Επίκαιρα Θέματα:

Κυριακή 13 Σεπτεμβρίου 2009

Πρωθυπουργική εμφάνιση Γ. Παπανδρέου στη συνέντευξη τύπου της ΔΕΘ

Ήρεμος, εύστοχος, αποφασισμένος, έδινε μεστές και ολοκληρωμένες απαντήσεις σε όλες τις ερωτήσεις που του έγιναν. Απέφυγε τους σκοπέλους που τον οδηγούσαν στα εσωκομματικά και οδηγούσε την κουβέντα στην οικονομία και στο πρόγραμμά του.
Για την οικονομία είναι έτοιμος: "Έχω πάει στον Τρισέ, έχω πάει στον Μπαρόζο, έχω μιλήσει με τον Αλμούνια, έχω μιλήσει με πολλούς άλλους παράγοντες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Το πρόγραμμα, το οποίο εμείς καταθέσαμε, είναι ένα πρόγραμμα ρεαλιστικό και αξιόπιστο."
Με απλό τρόπο και χαμηλούς τόνους απάντησε για το Σημίτη: "Όπως ξέρετε πολύ καλά από τις σχετικές ανακοινώσεις, έκανα μια πολύ συγκεκριμένη πρόταση, συγκεκριμένες προτάσεις αν θέλετε, στον κ. Κώστα Σημίτη. Εγώ θα ήθελα τον κ. Κώστα Σημίτη στη Βουλή. Σέβομαι τη δική του απόφαση, όπως σέβομαι και τιμώ το έργο του. Είναι ένα ανεκτίμητο έργο για τη χώρα μας, στις θητείες του ως πρωθυπουργός, και είναι ένα αξιολογότατο στέλεχος και για την Ελλάδα, και για την Ευρώπη."
Για το κυβερνητικό σχήμα: "δεν έχουμε κάνει προσπάθεια να προσελκύσουμε και από τον ιδιωτικό τομέα, αν θέλετε από την ευρύτερη αγορά, και από τη Διασπορά, ικανούς ανθρώπους σε επίπεδο ακόμα και υπουργικών γραφείων. Γι' αυτό, στόχος μου είναι να υπάρχουν αυστηροί κανόνες, προδιαγραφές και διαδικασίες, ώστε να προσελκύσουμε το καλύτερο δυνατό επιστημονικό δυναμικό, για την υποστήριξη των υπουργών στο ανώτατο επίπεδο..."
Το σημείο όμως που άφησε άφωνους τους δημοσιογράφους και το κοινό είναι χαρακτηριστικό του προχωρημένου τρόπου σκέψης του Γ. Παπανδρέου: "Πριν από δύο εβδομάδες, πήρα τον Acebillo τηλέφωνο. Ο Acebillo είναι ένας μεγάλος πολεοδόμος αρχιτέκτονας, ο οποίος ουσιαστικά οργάνωσε όλη τη Βαρκελώνη. Δεν ξέρω πόσοι έχετε πάει στη Βαρκελώνη μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Έφτιαξε τη Βαρκελώνη μία από τις πιο όμορφες πόλεις, όχι μόνο της Ευρώπης, αλλά παγκοσμίως. Και του είπα: θέλω να φτιάξεις μια Διεθνή Επιτροπή Προσωπικοτήτων, διότι αύριο ενδέχεται ο Ελληνικός λαός να μου δώσει την εντολή, και θέλω τη δική σου σοφία, εμπειρία και γνώση, μαζί βεβαίως πάντα με ικανούς Έλληνες ειδικούς, για να δούμε τα θέματα χωροταξίας, δασών, πόλεων. Και μου είπε, ναι. Και μου έχει πει και ονόματα, και μου έχει πει και χρονοδιάγραμμα".

Ολόκληρη η συνέντευξη τύπου του Γ. Παπανδρέου εδώ
http://www.pasok.gr/portal/resource/contentObject/id/9d3ecb37-956a-4e02-ae37-18c5c33bf513

Free Signature Generator

Free Signature Generator

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Είναι ηδη...Πρωθυπουργός, καθ' ομολογίαν! Και οι ξένοι Διπλωμάτες στην Ελληνική πρωτεύουσα τον θεωρούν ηδη Πρωθυπουργό!

Το Προφίλ μας