Επίκαιρα Θέματα:

Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου 2010

Κ. Κοσμίδης: δεν θα είμαι υποψήφιος για τη διεκδίκηση του Δήμου Βοΐου

Συνδημότισσες και συνδημότες,
Φίλες και φίλοι,
Τον τελευταίο καιρό έχουν ακουστεί πολλά σχετικά με την υποψηφιότητά μου ή όχι στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές, χωρίς να έχει ανακοινωθεί κάτι συγκεκριμένο από την πλευρά μου. Έχοντας διανύσει μία πορεία τεσσάρων σχεδόν χρόνων στο Δήμο Σιάτιστας, σήμερα βρίσκομαι στη δυσάρεστη θέση να ανακοινώσω ότι δεν θα είμαι υποψήφιος Δήμαρχος στις εκλογές για τη διεκδίκηση του Δήμου Βοϊου.

Δυσκολεύτηκα πολύ να πάρω την απόφαση αυτή. Ήθελα να συνεχίσω. Ήθελα να είμαι παρών. Ήθελα να είμαι στην πρώτη γραμμή. Λόγοι, όμως, ανεξαρτήτως, της θελήσεως μου, λόγοι υγείας, με οδήγησαν στην απόφαση αυτή. Εύχομαι στους υποψήφιους Δημάρχους καλή επιτυχία στον αγώνα τους και δηλώνω ότι θα είμαι παρόν να προσφέρω όποια βοήθεια χρειαστεί στον επόμενο Δήμαρχο για το καλό του νέου Δήμου και των κατοίκων του Βοϊου.
Με τιμή
Κωνσταντίνος Κοσμίδης
Δήμαρχος Σιάτιστας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας