Ο λιγνίτης φεύγει από το Προσήλιο για τις ανάγκες του ΑΗΣ “Μπίτολα” και δευτερευόντως του ΑΗΣ “Oslomej”. Η ζήτηση είναι μεγάλη και η εγγύτητα του ορυχείου συμβάλει στην τροφοδότηση των Ατμοηλεκτρικοών Σταθμών Παραγωγής Ηλεκτρικής Ενέργειας. Μετά και από την εκφρασμένη θέση της κυβέρνησης επί του θέματος, ανέλαβε η ΜΕΤΕ πρωτοβουλία. Σύμφωνα με πληροφορίες του prlogos μεσολάβησε κι έφερε σε επικοινωνία τους δικούς μας μεταφορείς με τον αγοραστή. Το αποτέλεσμα είναι η επαναδραστηριοποίηση των 20-25 από τους 60 ιδιοκτήτες φορτηγών των Σερβίων στη μεταφορά του λιγνίτη.
Θυμίζουμε ότι η Υφυπουργός Ενέργειας και Περιβάλλοντος κα Αλεξάνδρα Σδούκου είχε αναφέρει ότι εκφεύγει της αρμοδιότητας του υπουργείου το θέμα γιατί αφορά εμπορικές σχέσεις μεταξύ ιδιωτικών εταιρειών και δεν είναι εύκολο να παρεμβαίνει σε μια εταιρική απόφαση η πολιτεία.
Ευτυχώς η ΜΕΤΕ για μια ακόμα φορά με ενδιαφέρον στην περιοχή και τους άμεσα και έμμεσα εργαζομένους επέδειξε ανθρώπινο πρόσωπο και κατάφερε να πάρουν μεροκάματο οι μεταφορείς που συνεργαζόταν εδώ και χρόνια.
Ιωάννα Παπαδημητρίου, prlogos.gr
1 σχόλιο:
Εκεί που οι οδηγοί κάνανε καθημερινά 2 με 3 δρομολόγια Σέρβια- Φλώρινα, τώρα θα κάνουν 1 το πολύ με ακριβή την τιμή του πετρελαίου. Για ποιο μεροκάματο αναφέρει η δημοσίευση? Και πρέπει να υπάρξουν και ευχαριστίες ? Η επιτυχία είναι ξεκάθαρη της ΜΕΤΕ που μπόρεσε με συμφωνίες να κρατήσει ανοιχτή την επιχείρηση της. Το τι θα κερδίσουν όλοι οι γύρο παρατρεχάμενοι ποσώς την ενδιαφέρει. Εάν οι οδηγοί δεν βλέπουν την φανερή κοροϊδία της κυβερνήσεως και της περιφέρειας να κλείνουν τα εργοστάσια στην Ελλάδα γιατί μολύνουν την ατμόσφαιρα και να επιτρέπουν την λειτουργία των γειτονικών εργοστασίων γιατί εκεί δεν μολύνουν την ατμόσφαιρα τότε είναι άξιοι της τύχης τους.
Δημοσίευση σχολίου