατής και Κοκελίδης δεν θα είχαν καμία τύχη
Οπότε έπρεπε να βρεθεί κάποιος που να δεχτεί να κατεβεί σε έναν χαμένο αγώνα, χωρίς να κάψει το χαρτί του - γιατί οι υπό 1 και 2 ανωτέρω , θα το έκαιγαν. Για αυτόν και μόνο η προβολή του υποψηφίου, είναι κέρδος.Οπότε και καλώς δέχθηκε.
Ο Δακής βέβαια σήμερα θα πρέπει να ανοίγει σαμπάνιες από το μεσημέρι...

Ι.Μ.

Ανώνυμος είπε...

Ρε τον Τατούλη, πορεία που την έχει κάνει. Από το ΕΚΚΕ (την εποχή που ήταν μαοικό) στη ΝΔ,μετά ανεξάρτητος και τώρα με το ΠΑΣΟΚ. Τελικά για να προβάλεσαι και να είσαι πάντα μέσα σε όλα χρειάζεται να κάνεις διαδρομές.........

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΣ 9.21 .ΟΧΙ , ΔΕΝ ΘΑ 'ΚΑΤΕΒΩ' ΤΕΛΙΚΑ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ. ΔΕ ΧΑΘΗΚΕ ΚΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ.
ΠΡΟΣ 9.04 . 'ΕΝΑΣ "ΣΩΤΗΡΑΣ" ΛΙΓΟΤΕΡΟΣ' ΛΟΙΠΟΝ. 'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ' ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΡΩΝΙΑ. ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΑ ΓΙΑ ΑΤΟΜΑ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ.
Π.Γ.

Ανώνυμος είπε...

παπα - JORDAN
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ?
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ?

Πράσινη γλίτσα είπε...

Τα κορυφαία στελέχη του ΠΑΣΟΚ γύρισαν επιδεικτικά την πλάτη στον πρωθυπουργό, αρνούμενοι να μπουν στα ψηφοδέλτια, αποφεύγοντας να εκτεθούν στην λαϊκή ετυμηγορία.
“Γράψε σβήσε μέχρι την τελευταία στιγμή – Ζυμώσεις και έντονο παρασκήνιο λίγο πριν τις τελικές ανακοινώσεις” μετέδιδε το Skai. Δεν μπορούσε δηλαδή ο Γιώργος λίγες ώρες πριν από την προγραμματισμένη για σήμερα ανακοίνωση των υποψηφιοτήτων να κλείσει τον κατάλογο. Δεν τον υπολογίζουν πλέον.
Μόνο ο γίγαντας της δημοσιογραφίας Πλιάτσος εδώ και καιρό ηταν σίγουρος για την υποψηφιότητα Παπαραιορδανίδη, ομως κανένας δεν τον επαιρνε στα σοβαρά.

Ανώνυμος είπε...

Μπορει η επιλογη στο τελος να ειναι Κουκουλοπουλος. Αλλα με βαση τα οσα ξερουμε αποψε και εαν δεν αλλαξει κατι το πρωι η ΠΡΟΤΑΣΗ θα ειναι Ανδρεαδης.

Π.Π.

Γειάσου γίγαντα της δημοσιογραφίας με τις διασυνδέσεις σου και με τις αναλύσεις σου.

Ανώνυμος είπε...

ΑΦΟΥ ΛΟΙΠΟΝ 10:50 ΛΕΣ ΟΤΙ ΣΕ ΕΙΡΩΝΕΥΟΜΑΙ ΑΝΕΦΕΡΕ ΜΟΥ Ε Ν Α ΑΤΟΜΟ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ Η ΓΕΝΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 80 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΦΕΡΕ ΚΑΤΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΒΟΛΕΜΑ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΡΟΥΣΦΕΤΙΑ ΣΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥ. ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΙΣΑΙ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΕΣΥ!!! ΣΕ ΤΕΤΟΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΑΠΙΟ ΜΕΧΡΙ ΚΟΚΚΑΛΟ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙΣ ΣΚΑΡΤΟΣ. ΒΡΕΣ ΜΟΥ ΕΝΑΝ ΚΙ ΕΓΩ ΘΑ ΣΟΥ ΖΗΤΗΣΩ ΚΑΙ ΣΥΓΝΩΜΗ.

Ανώνυμος είπε...

kozan.gr: «Μυστικές» οι συναντήσεις του πρωθυπουργού με τους υποψήφιους περιφερειάρχες αλλά το Kozan.gr ήταν και εκεί....
Με συνθήκες άκρας μυστικότητας ξεκίνησε η ειδοποίηση των προσώπων που θα προταθούν ως υποψήφιοι Περιφερειάρχες από τον πρωθυπουργό και πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ, ενόψει της ανακοίνωσης τους την Κυριακή. Όπως γράψαμε πρώτοι στο kozan.gr, ο Πάρις Κουκουλόπουλος είναι αυτός που κλήθηκε απο τον πρωθυπουργό να συζητήσει την σίγουρη όπως φαίνεται υποψηφιότητά του στην περιφέρεια Δ. Μακεδονίας. Τον πρωθυπουργό επισκέφτηκαν ακόμη και οι Γιάννης Μαγκριώτης και Κατερίνα Μπατζέλη.

2/09/2010 14:58|www.kozan.gr

kozan.gr: Κατά πάσα πιθανότητα ο Πάρις Kουκουλόπουλος λέει το ναι για την Περιφέρεια Δ. Μακεδονίας
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του kozan.gr αυτή τη στιγμή ο Πάρις Κουκουλόπουλος βρίσκεται έξω απο το γραφείο του πρωθυπουργού(έπειτα απο πρόσκληση του ιδίου) και όπως φαίνεται θα είναι αυτός που θα ηγηθεί του περιφερερειακού ψηφοδελτίου του ΠΑΣΟΚ στην περιφέρεια Δ. Μακεδονίας.

2/09/2010 14:18|www.kozan.gr

Ανώνυμος είπε...

Επειδη η γνωστή ομαδα εχει κεφακια αποψε και αυριο βλεπω παλι να στοχοποιούν συγκεκριμενα προσωπα, ας θυμηθουμε κατι: "Πρωινος Λόγος" 13 Αυγούστου 2010.


"Δυο ονόματα…

Στην περίπτωση που, τελικά, Αλέκος Αθανασιάδης και Πάρις Κουκουλόπουλος δεν είναι, όντως, υποψήφιοι στην Περιφέρεια, τότε κρατήστε δυο ακόμη ονόματα, τα οποία θα «παίξουν» για τη θέση του υποψήφιου περιφερειάρχη του ΠΑΣΟΚ στη Δυτική Μακεδονία: Ιορδάνης Ανδρεάδης και Γιάννης Παπαϊορδανίδης. Ήδη έχουν αρχίσει να ακούγονται και όσο περνούν οι μέρες, τόσο θα ακούγονται και περισσότερο…

ΠΑΝ."


Για την αντιγραφη, με ολο το σεβασμο στο ai-vres για το σχολιο

Π.Π.


Υ.Γ. Θα μας ενημερωσει κανεις φιλος για τη λαικη συνελευση στο Βελβεντο;

Ανώνυμος είπε...

Η μη κυβερνητική Οργάνωση είναι πλέον πραγματικότητα.
Μπροστά σε 1.000 Βελβεντινούς παρουσιάστηκε το καταστατικό, και λαμβάνει ομόφωνα πλέον το δρόμο προς το Πρωτοδικείο. Εγγραφές ιδρυτικών μελών για 3 μέρες και μετά η "Κοινωνία των Πολιτών" θα είναι πραγματικότητα.

Ανώνυμος είπε...

ΛΑΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ -ΒΕΛΒΕΝΤΟ.
Ασφυκτικά γεμάτο το Μετόχι μέσα και έξω.
Γύρω στα 1.500 άτομα δηλαδή...
Αποφάσεις: Δεν ψηφίζει κανείς σύμφωνα και με το Δημοψήφισμα .
Αναλύθηκαν τα άρθρα της Εταιρείας Λαϊκής βάσης .
Γράφτηκαν ήδη πολλά μέλη .
Θα γραφούν όλοι οι Βελβεντινοί, αλλά και φίλοι στην πορεία .Που σημαίνει ότι το Βελβεντό χαράζει την δική του αυτοδιοικητική πορεία.

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΣ 9.04 . 'ΕΝΑΣ "ΣΩΤΗΡΑΣ" ΛΙΓΟΤΕΡΟΣ' ΛΟΙΠΟΝ. 'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ' ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΡΩΝΙΑ. ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΑ ΓΙΑ ΑΤΟΜΑ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ.
Π.Γ.

Ανώνυμος είπε...

FAGVTHIKATE OLOI ME TON PLIATSIO. O KARYPIDIS EINAI KOUMPAROS TOY ATHANASIADH KAI ELEGE PWS EIPE TO NAI KAI STO WEST O PAPADOPOULOS XAIROTAN POU EPIBEBAIWTHKE GIATI EIXE PEI ATHANASIADH EDW KAI 3 MHNES. AFHSTE TOYS ATHIUNAIOYS POU PASSARAN OSA TOYS ELEGAN KAI DEN EIXAN IDEA.

Ανώνυμος είπε...

mia xara einai o papaiordanidis,neos kai elpidoforos.kalh toy epityxia!

Ανώνυμος είπε...

Προς 5.26. Τον Μπαμπινιώτη στον επιστρέφω γιατί μάλλον τον έχεις μεγαλύτερη ανάγκη. όσον αφορά τώρα στην ανάλυση σου περι ικανών και άξιων ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΜΠΑΡΟΥΦΟΑΝΑΛΥΣΗ δεν έχω ξαναματακούσει...διάβασε λοιπόν λίγο παραπάνω και τα ξαναλέμε..

Ανώνυμος είπε...

Mεγαλύτερη Μπαρουφοανάλυση ...
---------------------------------------
Το ελληνικό λεξικό εμπλουτίστηκε και με μια καινούργια λέξη...
Μπαρουφοανάλυση...

Ανώνυμος είπε...

Οπως και με μία άλλη που σε εκφραζει απόλυτα... σφηνομακάκας..

Ανώνυμος είπε...

Για τον 12:54 μμ
Για να δούμε... Τον Μπαμπινιώτη μου τον επιστρέφεις.. σ' ευχαριστώ πολύ. Το ύφος της απαντήσεως σου μου δίνει την δυνατότητα να καταλάβω το απύθμενο βάθος των πολιτικών και όχι μόνο γνώσεων που έχεις. Ας έρθουμε στο κυρίως θέμα:
α) μπαρουφοανάλυση : ο ανώνυμος σχολιαστής δείχνει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την αντίληψη του για το πώς διεξάγεται ένας, ας πούμε, πολιτισμένος διάλογος. Χρησιμοποιεί δε ιδιαίτερα τεκμηριωμένο λόγο. Σε ένα μοναδικό παραλήρημα διαύγειας μας γράφει: Δεν βαρεθήκατε πια αυτή την καραμέλα των νέων ανθρώπων; Ένας νέος δεν αποτελεί πανάκεια για την επίλυση των προβλημάτων μιας κοινωνίας. Ένας ικανός αντίθετα αποτελεί. Ικανούς έχουμε ανάγκη και όχι κατ ανάγκην νέους.
β) συνέχεια μπαροφουανάλυσης (βλ Μπαμπινιώτη): ο σχολιαστής εκτιμά ότι είναι καραμέλα (σικ έκφραση) το ζήτημα της συμμετοχής των νέων ανθρώπων στην πολιτική και για να τεκμηριώσει την άποψη του κάνει αναφορά στους ικανούς ανθρώπους ανεξάρτητα από την ηλικία τους (φαντάζομαι). Ας δούμε την έννοια της πολιτικής ικανότητας σύμφωνα με τα δικά μου ιδεολογικά πιστεύω: μεταξύ άλλων διαβάζουμε εμείς οι αγράμματοι – ότι με τη στενότερη έννοια, ως ικανότητες θεωρούνται οι ψυχικές ιδιότητες του ανθρώπου που συγκροτούν ορισμένο σύμπλεγμα, το οποίο τον καθιστά κατάλληλο για ορισμένο ιστορικά διαμορφωμένο είδος εργασιακής δραστηριότητας. Η διαμόρφωση των ικανοτήτων προϋποθέτει την αφομοίωση από το άτομο των τρόπων δραστηριότητας που έχει επεξεργασθεί η ανθρωπότητα στη διαδικασία της ιστορικής της ανάπτυξης. Η ώριμη προσωπικότητα με τις ικανότητες της συνιστά "διάθλαση" του κοινωνικού περιεχομένου μέσω της βιολογικής, της ψυχοφυσιολογίας ιδιαιτερότητας του συγκεκριμένου ατόμου (ιδιοτυπία νευρικού συστήματος, ηλικία, φύλο κ.λπ.).Ο μονόπλευρος ως προς τις ικανότητες του άνθρωπος συνδέεται με τις ανταγωνιστικές ιστορικές μορφές του υποδουλωτικού καταμερισμού της εργασίας. Η ολόπλευρη ανάπτυξη των δημιουργικών ικανοτήτων του ανθρώπου συνδέεται με την ώριμη αναπτυγμένη αταξική κοινωνία.
γ) δεν ξέρω τι πρέπει να διαβάσω αλλά εκτιμώ ότι χρειάζεσαι και εσύ λίγο βοήθεια: από την μεταπολίτευση έως σήμερα η διαδικασία ανάδειξης “ικανών” εκπροσώπων στα κοινά είχε και έχει (ελπίζω να αλλάξει) συγκεκριμένα χαρακτηριστικά – αυστηρή κομματική ιεράρχηση – ανάδειξη εκπροσώπων με κομματικά κριτήρια – Διοίκηση Γραφειοκρατία (ανώτατη ιεραρχία) μόνον με κομματικά κριτήρια. Ούτε λίγο ούτε πολύ η μικρογραφία του παραπάνω συστήματος εφαρμόστηκε στην τοπική και νομαρχιακή αυτοδιοίκηση της χώρας. Συνεπώς, κλείνοντας, θα ήθελα να σου επισημάνω ότι ένας σημερινός 50 - 60άρης που ασχολήθηκε με τα κοινά και ο οποίος ακολούθησε την προπεριγραφείσα διαδικασία για την πολιτική του ανάδειξη δεν είναι ικανός αλλά εγκλωβισμένος (όσο άξιος και εάν είναι) στην βρώμικη και σαθρή Ελληνική πολιτική πραγματικότητα. Εξ ου και η τραγική οικονομική κατάσταση της Χώρας των ικανών της προηγούμενης γενιάς. Οι πλειοψηφία των νέων ανθρώπων έχουν τα παρακάτω χαρακτηριστικά: α) δεν έχουν τα βαρίδια των γονιών τους δηλαδή αντιλαμβάνονται την πραγματικότητα τελείως διαφορετικά από τις προηγούμενες γενιές β) έχουν αντικειμενική εικόνα του ορθού και του λάθους λόγω της μόρφωσης που οι περισσότεροι έχουν λάβει (2βάθμια – 3βάθμια εκπαίδευση) σε αντίθεση με τους παλαιότερους γ) γνωρίζουν και ξέρουν ότι η κοινωνία δεν αποτελείται ή δεν θα έπρεπε να αποτελείται από κομματικά συστήματα αξιών αλλά από ανθρωποκεντρικά συστήματα αξιών δ) τέλος δεν χρωστάν σε κανένα.
Έχω την αίσθηση ότι ο χειρότερος (…) νέος που θέλει να ασχοληθεί με τα κοινά σε σχέση με έναν έμπειρο επαγγελματία πολιτικό των τελευταίων δεκαετιών (αυτοδιοίκηση, περιφέρεια, κοινοβούλιο) είναι μακράν καλύτερος από τον τελευταίο.. Τελικά υπάρχουν άνθρωποι που υποφέρουν από σοβαρότατη έλλειψη αιματώσεως του εγκεφάλου….

Ανώνυμος είπε...

Ο 1.21 είμαι αναλυτή της δεκάρας...μάθε να ξεχωρίζεις τα εύκολα και άσε τις περισπουδαστες αναλύσεις για άλλους...

Ανώνυμος είπε...

Ειλικρινά ΣΥΝΟΝΟΜΑΤΕ ΑΝΩΝΥΜΕ 9.57 αυτά που γράφεις τα καταλαβαίνεις ή απλά αντιγράφεις απο παρωχυμένα μαρξιστικά αναγνώσματα της δεκαετίας του 70 που εκ των πραγμάτων σήμερα βρίσκονται στους σκουπιδοντενεκέδες της ιστορίας; Είναι όμως λυπηρό ( για έναν μορφωμένο αποτι φαίνεται άνθρωπο) να καταβάλλεις τέτοιας έντασης πνευματική προσπάθεια προκειμένου να υποστηρίξεις την κομματική υποψηφιότητα του ΠΑΠΑΙΟΡΔΑΝΙΔΗ...ελεος... συμφωνώ οτι επιβάλλεται να προχωρήσουμε σε μια ηλικιακή ανανέωση του πολιτικού μας προσωπικού...συμφωνώ ότι η πολιτική εμπειρία των μεγαλύτερων έχει διαβρωθεί σε μεγάλο βαθμό απο την αμετροέπεια, τη διαφθορά, την ασυδοσία, την ανομία κ.ο.κ...συμφωνώ οτι φτάνει πιά με τους πολιτικούς δεινοσαύρους...αλλά απο το σημείο αυτό μέχρι το σημείο να αγιοποιούμε τον οποιοδήποτε είναι κάτω των 40 ετών και να του προσδίδουμε υπερφυσικές ικανότητες υπάρχει ένα αγεφύρωτο λογικό χάσμα...δες γύρω σου...Κασαπίδης, Ζηκόπουλος, Τοπαλίδης...δηλαδή το επιχειρήμα σου αφορά και αυτούς ????( κάτω των 40 είναι)....

Ανώνυμος είπε...

Και κάτι τελευταίο...είναι βαρετός κομφορμισμός και όχι προοδευτικό επιχειρημα να θεωρείς έναν νέο άνθρωπο λύση πασπαρτού για όλα τα προβλήματα του πολιτικού μας συστήματος...το σύστημα είναι που πάσχει...ένα σύστημα που ζωοδοτείται καθημερινά απο την παρασιτική και κρατικοδιαιτη συμπεριφορά εκατομμυρίων ελλήνων ( νέων, μεσήλικων και ηλικιωμένων) και το οποίο εξ ορισμού αφομοιώνει τον οποιοδήποτε επιδιώκει να το υπηρετήσει....δεν είναι θέμα λοιπόν ηλικιακό... το ποιός δηλαδή αναλαμβάνει να σε εκπροσωπήσει στο συγκεκριμένο σύστημα...είναι πρόσβλημα πρωτίστως συστημικό...που δεν μπορεί σε καμμία περίπτωση να αλλάξει απο κάποιον που παρουσιάζεται μπροστά σου και αναφωνεί ΄΄ γειά σου. Είμαι 35 ετών.Ψηφισε με για να αλλάξουμε τα πάντα΄΄΄....Είναι δυνατόν να θεωρείς το συνθηματάκι αυτό επιχείρημα άξιο σχολιασμού;;;;;;;;

Ανώνυμος είπε...

Τα νέα μέλη της κυβέρνησης σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες

Πρωθυπουργός: Γιώργος Παπανδρέου

Αντιπρόεδρος της κυβέρνησης: Θεόδωρος Πάγκαλος
Υπουργός Επικρατείας: Χάρης Παμπούκης

Υπουργείο Προεδρίας:
Υπουργός: Γιάννης Ραγκούσης
Αναπληρωτής υπουργός Προεδρίας αρμόδιος για τη Βόρεια Ελλάδα και την Ανάπτυξη: Σωκράτης Ξυνίδης

Υπουργείο Ανάπτυξης
Μιχάλης Χρυσοχοΐδης
Υφυπουργός: Τάκης Ρήγας στον τομέα του Εμπορίου
Υφυπουργός: Ντίνος Ρόβλιας στον τομέα των Επενδύσεων

Υπουργείο Οικονομικών
υπουργός: Γιώργος Παπακωνσταντίνου

Υπουργείο Εξωτερικών
υπουργός: Δημήτρης Δρούτσας
αναπληρωτής υπουργός: Μαριλίζα Ξενογιαννακοπούλου με αρμοδιότητα τα ευρωπαϊκά θέματα
υφυπουργός: Δημήτρης Δόλλης

Υπουργείο Εθνικής Αμυνας
Υπουργός: Βαγγέλης Βενιζέλος
αναπληρωτής υπουργός: Πάνος Μπεγλίτης

Υπουργείο Εργασίας:
υπουργός: Λούκα Κατσέλη

Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη:
Υπουργός Χρήστος Παπουτσής
υφυπουργός: Μανώλης Όθωνας

Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων
Υπουργός: Αννα Διαμαντοπούλου
Αναπληρώτρια υπουργός: Φώφη Γεννηματά

Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων
Υπουργός: Δημήτρης Ρεππας

Υπουργείο Υγείας Διατροφής και Άθλησης
Υπουργός: Ανδρέας Λοβέρδος
υφυπουργός Μιχάλης Τιμοσίδης

Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων
Υπουργός: Κώστας Σκανδαλίδης
υφυπουργός: Μιλένα Αποστολάκη

Υπουργείο Περιβάλλοντος και Κλιματικών Αλλαγών
Υπουργός: Τίνα Μπιρμπίλη

Υπουργείο Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων
Υπουργός: Χάρης Καστανίδης

Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού
Υπουργός: Παύλος Γερουλάνος
Αναπληρωτής υπουργός με αρμοδιότητα τα μέσα ενημέρωσης: Τηλέμαχος Χυτήρης

Υπουργείο Θαλασσίων Μεταφορών και Νήσων
Υπουργός: Γιάννης Διαμαντίδης
υφυπουργός: Ελπίδα Τσουρή

Σύμφωνα με πληροφορίες, από τον ανασχηματισμό προκαλούνται και αλυσιδωτές μετακινήσεις και στο εσωτερικό του ΠΑΣΟΚ μετά την είσοδό τους στην κυβέρνηση του κ. Ξυνίδη και Παπουτσή. Τη θέση του κ. Ξυνίδη ως γραμματέας του Εθνικού Συμβουλίου αναλαμβάνει όπως όλα δείχνουν ο κ. Καρχιμάκης, ενώ τη θέση του κ. Παπουτσή και ως κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος θα αναλάβει ο κ. Μιλτιάδης Παπαϊωάννου.

Πάντως, ο "μεταμεσονύχτιος" ανασχηματισμός είναι σαρωτικός και το νέο κυβερνητικό κλίμα είναι πολυπληθέστατο. Από την παλιά κυβέρνηση από υπουργούς αποχωρεί μόνο η κα Κατερίνα Μπατζελή και από τους υπόλοιπους απλά μετακινούνται σε διαφορετικά υπουργεία.

Τα υπουργεία πχ της Ανάπτυξης και της Ναυτιλίας που είχαν ενσωματωθεί επανέρχονται όπως ήταν μέχρι τώρα, ενώ για πρώτη φορά σε κυβερνητικό σχήμα παρατηρούνται τόσοι πολλοί αναπληρωτές.
Μαγκριώτης και Κουκουλόπουλος στην απ' εξω.

Ανώνυμος είπε...

Η νέα και άφθαρτη Μπατζελή ( τέκνο της περίφημης ΠΑΣΕΓΕΣ) εκδιώχτηκε κακήν κακώς απο το κυβερνητικό σχήμα...πώ πώ...τί κρίμα για τους νέους ανθρώπους να αντιμετωπίζονται έτσι απο το σκληρό σύστημα εξουσίας....για να μαθαίνεις και εσύ τέκνο του κρατικοδίαιτου ΟΠΕΚΕΠΕ τί σε περιμένει...

Το Προφίλ μας