Δρόμος Κοζάνη-Λάρισα;
Περιφερειακοί οδοί Κοζάνη, Σέρβια;
Σιδηρόδρομος Κοζάνη;
Αποκαταστάσεις εκτάσεων και Απόδοση στις τοπικές κοινωνίες από ΔΕΗ ΑΕ (δεν αλλάζουν και το Δημόσια. Δεν ντρέπονται);
Δίκαια μετάβαση;
έπρεπε να πληρώσουν όλες τις δαπάνες ενεργειακής αναβάθμισης για όλες τις πρώτες κατοικίες της περιοχής Δ. Μακεδονίας.
Μας έφαγαν τα αγριογούρουνα και οι αρκούδες.
Ούτε γι αυτά δεν πήραν κάποια μέτρα.
Θα τα βρούμε μέσα στα σπίτια μας.
Κατασκευή αρδευτικού Βόρειας Ζώνης Πολυφύτου.
Ισως ολοκληρωθεί σύντομα (προμελέτες 580.000 + μελέτες 1.200.00 + έργο 104.000.000 €).
Θα
είναι το μοναδικό ίσως έργο, της περιοχής, των τελευταίων 50 ετών που
αξίζει τον κόπο, πέραν των ανασκαφικών της εφορείας αρχαιοτήτων (μνημεία
στις αποθήκες) με δαπάνες ΔΕΗ.
Αρδευση
37 χιλ. στεμμάτων, Φ/Β (για μείωση ενέργειας που δεν έκανε ο ΤΟΕΒ
ΣΕΡΒΙΩΝ 24 χιλ. στρέμματα, παρόλο που έγινε πρόταση να τρέξουν κάτι
τέτοιο) και ποσότητες νερού στο Αρδευτικό Σερβίων, ώστε να αντλεί
λιγώτερες ποσότητες.
Τα έργα τα διεκδικούμε μέσα από Μελέτες και Αποφάσεις Δημοτικού ή Περιφερειακού Συμβουλίου.
* Ρωτήστε να μάθετε τι δαπάνησε για έργα Τοπικών Κοινοτήτων η Δημόσια ... ΔΕΗ Α.Ε. στα έργα Θεσσαλίας.
Νομαρχία Κοζάνης, σημερινή Π.Ε. ΚΟΖΑΝΗΣ όπως και
Οι
Κοινότητες Τρανοβάλτου & Ελάτης μετέπειτα Δήμος Καμβουνίων, Δήμος
Σερβίων-Βελβεντού και σήμερα Δήμος Σερβίων δεν ασχολήθηκαν σοβαρά με
ζητήματα (κυρίως απαιτήσεις από τη ΔΕΗ μέσω των Μελετών Περιβαλλοντικών
Επιπτώσεων - Εξέταση Δυνατότητας Κατασκευής Παραλίμνιου Οδικού Αξωνα -
Αποκατάσταση βλαβών ή προστασία περιοχών π.χ. ΑΝΤΙΠΥΡΙΚΈΣ ΖΩΝΕΣ,
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΟΔΩΝ-Δασικών οδών-δεξαμενές νερού - ανάδειξη
Βυζαντινών-Μεταβυζαντινών στοιχείων - κατασκευή θέσεων θέασης στο
Φαράγγι, παρατηρητήρια κλπ κλπ) που αφορούσαν την εκτέλεση έργων του
Υδροηλεκτρικού Σταθμού Ιλαρίωνα από τη ΔΕΗ Α.Ε. και ΔΕΗ ΑΝΑΝΕΏΣΙΜΕΣ
(Μικρό ΥΗΣ Ιλαρίωνα 4,2 MW).
Αν και υπήρξε δέσμευση από τη ΔΕΗ Α.Ε. για έργα ύψους 1.900.000 € (ο δήμος επέλεξε αρδευτικό (;)) και για κατασκευή
Πεζογέφυρας στη Ζάμπορντα (Ι.Μ. ΟΣΙΟΥ ΝΙΚΑΝΩΡΑ) μέχρι σήμερα ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ.
ΠΕΡΑΣΑΝ 12-13 ΧΡΟΝΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΥΗΣ και Μ-ΥΗΣ.
Υπάρχει κάποιο όφελος της Τοπικής Κοινωνίας;
Αυτοκινητόδρομος Κεντρική Οδός Α3, γνωστός ως Ε-65.
Ετσι κάνουν οι Τοπικές Αρχές και με τον Ε-65, Κόμβος Αγιόφυλλου.
Πότε θα διεκδικήσει η περιοχή Σερβίων-Αιανής σύνδεση με τον παραπάνω Αυτοκινητόδρομο;
Συνδυασμός
Βελτίωσης και ΝΕΕΣ ΧΑΡΑΞΕΙΣ ώστε να συνδεθούν Σέρβια και Αιανή με τον
Ε-65 στον Κόμβο Αγιόφυλλου με ασφαλή και πιο σύντομο δρόμο.
Ο Ε-65 συνδέεται με την Εγνατία Οδό περίπου στο Κηπουρειό Γρεβενών.
Τρίτη 10 Ιουνίου 2025
.....
Κάποτε ήταν φανατικός πεζογέφυρας.
Τώρα θέλει και τα 2 εκ.€.
Στο χωριό του υπάρχει ένα κιόσκι απέναντι απο την Ζάμπορντα.
Δεν αξιόθηκαν 15 χρόνια να ρίξουν 2-3 φορτηγά υλικά να σταθμεύουν οι περαστικοί να απολαύσουν την θέα.
Δ. Σερβίων.
Δανειοθάλαμοι
Αργίλου & Αμμοχαλίκων, ΣΤΑΘΜΟΣ, Υ/Σ, ΔΙΚΤΥΟ, ΦΡΑΓΜΑ ΔΕΞΙΑ,15 χλμ
ΤΑΜΙΕΥΤΗΡΑΣ Φρούριο και απαλλοτρίωση κάποιων εκτάσεων
10 χλμ ΤΑΜΙΕΥΤΗΡΑ σε Βουργάρα, Ελάτη (& απαλλοτρίωση ..., Λογγά), Παλιουριά, Δήμητρα, Καρπερό.
Από την άλλη πλευρά 25 χλμ ταμιευτήρας Δ. Δεσκάτης και Φράγμα Δ. Δεσκάτης κ Κοζάνης.
P Gatsos
%20%CE%B6%20%CF%84%CE%B9%CF%84%CE%BB%CE%BF.jpg)

1 σχόλιο:
Ένα απέραντο μουρδέλο έχει γίναι η περιοχή μας όλη οτι θέλει κάνει ο καθένας. Ασυδοσία και αδιαφορία από τις αρχές αλλά και από τις περιβαλλοντικές δήθεν οργανώσεις που ξέρουν μόνο να αρμέγουν χρήμα έτοιμο.
Δημοσίευση σχολίου