Επίκαιρα Θέματα:

Κυριακή 25 Ιουνίου 2017

Καλή εβδομάδα

Ένας παντρεμένος αποφασίζει να μείνει αργά στο γραφείο γιατί έχει στο μάτι την σέξι γραμματέα του. Τηλεφωνεί λοιπόν στη γυναίκα του ότι θα αργήσει.

Μετά τη δουλειά πάνε με τη γραμματέα για φαΐ, η τύχη του δεν τον εγκαταλείπει και καταλήγουν για δυο ολόκληρες ώρες στο διαμέρισμα της για τα περαιτέρω…..

Πάει στο μπάνιο ο τύπος να σενιαριστεί για την επιστροφή και διαπιστώνει μια κατακόκκινη βούλα από πιπιλιστό φιλί στο λαιμό φάτσα. Πανικός! ,τι θα πω στη γυναίκα μου;;;;….

Φτάνει σπίτι και με το που ξεκλειδώνει την πόρτα, τρέχει ο σκύλος να τον προϋπαντήσει.

- Αυτός είσαι! σκέφτεται ο τύπος, πέφτει στο χαλί ,κάνει ότι τάχα προσπαθεί να κρατήσει σε απόσταση το ζώο και κρατώντας τον λαιμό του με το ένα χέρι.

- Αγάπη μου, κοίτα τι μου έκανε στο λαιμό ο σκύλος!

Κι αυτή, ανοίγοντας την μπλούζα της:

- Άτιμο ζώο! Δες εμένα τι μου έκανε στο στήθος!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας